Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aarrggh, riehuuko kenenkään muut isot lapset?

Vierailija
22.06.2015 |

Siis meidän pojat on nyt 11 ja 13 ja edelleen harrastavat toistensa jahtaamista, toisissaan kiinni roikkumista ym."nassikkapainia" . Ja meteli sen mukainen! Sanokaa että tämä loppuu pian, jooko?! Luulin että tämän ikäiset eivät enää harrastaisi tällaista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tämä edes enää normaalia ??!

Vierailija
2/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Jos siis koyona tekevät eivätkä vieraisilla.
Mun kaksi- kolmekymppiset veljenikin vielä ottava painiotteita vanhemmillamme tavatessa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia toimintaa ainakin pojilla. Tuntuu että miehet painii loppuelämänsä, ainakin mun veljet paini vielä teini-iässäkin. Mutta vituttaahan se kun on meteliä ja tuon ikäisten painissa tärisee koko talo. Koeta kestää ap

Vierailija
4/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painin veljen kanssa joskus kun nähdään, ei aina. Se nyt on sellaista että muistellaanpa vanhoja. Oon 25 ja veli 22.. ole vaan tyytyväinen, etteivät ota toisistaan mittaa pelkästään pleikkarin välityksellä. Pidän nassikointia vain terveenä leikkiä, eivät sitten nakkijonossa jää alakynteen muutaman vuoden päästä.

Vierailija
5/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sentään kylässä tätä onneksi tee nykyään, joten kestettävä siis on. Hyvä kuulla että on ihan normaalia.

Vierailija
6/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja veli painitaan kokoajan. Veli 14 ja minä 15.

Vierailija
7/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oli ap.

Vierailija
8/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ikää 16 ja 18. Tämä on tuttua myös miehellä 39v ja hänen siskolla 21v. kun tapaavat...