Minkämaalaiseksi sinua on luultu?
Mua on luultu norjalaiseksi ja venäläiseksi. Miestä aussiksi.
Useimmiten kyllä tunnistetaan suomalaiseksi.
Kommentit (150)
Saksalaiseksi, sekä saksalaiset itse että muut. En ole arjalaisen näköinen (eli ei vaaleaa tukkaa ja sinisiä silmiä).
Venäläiseksi, tai ainakin että minulla on venäläiset juuret. No eipä ole ei. En ole imarreltu.
Englannissa kun olin niin luultiin amerikkalaiseksi.
Ulkomailla asuessani usein saksalaiseksi tai britiksi, enemmän saksalaiseksi. Suomalaiseksi ei ole kukaan koskaan tunnistanut/arvannut, tosin pohjoismaalaiset kyllä tunnistaa pohjoismaalaiseksi. :)
Nimeni perusteella luullaan usein mustalaiseksi, he itse varsinkin(esim.puhelimessa). Ulkonäön perusteella ei kylläkään, punatukkainen ja sinisilmäinen kun olen.
Puolalaiseksi, venäläiseksi, saksalaiseksi, ruotsalaiseksi, ranskalaiseksi, tässä yleisyysjärjestyksessä. En ole pyöreäkasvoinen ja lyhytjalkainen.
Amerikkalaiseksi luultiin kun olin Englannissa muutama vuosi sitten. Puheesta päättelivät.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:02"]Englannissa kun olin niin luultiin amerikkalaiseksi.
[/quote]
Hah, just kirjotin omani. Sama mulla siis!
Hollantilaiseksi, ranskalaiseksi, italialaiseksi, amerikkalaiseksi, islantilaiseksi, puolalaiseksi ja venäläiseksi. Nämä siis natiivien tekemiä olettamuksia, useimmiten silloin kun olen heidän kotimaassaan oleskellut.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:57"]Mua on on luultu mustalaiseksi :D Vaalea iho, vihreät silmät, ruskeat hiukset.. En ymmärrä.
[/quote]
Sama setti täälläkin, myös venäjää on tarjottu usein.
Minua on luultu italialaiseksi, koska olen niin tyylikäs ja lipevä. M27
Mua on luultu espanjalaiseksi, italialaiseksi, kreikkalaiseksi ja todellisuudessa olen puoliks tunisiasta ja puoliks suomesta. :D
Asun ulkomailla ja aksentin takia jopa natiivit luulevat jenkiksi.
Espanjalaiseksi, turkkilaiseksi ja kreikkalaiseksi. Niin ja mustalaiseksi.
Eräs mies vielä ensitreffien jälkeen toisilla treffeillä kysyi vilpittömän tosissaan, että onko minussa latinoverta.
Tälle naurahdin, koska se oli yllättävä oletus sillä olen luonnostani blondi (joskin värjään hiuksia keskiruskeaksi) ja kropan malli on sellainen tasapaksu ja hoikka, eli ei ole merkittävää lantiota tai edes kunnolla tissejä tai takapuolta. Olen sellainen vähän pikkupoikamainen vartaloltani.
Hän sanoi, että silmien- ja hiustenväri (silmät siis suklaanruskeat) hämäsi paljon ja aiheutti tämän ajatuksen. Hah, olisinkin! :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:17"]Somaliksi :/
[/quote]
Haha millä perusteella? Oletko musta?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:17"]Somaliksi :/
[/quote]
Haha millä perusteella? Oletko musta?
[/quote]
Käytöksen perusteella kuulemma.
Italialaiseksi. Luultavasti koska minulla on vahvat tummat piirteet.