Minkämaalaiseksi sinua on luultu?
Mua on luultu norjalaiseksi ja venäläiseksi. Miestä aussiksi.
Useimmiten kyllä tunnistetaan suomalaiseksi.
Kommentit (150)
venäläiseksi, ruotsalaiseksi, saksalaiseksi.
Virolaiseksi ja venäläiseksi, ulkomailla myös usein norjalaiseksi(?) :D minulla on siis pitkät hiukset ja usein paljon meikkiä sekä pukeudun suht trendikkäästi, joten siitä varmaan johtuvat nuo kaksi ekaa. Tuo norjalaisuus on kyllä hieman mysteeri, sillä mulla on tummat hiukset ja vihreät silmät.
Ja tämä nyt ei liity kansallisuuteen, mutta multa kysytään todella usein mistä päin Keski-Suomea olen kotoisin, useimmat veikkaavat Jyväskylää. Ja olen siis ihan syntynyt ja kasvanut Helsingissä, mutta kai mulla on jotain keski-suomalaisia maneereja :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:06"]
Kiinalaiseksi ja japanilaiseksi lukemattomia kertoja. Sen saa kun on pyöreät kasvot, mantelinmuotoiset tummat silmät ja melkein musta tukka. Kuitenkin sukujuuret on ihan Keski-Suomessa :D
[/quote]
mongoli
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:44"]Yliopistolla oli muistaakseni muutamia kursseja. Itse opiskelin työkomennuksella shanghaissa. Mies 34
[/quote]
Haluan oppia kielen, mutta Suomessa on käsittääkseni aika suppea tarjonta. Pitänee värväytyä sinne työkomennukseen, mikä on todennäköisesti helpompaa kuin uuden tutkinnon hankkiminen yliopistossa (kyseiset kurssit eivät taida ollavoimia kaikille?)
Italialaiseksi, espanjalaiseksi ja venäläiseksi. Olen tumma, mutta täysin suomalainen. Joku luonnonoikku, kun sain kaikki tummat geenit.
Venäläiseksi lähinnä, omaan ison nenän ja vahvan leuan.
Pariisissa eräs katutaiteilija tosin kysyi "are you from Finland?". Olin tosi hämilläni!
N23
Amerikkalaiseksi ja venäläiseksi.
Pasilan asemalla mua luultiin paikalliseksi. Vieläkin karmii.
Useimmiten venäläiseksi, välillä italialaiseksi, myös ranskalaiseksi, puolalaiseksi, espanjalaiseksi, hollantilaiseksi, japanilaiseksi.
Melkein kaikki aina kysyvät, olenko ihan suomalainen, suurin osa luulee virolaiseksi (puhun melko nopeasti). Minua on myös luultu kroatialaiseksi (:D?!).