Mies, toinen tapaaminen
Netistä ollaan toisemme löydetty, yhden kerran ollaan tavattu. Jännitti paljon, mieskin myönsi että jännittää.
Minulle jäi miehestä sellainen "ihan ok" vaikutelma. Nähdään toisenkerran nyt alkavalla viikolla. Ollaan kyllä tässä välissä tekstailtu ahkerasti. Mies on jotain laittanut minulle että hänen luonaankin voitaisiin olla seuraavalla kerralla, mutta en oikein tiedä.
Mistä voi tietää/päätellä onko mies rehellinen ja kunnollinen? Onko mitään merkkejä jota voi päätellä ekan tapaamisen jälkeen? Tuskinpa vaan.
Olisiko jotain kysymyksiä, mitä voisin "ihan tuosta noin vaan ohimennen" mistä voisi päätellä jotain?
Joo olen epävarma, mutta sitten kuitenkin jollakin tapaa kuitenkin mies kiinnostaa...
Kommentit (90)
Jos mies tietäisi mitä ajattelet niin ei haluaisi olla missään tekemisissä kanssasi.
76: täytyy yrittää muistaa tuo...
-ap
Olis kiva, että tulet ap kertomaan tähän ketjuun, miten toiset treffit meni? Saamastasi vittuilustasi huolimatta.
t. Eräs, joka on ainakin yrittänyt vaan auttaa :)
Minun nettitreffikumppani vei aikanaan minut kotiinsa tosi pian. Menin, vaikka varovainen luonne olenkin - eka treffeille en ikinä lähtisi toisen kotiin. Asiallinen tapaaminen oli. Joskus monennetkohan treffit nuo nyt olisi olleet aloin ITSE suunnitella miehen hyväksikäyttöä koska miehellä ei ollut mitään vinkeitä petipuuhiin. No, päästiin me itse asiaan (seksiin) aikanaan. Seksi on minulle kovin tärkeää. Nyt on yhteistä elämää ja yhdessä asumista takana useampi vuosi. Minä haluan seksiä miestä huomattavasti useammin. Olisi pitänyt osata vetää moinen johtopäätös jo seurustelun alkuasetelmista saakka mutta alkuhuumassani en kuullut en nähnyt mitään. Eipä sillä, rakastan miestä edelleen hulluna vaikka välillä toinen ottaakin päähän niin että oksat pois... Mutta alkuperäiseen asiaan. Ei kutsu kotiin tarkoita kaikille miehille heti petipainia.
Kiitos sinulle joka olet kirjoittanut asiallisesti ja auttavaisesti! :) Voin tulla kertomaan kuinka toiset treffit meni, eilen jäi juttu miehen kanssa siihen että sään mukaan mennään, ei lyöty vielä lukkoon edes tapaamisaikaa. Mies kuitenkin laittoi että iltapäivästä/illasta olisi sopiva hänelle.
Ei siis ole ainakaan sellainen, että hän tapaa vaan pelkästään illalla, alkaisi jo silloinkin hälytyskellot soida. -ap
Mitähän pahaa siinä muutes on, jos mies haluaa sitä pimppiä jo toisilla treffeillä. Sehän kertoo vain sen, että kyseessä on normaali mies jolla on normaalit halut ja jonka mielestä treffikumppani on haluttava ja ihana. Eikö asioiden pidä niin ollakin. Joo, en minäkään halunnut aikoinaan pelkkää panosuhdetta, mutta sen näkee kyllä sitten kaikesta muusta että onko suhteesta (ja miehestä) muuhun. Ellei ole, ottaa edes seksin irti edellyttäen että vastapuoli miellyttää itseä ja hakee Sen Oikean sitten sen jälkeen. Simppeliä. Tosin meille naisille seksi on yksi portti Rakkauteen, että pitää sitten osata eritellä himo ja kiintymys toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:10"]
Voisiko olla että vaan seksin perässä? Ei ekan tapaamisen perusteella sellaiselta vaikuttanut mutta se oli vasta se eka tapaaminen.
Ihan jopa tekisi mieli jotenkin kysyä mieheltä mikä ajatuksena hänen luonaan olemisessa, mutta en ehkä kehtaa. Toki jos joku keksii jonkun hyvän kysymysmuodon ko. asiaan niin saa sanoa :)
Mies kun on maininnut että arvostaa suoraa puhetta :-)
[/quote]
Siis onko mies joko vain seksin tai vain parisuhteen perässä? Hassua, kun lähes kaikki mun tuntemani miehet haluaa seksiä mahdollisimman pian riippumatta siitä, miten paljon ovat naisesta kiinnostuneita.
-mies
[/quote]
Juuri tämä naisen tulisi ymmärtää miehen ajatusmaailmasta.
Trolliltahan tämä vaikuttaa. Jos ei ole, niin ap on kyllä aivan täysin hyväksikäytettävä tyyppi. Miettii, miten pitäisi olla ja mitä sanoa, vaikka on tavattu vasta kerran. Miehen pakonomainen miellyttäminen on pääasia, ettei se nyt vaan lopettaisi alkavaa suhdetta!
Aika epätoivoista touhua. Ja mies kyllä sen näkee.
