Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, toinen tapaaminen

Vierailija
28.06.2015 |

Netistä ollaan toisemme löydetty, yhden kerran ollaan tavattu. Jännitti paljon, mieskin myönsi että jännittää. 

Minulle jäi miehestä sellainen "ihan ok" vaikutelma. Nähdään toisenkerran nyt alkavalla viikolla. Ollaan kyllä tässä välissä tekstailtu ahkerasti. Mies on jotain laittanut minulle että hänen luonaankin voitaisiin olla seuraavalla kerralla, mutta en oikein tiedä. 

Mistä voi tietää/päätellä onko mies rehellinen ja kunnollinen? Onko mitään merkkejä jota voi päätellä ekan tapaamisen jälkeen? Tuskinpa vaan.

Olisiko jotain kysymyksiä, mitä voisin "ihan tuosta noin vaan ohimennen" mistä voisi päätellä jotain?

Joo olen epävarma, mutta sitten kuitenkin jollakin tapaa kuitenkin mies kiinnostaa...

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies mikään bodari tyyppinen, mutta hieman minua pidempi. On siis sellainen aika hoikka/normaali ruumiinrakenteinen. 

Annanko ihan tylsän vaikutelman itsestäni jos ehdotan että ollaan ulkona? Kun kuitenkin oltiin kävelyllä/istuskeltiin puiston penkillä ekalla tapaamisella. Mies vielä siinä kysyi minulta että "ei kai haittaa jos tämä eka tapaaminen on lyhyempi".

Ja kun kerroin miehellecettä minut on raiskattu, niin hän laittoi kätensä minun selkäni päälle ja sanoi esim että se ei ole minun vika ja sellaista.

Joo siis ihan vaan sen takia laitan jotain mitä mies on sanonut ym ekalla tapaamisella, jos siitä saisi edes pienen kuvan on mies rehellinen ja kunnollinen.

Minulla ei oikein ole ketään kenelle voisin ilmoittaa meneväni miehen luokse ja joka voisi minulle soittaa tietyn ajan päästä :/

Vierailija
82/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se o ihan oikee mies

Vierailija
84/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä niin sekaisin, että kannattaisi lopettaa treffailu jo tähän. Kuka helvetti yrittää miettiä kaiken mahdollisen mitä toinen ajattelee? Ja kysyy vielä neuvoa täältä, missä 90% vastauksista on yleistyksiä tyyliin: "Jos katse harhailee, mies on vain seksin perään". Ei vittu...

Vierailija
85/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan sekaisin :D Kiitos tiedosta! -ap

Vierailija
86/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi puolitutun kotiin, koska en halua päätyä sanomalehden pikku-uutiseksi.

Vierailija
87/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:22"]Kiva olisi saada raikasta ilmaa! :)"[/quote]

:D Joo älä ehkä tuota lausetta ainakaan laita.

Vierailija
88/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni tokat treffit olivat myöskin hänen kotonaan. Omien kokemuksieni perusteella en voi siis kuin kannustaa, mene ja kokeile! Jos se sitä seksiä petaa, niin ainahan voit kieltäytyä, jos siltä tuntuu...ja jos ei tunnu, niin eikös se ole vaan hyvä juttu että olette hänen kotonaan ettekä jossain ravintolassa... :D No joo. Koti tosiaankin kertoo paljon ihmisestä, ja myös se, miten se ihminen siellä kotonaan käyttäytyy. Minun mieheni ei niillä kotitreffeillä yrittänyt lähennellä yhtään, ei edes pussata. Sen sijaan näin, että hänellä oli tosi kiva koti, mielenkiintoisia sisustusesineitä, loistavia leffoja ja levyjä hyllyssä...sen lisäksi mies vielä kokkasi mulle ruokaakin, mikä nosti pisteitä entisestään. Ei muuten vielä kolmansillakaan treffeillä (jotka olivat myöskin hänen kotonaan) yrittänyt mitään pussaamista seksuaalisempaa. Kokeile. :) Aina sieltä pääsee pois jos alkaa ahdistaa.

Vierailija
89/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kumpa saisit enemmän itsevarmuutta! Muista aina pitää tärkeimpänä sitä, mitä sinä itse haluat!

Vierailija
90/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne on edennyt?