Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskus soittaa takaisin,milloin?

Vierailija
14.04.2026 |

Onko systeemi muuttunut? Aiemmin sanottiin joku kellonaika n. Kun soitetaan takaisin? Nyt että soitamme myöhemmin.

...mikä on myöhemmin? Tänään? Ensi viikolla?

Ihan outo pitkä rimpsu valintojakin pitä tehdä painellen ensin. Pitääkö koko päivä kytätä puhelinta..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat sinulle silloin kun olet WC,ssä tai suihkussa....

Vierailija
2/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä juuri... en halua kantaa puhelinta esim. Vessaan. Tai soittaa juuri kun kädet jossain  taikinassa. Ei kirjaimellisesti.. en ole leipomassa mutta ymmärrätte kyllä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin aikaan loppuu se odotus? En tiedä edes sitä.

Vierailija
4/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on painaa että puhelu on kiireellinen.

Mulla kävi joskus niin että unohdin painaa tuon kiireellisyyden ja puhelussa meni useampi päivä.

Ja en saanut sairauslomatodistusta ajoissa.

Vierailija
5/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi joskus niin että unohdin painaa tuon kiireellisyyden ja puhelussa meni useampi päivä.

Oliko siellä sellainenkin valinta? En kuullut. Kun olin odottanut edellisessä kohdassa 9 vaihtoehtoa jo niin painoin vain ekaa missä sanottiin paina,jos haluat puhua hoitajalle. Siihen tuli tuo soitamme myöhemmin.. 

Vierailija
6/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä ensi viikkoonkin 🙄

Vierailija
7/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin terveyskeskukseen vuonna 2013. Lupasivat soittaa mahdollisimman pian takaisin. Vieläkään ei ole kuulunut.

Vierailija
8/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät ehdi tänään soittaa, niin soittopyyntö nollautuu. Yritä huomenna uudestaan. 

Vierailija
9/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo systeemi on nöyryyttävä.

Vierailija
10/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä ensi viikkoonkin 🙄

? Häh. Ei käy. Tai voisi edes sanoa sen. Joku käsitys olisi edes.

Vierailija
11/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siellä sellainenkin valinta? En kuullut. Kun olin odottanut edellisessä kohdassa 9 vaihtoehtoa jo niin painoin vain ekaa missä sanottiin paina,jos haluat puhua hoitajalle. Siihen tuli tuo soitamme myöhemmin.. 

Alussa kun soitat sinne niin pitäisi tulla kysymys että onko asiasi kiireellinen vai ei kiireellinen.

Jos ei valitse kiireellistä niin todenäköisesti et saa soittoa takaisin saman päivän aikana.

Vierailija
12/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin terveyskeskukseen vuonna 2013. Lupasivat soittaa mahdollisimman pian takaisin. Vieläkään ei ole kuulunut.

🤣🤣🤣🤣 

Sori,mutta on vielä aikaa jos vastaus oli myöhemmin.  ;)

Ap

Vierailija
13/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eivät ehdi tänään soittaa, niin soittopyyntö nollautuu. Yritä huomenna uudestaan. 

? Mihin tämä perustuu?

Vierailija
14/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa kun soitat sinne niin pitäisi tulla kysymys että onko asiasi kiireellinen vai ei kiireellinen.

Jos ei valitse kiireellistä niin todenäköisesti et saa soittoa takaisin saman päivän aikana.

Ei ollut. Eka oli kielikysymys.  Ehkä on jotain vaihtelevuuksia riippuen alueesta etc?

Vierailija
15/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Mihin tämä perustuu?

En tiedä. Ehkä kuvittelevat, että asia on hoitunut itsestään? 

Vierailija
16/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä kiinnosta. Ihme on jos sieltä koskaan kukaan ottaa yhteyttä. Omakantaan toki osaavat kirjata "potilasta ei ole tavoitettu" tai "potilas ei ole hoitanut sairauttaan". Jos potilaalla ei ole enää varaa maksuihinsa se kirjataan heillä haluttomuudeksi sairauden hoitamiseen.

Vierailija
17/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Mihin tämä perustuu?

En tiedä. Ehkä kuvittelevat, että asia on hoitunut itsestään? 

Pitäisi sitten sanoa se siinä nauhalla. Imo.

Ärsyttää. Omalle isälleni olivat väittäneet että soitimme takaisin. Eivät soittaneet. Ei ollut puhelutiedoissa mitään merkkiä edes siitä, tyyliin vastaamaton puhelua tms.

Vierailija
18/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin odotan soittoa, mutta ei ollut mitään sellaista vaihtoehtoa, että haluan puhua hoitajalle, joten painoin sitä kiireetön ja edellisellä kerralla ei tullut koskaan takaisinsoittoa.

Sitten en välittänyt vaivoistani ja myöh menin yksityiselle lääkärille yms ja maksoin itseni köyhäksi, joten taas odotan ehkä tulematonta puhelua. Huoh.🤯

Vierailija
19/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heitä kiinnosta. Ihme on jos sieltä koskaan kukaan ottaa yhteyttä. Omakantaan toki osaavat kirjata "potilasta ei ole tavoitettu" tai "potilas ei ole hoitanut sairauttaan". Jos potilaalla ei ole enää varaa maksuihinsa se kirjataan heillä haluttomuudeksi sairauden hoitamiseen.

Sitten ihmetellään, että huonot hoitotulokset johtuu siitä, ettei mennä ajoissa lääkäriin😅

Vierailija
20/21 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhelinsysteemi muuttunut viime aikoina? Olen tainnut pudota kärryiltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi