Mies, toinen tapaaminen
Netistä ollaan toisemme löydetty, yhden kerran ollaan tavattu. Jännitti paljon, mieskin myönsi että jännittää.
Minulle jäi miehestä sellainen "ihan ok" vaikutelma. Nähdään toisenkerran nyt alkavalla viikolla. Ollaan kyllä tässä välissä tekstailtu ahkerasti. Mies on jotain laittanut minulle että hänen luonaankin voitaisiin olla seuraavalla kerralla, mutta en oikein tiedä.
Mistä voi tietää/päätellä onko mies rehellinen ja kunnollinen? Onko mitään merkkejä jota voi päätellä ekan tapaamisen jälkeen? Tuskinpa vaan.
Olisiko jotain kysymyksiä, mitä voisin "ihan tuosta noin vaan ohimennen" mistä voisi päätellä jotain?
Joo olen epävarma, mutta sitten kuitenkin jollakin tapaa kuitenkin mies kiinnostaa...
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:03"]
Ja tietenkin myös se kertoo ihmisestä, jos tosiaan heti on sänkyyn kinuamassa kun suljettujen ovien taakse toisen saa.
[/quote]
Kertoo ettei ole pelimies, vaan tavallinen puutteesta kärsivä runkkari.
[/quote]
Juu, jos odotuksena on että mies ei osoita halua saada pillua tokilla treffeillä, niin joudutte tapailemaan lähinnä niitä pelimiehiä, jotka tyhjentää kassinsa viikona aikana 10 eri osoitteessa tai sitten kaappihomoja.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:03"]
Seksiähän se tuolla "treffipaikalla" petaa.
[/quote]
Tämä. Mun mielestä kannattais ehdottomasti ainakin seuraava tapaaminen vielä järjestää jossain "julkisella" paikalla. Tällä tavalla saa vielä lisää infoa tyypistä, jotta voi sitten suunnitella seuraavaa siirtoa. Kannattais itse asiassa treffata jossain sellaisessa paikassa, esim. baari, jossa käy ap:n deittikumppanin ikähaarukassa olevia naisia. Pelimiehet paljastuu viimeistään tässä vaiheessa. Jos treffikumppani on kiinnostunut ap:sta eikä sivusilmällä vilkuile ohi kulkevia naisia, niin lupaavalta vaikuttaa. Jos taas katse harhailee tuon tuostakin jossain muualla ja keskustelu onnahtelee, niin homma on selvä; äijä on vaan seksin perässä.
Luuletko että sitä kinnostaa sun jutut? Pillua se haluaa
Baari ei huono idea mutta ei oo oikein fiilistä baareiluun... Pitäs jo alkaa päättämään jotain ja vastata miehen viestiin "oliko rankkaa töissä, joudanko huomenna käymään?"
-ap
Miksette menisi vaikka ravintolaan syömään (ei siis mihinkään baariin), kahvilaan tai elokuviin? Piknikille, jos on hyvä ilma. Tutustuisitte siinä hieman lisää ennen kuin kyläilette toistenne luona.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:04"]Jos treffikumppani on kiinnostunut ap:sta eikä sivusilmällä vilkuile ohi kulkevia naisia, niin lupaavalta vaikuttaa. Jos taas katse harhailee tuon tuostakin jossain muualla ja keskustelu onnahtelee, niin homma on selvä; äijä on vaan seksin perässä.
[/quote]
Voi vitun riemuidiootit! Jaa että pelimiehen merkki kun katse harhailee? Päinvastoin, epätoivoiset miehet vilkuilee naisia koko ajan.
