MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!
Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...
Kommentit (560)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:26"]Oon turun amk 1. Varasijalla tuotantotalouteen :// osaako kukaan sanoo onks mahiksii päästä ku uusii opiskelijoita otettiin vaan 40?
[/quote]
Ihan hyvin voit päästä. Moni yliopistoon hakenut laittaa amkin ja pääsee, muttei ota paikkaa vastaan. Kaveri oli kerran turun terveydenhoitajaksi varasijalla 43. ja pääs sisään.
Jihuu,meikä on noussu sijalta 158 sijalle 148. Eli tarkottaaks tää sitä et 10 on hylännyt opiskelupaikan?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:22"]Jihuu,meikä on noussu sijalta 158 sijalle 148. Eli tarkottaaks tää sitä et 10 on hylännyt opiskelupaikan?
[/quote]
Joo.:)
Mä en oo noussu yhtään yhenkään oppilaitoksen kohalla.... -.-
Noniin nyt näkyy laurean valinnat (ja AMK liiketalous muutenkin) itsellä, menkää kattomaan
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:36"]
Noniin nyt näkyy laurean valinnat (ja AMK liiketalous muutenkin) itsellä, menkää kattomaan
[/quote]
perhosia vatsassa.. no parempi kattoa nyt ku odotella enempää. jännittävää.
Laurea tullut. Apuaaa!! Olin aivan varma että sössin koko pääsykokeen, mutta sisälle pääsin!! Ihan mahtava fiili!!
Kertokaa miten kävi, saitteko opiskelupaikat?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:43"]
Laurea tullut. Apuaaa!! Olin aivan varma että sössin koko pääsykokeen, mutta sisälle pääsin!! Ihan mahtava fiili!!
[/quote]
Onnea! :) Mikä ala?
Jes! Metropolian ovet aukenee mulle :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:43"]
[/quote]
Onnea! :) Mikä ala?
[/quote]
Estenomi
Mitä veikkaatte jos on tietojenkäsittelyyn varasijalla 10. Niin pääsenkö?
Aloituspaikkoja 35
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:36"]
[/quote]
perhosia vatsassa.. no parempi kattoa nyt ku odotella enempää. jännittävää.
[/quote]
Ovet aukeni !! Ihan uskomatonta en olis uskonut :)
Yöllä oli tullut opetushallituksen kirje netpostiin, josta tosiaan näkyi että alin hyväksytty pistemäärä on tämä ja omat pisteeni nämä. Mutta näkeekö mistään tarkemmin että paljon sain esimerkiksi kokeen englannin osiosta tai paljonko tuli työkokemuspisteitä?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:08"]Yöllä oli tullut opetushallituksen kirje netpostiin, josta tosiaan näkyi että alin hyväksytty pistemäärä on tämä ja omat pisteeni nämä. Mutta näkeekö mistään tarkemmin että paljon sain esimerkiksi kokeen englannin osiosta tai paljonko tuli työkokemuspisteitä?
[/quote]
Ota yhteyttä hakijapalveluihin. Eri osioiden pisteitä ei näe itse.
mulla lukee edelleen, että opiskelijavalinta kesken..? miten ei voi olla tuloksia vieläkään
Samoin minulla lukee, että valinta on kesken! Olen tosin hyväksytty toisena olevaan hakukohteeseen, mutta ensisijaiseen paikkaan varasijani on muttunut ensimmäisestä kolmeenkymmeneen ja taas ensimmäiseen. Hullua! En nyt uskalla luottaa koko järjestelmään.
Mä petyin ihan totaalisesti kun oon odottanut seamkin sivuilta tänään julkaistavaksi uusien opiskelijoiden nimiä ja sinne on muuttunut ettei niitä tulekaan! Turhaa nukuin yöni huonosti ja jännitin ketä pääsee kouluun..Itse siis jo viimekeväänä siellä aloittanut..
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:46"]
Samoin minulla lukee, että valinta on kesken! Olen tosin hyväksytty toisena olevaan hakukohteeseen, mutta ensisijaiseen paikkaan varasijani on muttunut ensimmäisestä kolmeenkymmeneen ja taas ensimmäiseen. Hullua! En nyt uskalla luottaa koko järjestelmään.
[/quote]
Eikö tämä ole ihan loogista? Voit päästä varasijalta lähes elokuun puoliväliin asti, jollet hyväksy muuta opiskelupaikkaa. Joten ykkösvaihtoehdon kohdalta valinta on tähän asti kesken.
Äh pääsin nuorten puolelle mutten monimuotoon... varasija tais olla 50... siitä ei taida olla mahkuja nousta