Miehiin vetoaa itsevarma ja itsenäinen nainen, josta näkee, että hän pärjää loistavasti ilman miestäkin ja että hänellä on muuta elämää eikä hän jää roikkumaan mieheen, jos ei onnistukaan.
t. mies
Joo, ap on täysin alistettu ja alistuva omanarvontunnoton ihminen. Tuolla menolla antaudut raiskatuksi alta aikayksikön miellyttääksesi ukkoa. Ja ukko näkee sen sinusta kilometrin päähän ja siksi haluaa sinut kotiinsa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:35"]
Joo, ap on täysin alistettu ja alistuva omanarvontunnoton ihminen. Tuolla menolla antaudut raiskatuksi alta aikayksikön miellyttääksesi ukkoa. Ja ukko näkee sen sinusta kilometrin päähän ja siksi haluaa sinut kotiinsa.
[/quote]
Sinä oot kyllä paha ihminen tai sitten et lukenut koko ketjua.
Onpa kerrassaan ihania hyvänmielen kommentteja! -ap
En tarkoita mitenkään moittia, mutta pari asiaa tässä kuviossa mietityttää. Ensiksi juurikin tuo, että miksi ap kokee asian niin "vakavana" että pohtii näin tarkkaan ja perusteellisesti, kuitenkin olette vasta kerran tavanneet. Menee omaa aikaa ja energiaa ihan suotta, jos juttu ei sen kummemmaksi kehitykään. Ja jos kehittyy, niin oma itsensähän siinä suhteessa pitää olla aidosti ja rehellisesti, eikä kaikkea voi niin tarkkaan suunnitella. Ehkä tuo raiskaus asia vaikuttaa? Helpommin ymmärtäisin jos ap olisi aivan haltioissaan, että mies on aivan ja ihana ja vaikuttaa unelmien täyttymykseltä, mutta itse hän kuvaili miestä sanoilla "ihan ok". Jos mies on kiinnostunut, niin kyllä hän sitten haluaa olla tekemisissä.
Sitten mietin ihan yleisesti tuota seksiasiaa... Kun täällä on ollut monia kommentteja joissa kerrotaan että on pussattu vasta niin ja niin monensilla treffeillä jne. Että onko sitä itse sitten joku kummajainen ja "huono nainen". Jos mies ei viehätä minua seksuaalisesti, niin ei minua kiinnosta häntä tapailla enempää. Jos taas kiinnostaa, niin täytyyhän niitä kemioita päästä edes jollain tavoin kokeilemaan treffien aikana. Onko muka jotkut kirjoittamattomat säännöt mitä saa tehdä milloinkin?
Edellinen treffikumppani josta viehätyin alkoi pussailemaan eka treffeillä (hänen kotonaan, hui kauhistus!) ja meillä oli oikein mukavaa enkä kokenut tilanteessa olevan mitään hankalaa tai väärää. Yhdyntään asti taisimme päätyä kolmansilla treffeillä. Tapailu jäi sitten jonkin ajan päästä kun alkoi tuntua ettei mihinkään vakavampaan ole aineksia. Olisimmeko saaneet mennä sänkyyn vasta sitten kun suunnitelmissa olisi ollut yhteinen tulevaisuus? Tällä hetkellä tapailemani miehen kanssa päädyimme sänkyyn (sekä seksin että yhdessä nukutun yön merkeissä) jo ensimmäsillä, pitkään venähtäneillä treffeillä. Koska se vaan molemmista tuntui oikealta ja suorastaan väistämättömältä, vetovoima oli niin kova heti alussa. Ja olen siitä niin iloinen, seksi on aivan mahtavaa hänen kanssaan ja tärkeä osa-alue sen suhteen kuinka vakavaksi haluan suhteen päästää.
Millä perusteella nuori? Kai sitä saa minkäikäinen tahansa miettiä uskaltaako mennä ihmisen luokse jonka on nähnyt vasta yhden kerran :) -ap
raiskaa sinut. kannattaa ilmoittaa jollekin, mihin on menossa
Voi h*lvetti kun pitää pelotella :(
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:56"]Voi h*lvetti kun pitää pelotella :(
[/quote]
No älä sitten mene jos noin pelottaa.. :D
No toisaalta ei pelotamutta heti rupes arveluttamaan kun raiskauksesta piti tulla tänne kirjottelemaan :( nimimerk. raiskauksen uhri (josta miehelle kerroin jonkun ihan ihmeellisen avoimuuskohtauksen saattelemana ekalla tapaamisella).
Joo, tiedän, kuka nyt ekalla tapaamisella kertoo noin henkilökohtaisia asioita, no minä. Ja en edes jotenkin kadu että kerroin miehelle. -ap
mä menin ensimmäisten treffien "jatkoksi" miehen kotiin. oltiin siis ravintolassa mutta koska pyhäpäivä niin meni aikasin kiinni. pussattiin kerran ennenkun lähdin, ei seksiä muutamaan ekaan treffiin. kaksi kertaa kävin hänen luonaan ennenkun uskalsin pyytää mun luo.
jos mies sua huomattavasti treenatumpi (joku steroidi bodari) ja pelkäät, älä mene vielä, vaan ehdota vaikka aurinkoisen päivän vedoten vaikka piknikkiä tms.
jos vaan olet epävarma suhteesta eikä ole merkkiä että olisi väkisin makaamassa niin mene vaan mutta kerro jollekkin missä olet (osoite, nimi, kellonaika) ja laittele viestiä miten menee ja sano vaikka jos ei pariin tuntiin susta kuule mitän niin soittaa "muutenvaan" ja jos et vastaa niin 112.
Varmaan sitten raiskaus vaikuttaa. -ap