Ravintolaan ei ainakaan ihan sen vuoksi että ei mulla ole vara tarjota miehelle ravintolassa. Kahville toki voisi mennäkin, tosin mies varmaan miettii että hänen luonaankin sitä kahvia saa. -ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:29"]
Ravintolaan ei ainakaan ihan sen vuoksi että ei mulla ole vara tarjota miehelle ravintolassa. Kahville toki voisi mennäkin, tosin mies varmaan miettii että hänen luonaankin sitä kahvia saa. -ap
[/quote]
Miksi sinun pitäisi miehelle tarjota toisilla treffeillä? Molemmat maksavat oman ruokansa. Jos on pieni budjetti niin vaikka pitseriassa pitza puoliksi ei paljon kustanna.
Mutta ei se ravintolassa käyminen pakollista ole :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:13"]
Eli voin rohkeasti kieltäytyä menemästä miehen luo.
Olen miettinyt, että kun ekalla tapaamisella se olin minä joka hyppäsi bussiin (tavattiin miehen jossain siinä kodin lähellä keskustassa), niin nyt se voisi kyllä olla mies joka "joutuu näkemään vähän vaivaa" tapaamisemme eteen mielestäni vaikka ei toisistamme kovin kaukana asutakkaan, kuitenkin niin että liian pitkä matka kävellä.
Mutta en oikein voi pyytää miestä tulemaan minun kotini lähelle koska en halua sitä luokseni eikä kotini lähistöllä ole oikein muuta kuin todella hyvät lenkkipolut mutta ehkä en viitsi pyytää miestä kuitenkaan "hyppää bussiin ja lähetään lenkille!"
Joten minun on luonnolisestikin hypättävä siihen bussiin...
-ap
[/quote]
Älä kuule sano! Ite olisin todella kiinnostunut tuollaisesta. Kauniina kesäpäivän kävelyä/juoksua näteissä maisemissa.
Sinne meni miehelle viesti, aika suoraan laitoin että ei vielä kummankaan kotiin. Saa nähdä mitä vastaa vai vastaako ollenkaan... -ap
Niin no joo, tuo on kyllä ihan totta että koti kertoo toisesta paljon.
Ehkä mä uskaltaudun, ehkä.
Yleensä on vastannut lähes heti, vaan eipä nyt. -ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:03"]Seksiähän se tuolla "treffipaikalla" petaa.
[/quote]
Ei välttämättä. Mä olen kahdestikin pyytänyt treffikumppanin kotiini, eikä olla ekoilla kerroilla edes suudeltu. Kotona mulla on ainakin aina rennompi olo ja olen enemmän oma itseni, kun ympäristö on tuttu eikä tule niin paljoa ulkopuolista "häirintää". Telkkari voi olla päällä taustahälynä tai vaikka musiikkia ja voi ihan eri tavalla rentoutua. :)
Taidat olla nuori?Menes demi.fi kiitos :)
Jos ei vastaa mitään, niin tiedätpähän ainakin, että se oli just seksin perässä.
Toki ap:nkin kannattaa ottaa huomioon treffailussa se, ettei vaikuta siltä, että suhteeseen tulisi liikaa menneisyyden painolastia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:00"]
Tai lähtekää leffaan? Ta jotain tekemistä muualla kuin kotona. Eikä sinun tarvitse sen enempää edes selitellä - voit vain sanoa, että mentäisiinkö kuitenkin johonkin ulos/kahville tms. Ei tarvitse suoraan kieltäytyä kotitreffeistä vaan ehdotat vain muuta.
[/quote]
Leffaan kun pitäisi tutustua? Tuota en ole ikinä käsittänyt.
Vastasihan se. Laittoi että ymmärtää ja hymiö perässä. Viestissä oli myös että on itsekin miettinyt että pitäisikö vielä tavata jossain muualla ja että kävely käy hänelle hyvin ja taas hymiö perässä.
Mitäs tästä sanotte? -ap
Ap. Mieti enemmän sitä mitä SINÄ haluat eikä sitä, mitä mies mahdollisesti ajattelee! Muuten olet täysin vietävissä. Kun epäröit, älä vielä mene. Itsekunnioitusta, nainen!
Ja hyvä jos jollakin on hauskaa tätä lukiessa... -ap