MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!
Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...
Kommentit (560)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:22"]Turun oikiksesta tullut tuloksia tänään. Sisko soitti äsken :)
[/quote]
Eilen ne kyllä jo tuli
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:24"]
Pääsin liiketalouteen!!! Jeeee :)
[/quote]
Onnee,hei! Mihin kaupunkii pääsit?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:22"]Turun oikiksesta tullut tuloksia tänään. Sisko soitti äsken :)
[/quote]
Eilen ne kyllä jo tuli
[/quote]
Ehkä siskoni on sitten jotenkin hidas kun nyt vasta minulle hehkutti :D
Opintopolussa luki jo Oamkin sairaanhoitajan kohdalla: "Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakoe hylätty" ja muut hakupaikat vielä auki: "Valinta kesken"
Jotenkin olin kuitenkin latautunut siihen, että tänään aamulla olis tulokset.. mutta turha toivo.. OPISKELIJAVALINTA KESKEN. Ja kyse Amk:sta.. Haen nyt odotustuskaani kaupasta jotain hyvää lohduketta. ;((
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:38"]
Jotenkin olin kuitenkin latautunut siihen, että tänään aamulla olis tulokset.. mutta turha toivo.. OPISKELIJAVALINTA KESKEN. Ja kyse Amk:sta.. Haen nyt odotustuskaani kaupasta jotain hyvää lohduketta. ;((
[/quote]
mihin linjalle hait?
2. hakutoiveeseen olen varasijalla ja 3. hakutoiveeseen valinta kesken, voinko päästä vielä tuonne kolmoseen vai mitä tämä tarkoittaa? 1. hakutoive hylätty.
Onko täällä tampereen yliopistoon kasvatustieteisiin päässeitä?
MÄ PÄÄSIN TAMKIIN!!!!!!!!!!!! Voi tätä onnen päivää ♡♡♡♡♡♡
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:00"]
onko vieläkään tamkin sotesta?
[/quote]
Osaan on tullut, sairaanhoitaja kesken.
Paikka on nyt Helsingin yliopistossa ja Aaltoyliopistossa. Vielä odotellaan yhtä tulosta, joka on saamatta.
Mihin muka EI ole vielä tuloksia tullut?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:46"]Mihin muka EI ole vielä tuloksia tullut?
[/quote]
Ainakaan mulle ei oo vielä tullut Jyväskylän yliopistosta saksan kielestä ja kulttuurista sekä romaanisesta filologiasta tuloksia.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:58"]Näkeekö pääsykokeiden pisteitä jostain? Tai tuleeko joku kirje tai sähköposti vielä, vaikka olen jo paikan opintopolussa vastaanottanut? [/quote] Tulee kirje ja siitä näkee.
[/quote]
Kannattaa tarkistaa ne.
Laskivat ainakin minun pisteet väärin. Olisin kai päässyt 1 hakuvaihtoehtooni, jos olisivat laskeneet pisteeni oikein. Otin sitten toissijaisen toiveeni vastaan, kun viivyttivät papereitani viimetippaan. Papereissa ei kerrottu mitään pistemääristä. Sain kiertoteitä tietää mokasta... toimiston moka... mutta en vienyt asiaa eteenpäin.
[/quote]
MIKSI ALAPEUKUTATTE TÄTÄ?
Tämä on totta. Ammattikorkeakoulu kyseessä, johon sai todistuksista pisteitä. Sekoilivat todistusten kesken mistä todistuksesta pisteeni laskivat.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:37"]
Paikka on nyt Helsingin yliopistossa ja Aaltoyliopistossa. Vielä odotellaan yhtä tulosta, joka on saamatta.
[/quote]
Ei voi olla kahta paikkaa. Sinulla on noista vain korkeampi toive ja alempaan et pääse, vaikka et ottaisi ylempää toivetta vastaan!
Senpä takia tänä vuonna ei juurikaan pääse varasijoilta. Vain, jos joku jättää paikan kokonaan ottamatta vastaan elämäntilanteen tai ensi vuoden taktikoinnin vuoksi.
Voi olla. Toinen otettu vastaan viime vuonna poissaolevana opiskelijana ja nyt tuli toiseenkin paikkaan hyväksyntä. Kummassakaan ei siis vielä ole opiskeltu päivääkään. Nyt pitää valita, kummassa aloittaa opinnot.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:21"]
Ja mitähän tää tarkottaa.. Ymmärsinköhän oiken etten päässy opisklee?? :(
Eli:
1. 158.varasijalla. Varasijoja täytetään 12.8.15 asti.
2. 73.varasijalla. ---"---
3. 778.varasijalla. ---"---
ja 4-6. Lukee opiskelijavalinta kesken.
[/quote]
Huomasin äsken et ylhäällä lukee opiskelijavalinta on kesken. Eli onks mulla toivoo päästä opiskelee? Kuka tietää?