Mies, toinen tapaaminen
Netistä ollaan toisemme löydetty, yhden kerran ollaan tavattu. Jännitti paljon, mieskin myönsi että jännittää.
Minulle jäi miehestä sellainen "ihan ok" vaikutelma. Nähdään toisenkerran nyt alkavalla viikolla. Ollaan kyllä tässä välissä tekstailtu ahkerasti. Mies on jotain laittanut minulle että hänen luonaankin voitaisiin olla seuraavalla kerralla, mutta en oikein tiedä.
Mistä voi tietää/päätellä onko mies rehellinen ja kunnollinen? Onko mitään merkkejä jota voi päätellä ekan tapaamisen jälkeen? Tuskinpa vaan.
Olisiko jotain kysymyksiä, mitä voisin "ihan tuosta noin vaan ohimennen" mistä voisi päätellä jotain?
Joo olen epävarma, mutta sitten kuitenkin jollakin tapaa kuitenkin mies kiinnostaa...
Kommentit (90)
Seksiähän se tuolla "treffipaikalla" petaa.
Kotona voi sekstailla toisin kuin kahvilassa.
Voisiko olla että vaan seksin perässä? Ei ekan tapaamisen perusteella sellaiselta vaikuttanut mutta se oli vasta se eka tapaaminen.
Ihan jopa tekisi mieli jotenkin kysyä mieheltä mikä ajatuksena hänen luonaan olemisessa, mutta en ehkä kehtaa. Toki jos joku keksii jonkun hyvän kysymysmuodon ko. asiaan niin saa sanoa :)
Mies kun on maininnut että arvostaa suoraa puhetta :-)
Mielestäni toisen koti on mainio treffipaikka. Opit tuntemaan miehen heti paljon paremmin. Mies pelaa avoimin kortein, jos uskaltaa pyytää kotiinsa. Jos tekee mieli pussailla, on se huomattavasti kivempaa kotisohvalla kuin ravintolassa.
Eli täytyisi varmaan vain rohkeasti suostua. Mitään seksiä en ole menossa miehen luokse toisella tapaamisella harrastamaan, toivottavasti mies tämän ymmärtää.
Hyvä ihme. Ehdota miehelle, että menette kahville johonkin? Miksi sen pitää olla joko kävely tai koti? On täysin OK myös suoraan sanoa, ettet vielä mielellään lähde kotitreffeille mutta kävisikö kahvittelu tms. jossain lähikahvilassa.
Tai lähtekää leffaan? Ta jotain tekemistä muualla kuin kotona. Eikä sinun tarvitse sen enempää edes selitellä - voit vain sanoa, että mentäisiinkö kuitenkin johonkin ulos/kahville tms. Ei tarvitse suoraan kieltäytyä kotitreffeistä vaan ehdotat vain muuta.
Ei kaikki halua heti seksiä vaikka kotona haluaisikin tavata. Meidän eka sovittu tapaaminen oli miehen luona. Silti vasta ehkä viidennellä tai kuudennella tapaamisella edes suudeltiin. Ja mulle ainakin toisen koti kertoo paljon ihmisestä. En todellakaan jatkaisi tapailua ihmisen kanssa, jolla on todella likainen koti tai vaikka kaljapulloja joka paikka täynnä. Myös esim. näkyvillä olevat valokuvat, taulut, harrastustavarat, elokuvat lehdet ym. kertoo ihmisestä paljon. Ja tietenkin myös se kertoo ihmisestä, jos tosiaan heti on sänkyyn kinuamassa kun suljettujen ovien taakse toisen saa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:10"]Voisiko olla että vaan seksin perässä? Ei ekan tapaamisen perusteella sellaiselta vaikuttanut mutta se oli vasta se eka tapaaminen.
Ihan jopa tekisi mieli jotenkin kysyä mieheltä mikä ajatuksena hänen luonaan olemisessa, mutta en ehkä kehtaa. Toki jos joku keksii jonkun hyvän kysymysmuodon ko. asiaan niin saa sanoa :)
[/quote]
Mä olin kyllä heti kalussa kiinni kun nettitutun ekaa kertaa näin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:03"]
Seksiähän se tuolla "treffipaikalla" petaa.
[/quote]
Mies haluaa seksiä viehättävänä ja mukavana pitämältään naiselta, ihme tyyppi! Eikö miehet halua nopeasti vain kännisten baarilutkien pöksyihin?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:10"]
No et anna mitään tylsää vaikutelmaa vaan täyspäisen, itsestään huolehtivan naisen kuvan! Itse en menisi kenenkään kotiin, jos eka tapaamisella ei olisi tullut ihmisestä sellainen varmuus, että tämä ihminen on rehellisellä mielellä halukas tapaamaan toistekin.
Minun korvaani posti tuo, että mies laittoi käden selkääsi kun kerroit raiskauksesta. Terve, järkevä mies ymmärtäisi olla hienotunteinen tuossa tilanteessa ja olisi vielä normaalia varovaisempi kosketuksissa ja muussa ns. iholle tulemisessa. Ainakin minun tuntemani miehet, mutta he voivat olla erilaisia kuin sinun tapaamasi.
[/quote]
Täällä Länsi-Suomessa ainakin koskettamalla lohdutetaan toisia.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:10"]
Voisiko olla että vaan seksin perässä? Ei ekan tapaamisen perusteella sellaiselta vaikuttanut mutta se oli vasta se eka tapaaminen.
[/quote]
Siis onko mies joko vain seksin tai vain parisuhteen perässä? Hassua, kun lähes kaikki mun tuntemani miehet haluaa seksiä mahdollisimman pian riippumatta siitä, miten paljon ovat naisesta kiinnostuneita.
-mies
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:03"]
Ja tietenkin myös se kertoo ihmisestä, jos tosiaan heti on sänkyyn kinuamassa kun suljettujen ovien taakse toisen saa.
[/quote]
Kertoo ettei ole pelimies, vaan tavallinen puutteesta kärsivä runkkari.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:46"]
Asunto kertoo kyllä tosi paljon ihmisestä. Minä ainakin vedin ihan osuvia johtopäätöksiä miehestäni hänen kotinsa perusteella. Onko koti siisti? Millaisia esineitä esillä? Millaisia kirjoja/elokuvia hyllyssä?
[/quote]
Heh heh, ei oltais miehen kans kyllä todellakaan yhdessä, jos tuo ois kriteerinä :D
Seksin vai parisuhteen perässä, no sanoisin jos tietäisin. Olisihan se oikeasti huippu juttu jos tietäisin!
On kyllä maininnut että olisi tosi hyvä juttu jos elämänkumppanin löytäisi mutta kun en voi tietää kun en 100% ihmistä tunne.
Eli pitäisikö vaan uskaltautua mennä miehen luokse jos vielä moista ehdottaa?
En haluaisi olla näin epävarma!