Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!

Vierailija
29.06.2015 |

Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...

Kommentit (560)

Vierailija
401/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt edes Laureaan :(

Vierailija
402/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:25"]opintopolun mukaan pääsin turkuun sosionomiksi! tuntuu epätodelliselta, uskon vasta kun tulee kirje tai sähköpostiviesti :DDD
[/quote]

Tervetuloa! :)

T. Turussa 3. vuoden opinnot syksyllä aloittava sosionomiopiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakiin sairaanhoitajaksi!!!!!! Wooohoooooo! Luulin etten pääsis.

Vierailija
404/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:44"]

Diakiin sairaanhoitajaksi!!!!!! Wooohoooooo! Luulin etten pääsis.

[/quote]

Onnea :) Superkiva tunne!

Vierailija
405/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö pääsykokeiden pisteitä jostain? Tai tuleeko joku kirje tai sähköposti vielä, vaikka olen jo paikan opintopolussa vastaanottanut?

Vierailija
406/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoniassa ei oteta varasijoilta tradenomi linjalle.. :/ pääsin kuitenkin muualle joten pitää olla tyytyväinen!

Vierailija
407/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:58"]Näkeekö pääsykokeiden pisteitä jostain? Tai tuleeko joku kirje tai sähköposti vielä, vaikka olen jo paikan opintopolussa vastaanottanut?
[/quote]

Tulee kirje ja siitä näkee.

Vierailija
408/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden välivuoden jälkeen on ihana päästä opiskelemaan!!! :)

Vierailija
409/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas... varasijalla vain... Huoh :( Eikä tuolta sijalta 54. kyllä enää nousta niin ylös että paikan sais... Että voi vituttaa. Ja minä kun luulin että pääsykokeet meni ihan hyvin.

Vierailija
410/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:36"]

Jahas... varasijalla vain... Huoh :( Eikä tuolta sijalta 54. kyllä enää nousta niin ylös että paikan sais... Että voi vituttaa. Ja minä kun luulin että pääsykokeet meni ihan hyvin.

[/quote]Mihin hait? Ei muuta kuin kohti uutta yritystä kokemusta rikkaampana.

Vierailija
411/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin Metropoliaan yamk! Pari yötä tässä valvottu av:llä tätä ketjua seuraten.. Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille ja muille onnea seuraavalle kerralle!

Vierailija
412/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:38"]

[/quote]Mihin hait? Ei muuta kuin kohti uutta yritystä kokemusta rikkaampana.

[/quote]

Sairaanhoitajaksi OAMKiin, Diakkiin ja Centriaan...

Vierailija
413/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla oli kans sama fiilis et pääsykoe meni hyvin..huonommin meni ku viime vuonna. 

Vierailija
414/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:27"]

[/quote]

Mulla oli kans sama fiilis et pääsykoe meni hyvin..huonommin meni ku viime vuonna. 

[/quote]

Ihan ihme kysymyksiä siinä pääsykokeessa kyllä oli, mutta kun ne kysymykset oli vaan 10p yhteensä niin laskin että vaikka ne vähän huonommin oliskin menny ni silti ois pitäny ihan ok pisteille päästä... Kai se haastattelu sitten meni huonommin kuin kuvittelin :(

Vierailija
415/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:27"]

[/quote]

[/quote]

Ihan ihme kysymyksiä siinä pääsykokeessa kyllä oli, mutta kun ne kysymykset oli vaan 10p yhteensä niin laskin että vaikka ne vähän huonommin oliskin menny ni silti ois pitäny ihan ok pisteille päästä... Kai se haastattelu sitten meni huonommin kuin kuvittelin :(

[/quote]

Myönnän,mulla meni iha puihin haastattelu. Tuntu et toiset osas "myydä" itteäänsä paremmin haastattelijoille. Tää oli toinen kerta ku hain amkii.. Alkaa jo ehkä toivo mennä, pääsenkö ikinä amkii opiskelee sitä mitä oikeesti haluun. + Laitoin Vaasan ykköseks,minne pitäis päästä Centrian jälkee helpoiten. Tunnen itteni luuseriks ku en pääse edes tyyliin Suomen p*skempiin kouluihin..

Vierailija
416/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:55"]

Myönnän,mulla meni iha puihin haastattelu. Tuntu et toiset osas "myydä" itteäänsä paremmin haastattelijoille. Tää oli toinen kerta ku hain amkii.. Alkaa jo ehkä toivo mennä, pääsenkö ikinä amkii opiskelee sitä mitä oikeesti haluun. + Laitoin Vaasan ykköseks,minne pitäis päästä Centrian jälkee helpoiten. Tunnen itteni luuseriks ku en pääse edes tyyliin Suomen p*skempiin kouluihin..

[/quote]

Ihan on muuten samat fiilikset tosta että on ihan luuseri, luulis nyt ettei johonki OAMKin Oulaisten kampukselle haluais kukaan... Ja oon ihan hirveän huono kehumaan ihtiäni, että kai se sit jäi kiinni siitä etten osannu mainostaa tarpeeksi miten oon paras ja tehokkain ja ties mitä... :/ Onhan näitä nähty töissäki ku vakkaripaikat menee semmosille jotka on oikeesti jotakuinki saappaan tasolla älykkyydessä mutta osaa puhua ittensä siihen paikkaan. Että tekis mieli kiskasta nyt jotku persekännit...

Vierailija
417/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi hakua tehdessä niin, että laitoin kakkoseksi kiinnostavan kuuloisen kohteen ihan viime tipassa, kun ykkösvaihtoehto (jonne vuosia olin halunnut) ei pääsykoekirjojen lukemisen aloittamisen jälkeen ja valmennuskurssin perusteella tuntunutkaan omalta. Luin siis kahteen pääsykokeeseen (koska sitä ykköstä varten olin maksanut jo sen kurssinkin, niin en ihan täysin halunnut heittää kiveä kaivoon), ja löysin tästä kakkosvaihtoehdosta sen oman juttuni. No, pääsykokeeseen kun menin, lähdin sieltä tunnissa pois ihan masentuneena, tuntui, etten osannut oikein sanoa mitään mihinkään, vaikka mielestäni ihan hyvin onnistuin lukemisessa. Olin jo suunnitellut välivuottakin yms. ja lohdutellut itseäni, että noh, ei se ole niin paha, eka hakukerta vasta ja ei moni muukaan tän kevään ylioppilas pääse ekalla yrityksellä.

Mikä yllätys siis olikaan, kun menin tänään Opintopolkuun ja MÄ PÄÄSIN!!! Huhuh, vieläkin itkettää ja naurattaa ja kaikkea. Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampus ja sosiaalityö siis kutsuu syksyllä!

Vierailija
418/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:22"]Mitä tarkoittaa "opiskelupaikka peruttu, aloituspaikat täynnä" ? En saanu netistäkään tietoa..
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:37"]Apua apua!! Olin varasijalla 3 mutta nyt lukee vain peruttu, opiskelupaikat täynnä??!?? Mitä tämä tarkoittaa!
[/quote]

tarkottaa varmaan juuri sitä mitä siinä lukeekin, eli kaikki opiskelupaikat ovat täynnä? ette siis päässeet koska edellänne olevat ovat ottaneet paikat vastaan ja niitä ei enää ole enempää

Vierailija
419/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot. Mun kanssa aloitti samaan aikaan kauppakorkeassa tyttö, jolla oli 'vain' merkonomin paperit. Vaatii ehkä enemmän lukemiselta ja pänttäämiseltä, mutta on saavutettavissa. Sisäänpääsy vaatii siis pääsykokeissa onnistumista, koska lisäpisteitä ei kirjoituksista voi saada. Eli siitä vaan hakemaan ja varuilta vaikka valmennuskurssille lisäpotkua hakemaan! :)

Vierailija
420/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:58"]Näkeekö pääsykokeiden pisteitä jostain? Tai tuleeko joku kirje tai sähköposti vielä, vaikka olen jo paikan opintopolussa vastaanottanut? [/quote] Tulee kirje ja siitä näkee.

[/quote]

Kannattaa tarkistaa ne.

Laskivat ainakin minun pisteet väärin. Olisin kai päässyt 1 hakuvaihtoehtooni, jos olisivat laskeneet pisteeni oikein. Otin sitten toissijaisen toiveeni vastaan, kun viivyttivät papereitani viimetippaan. Papereissa ei kerrottu mitään pistemääristä. Sain kiertoteitä tietää mokasta... toimiston moka... mutta en vienyt asiaa eteenpäin.

[/quote]

Mistä noita saatuja pisteitään voi katsoa tai laskea? Opintopolussa en huomannut kohtaa jossa olisi ollut .
[/quote]

Tulee kirjeenä, joka lähetetään kai huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan