Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, toinen tapaaminen

Vierailija
28.06.2015 |

Netistä ollaan toisemme löydetty, yhden kerran ollaan tavattu. Jännitti paljon, mieskin myönsi että jännittää. 

Minulle jäi miehestä sellainen "ihan ok" vaikutelma. Nähdään toisenkerran nyt alkavalla viikolla. Ollaan kyllä tässä välissä tekstailtu ahkerasti. Mies on jotain laittanut minulle että hänen luonaankin voitaisiin olla seuraavalla kerralla, mutta en oikein tiedä. 

Mistä voi tietää/päätellä onko mies rehellinen ja kunnollinen? Onko mitään merkkejä jota voi päätellä ekan tapaamisen jälkeen? Tuskinpa vaan.

Olisiko jotain kysymyksiä, mitä voisin "ihan tuosta noin vaan ohimennen" mistä voisi päätellä jotain?

Joo olen epävarma, mutta sitten kuitenkin jollakin tapaa kuitenkin mies kiinnostaa...

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah

Vierailija
2/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et anna mitään tylsää vaikutelmaa vaan täyspäisen, itsestään huolehtivan naisen kuvan! Itse en menisi kenenkään kotiin, jos eka tapaamisella ei olisi tullut ihmisestä sellainen varmuus, että tämä ihminen on rehellisellä mielellä halukas tapaamaan toistekin.

Minun korvaani posti tuo, että mies laittoi käden selkääsi kun kerroit raiskauksesta. Terve, järkevä mies ymmärtäisi olla hienotunteinen tuossa tilanteessa ja olisi vielä normaalia varovaisempi kosketuksissa ja muussa ns. iholle tulemisessa. Ainakin minun tuntemani miehet, mutta he voivat olla erilaisia kuin sinun tapaamasi.

Vierailija
4/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Toisaalta mietin että yrittikö sitten vaan ns. lohduttaa? Voi kun tietäisi.

Meidän olisi tarkoitus tavata huomenna, yritän olla mieheen tänään ensin yhteydessä ennen kuin kerkeää ehdottaa minulle tapaamista hänen luonaan. Millainen viesti kannattaa laittaa?

"Moi! Sopiiko sinulle vielä että nähdään huomenna? Miten olisi jos käydään vaikka taas kävelyllä jossainpäin? Kiva olisi saada raikasta ilmaa! :)"

Ääh, en mä nyt noin voi laittaa. Haluaisin jotenkin sen selväksi viestissä, että ei vielä miehen luokse, onko minun hyvä mainita epävarmuudesta? Olenhan siis ihan oikeastikin epävarma ja juurikin aikaisemmasta kokemastani, eli raiskauksen takia. 

-ap

Vierailija
5/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin vaikeaa.

Vierailija
6/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt oikeesti sinne Demiin jo... Ei tuollaista teineilyä jaksa katsoa. Tai vaihtoehtoisesti hanki ystäviä joiden kanssa voit pohtia jonkin tekstarin sisältöä. Koulusta luulis sellaisia löytyvän :) vaikka tuleva seiskalle meno varmasti jännittääkin.

Vierailija
7/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon, että tottakai se haluaa seksiä. Niin itsekkin haluaisin. Ja mitä pahaa siinä on jos harrastaa jo toisilla treffeillä seksiä. Nyt eletään vuotta 2015....

Vierailija
8/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineilyä? :D jaa-a!

-ap

Vierailija
9/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 jatkaa. Ihan ok miettiä tätä ja älä nyt herranen aika mee sen kotiin jos et halua mennä, mutta tuo tyyli jolla kirjoituksissasi asiaa pohdit tuo vaan mieleen minut itseni 14-vuotiaana kun söpö poika pyysi treffeille. No offense.

Vierailija
10/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi jos en osaa kirjoittaa muuten kuin 14-vuotiaan tyylillä!

Vierailija
11/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ap olen myös sitä mieltä, että olet aika epävarma itsestäsi. Hei haloo. Se on tuntematon mies. Jos susta tuntuu yhtään siltä, että et halua mennä hänen kotiinsa, niin et mene ja piste. Mä sanoisin asian suoraan miehelle. Että mielelläni vietän aikaa hänen kanssaan ja tutustun mutta olen luonteeltani varovainen alussa ja siksi haluan tapailla ns. neutraalilla maaperällä. Kyllä luulis osaavan laskea 1+1, kun sinut on kuitenkin raiskattu.

Ja, jos ei halua tämän jälkeen enää sinua tavata, niin sehän sitten paljastikin todellisen luonteensa ja pääsit kättelyssä eroon sinulle sopimattomasta miehestä.

Ole itsevarma ja suorasanainen. Ja oma itsesi :)

Vierailija
12/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37: kiitos tuosta, tuo jo hieman helpotti :) Alleviivaan tuon täysin että olen epävarma. Mutta sitten mietin sitä että jos/kun/toivottavasti mies onkin ihan kunnollinen ja normaali, niin loukkaankohan minä sitä pahasti kun en sillätavalla luota häneen. Kai joku ymmärsi mitä tällä tarkoitan?

-ap

Vierailija
13/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et

Vierailija
14/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:47"]

Eli täytyisi varmaan vain rohkeasti suostua. Mitään seksiä en ole menossa miehen luokse toisella tapaamisella harrastamaan, toivottavasti mies tämän ymmärtää.

[/quote]

No siinä tapauksessa et todellakaan mene täysin vieraan miehen kotiin. 

Menisin vain jos henkilö olisi edes tutun tuttu ja haluaisin harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
15/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:41"]

37: kiitos tuosta, tuo jo hieman helpotti :) Alleviivaan tuon täysin että olen epävarma. Mutta sitten mietin sitä että jos/kun/toivottavasti mies onkin ihan kunnollinen ja normaali, niin loukkaankohan minä sitä pahasti kun en sillätavalla luota häneen. Kai joku ymmärsi mitä tällä tarkoitan?

Jos ei ymmärrä sitä, että tänä päivänä naisen tulee olla varovainen ja sillä tavalla rakastaa itseään + sun taustas huomioiden, niin sitten on toope, joka saakin mennä :) Mun mielestä tälllä tavalla saat aika helposti selville, mikä mies on miehiään, kun et suostu hyppimään hänen pillinsä mukaan ja kunnioitat itseäsi ja omia arvojasi :)

t. 37

ps. Tiedän, mitä on olla epävarma. Nyt olen jo reilusti yli nelikymppinen ja osaan sen verran rakastaa itseäni, etten toimi vastoin omia halujani vain miellyttääkseni muita :)

-ap

[/quote]

Vierailija
16/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voin rohkeasti kieltäytyä menemästä miehen luo. 

Olen miettinyt, että kun ekalla tapaamisella se olin minä joka hyppäsi bussiin (tavattiin miehen jossain siinä kodin lähellä keskustassa), niin nyt se voisi kyllä olla mies joka "joutuu näkemään vähän vaivaa" tapaamisemme eteen mielestäni vaikka ei toisistamme kovin kaukana asutakkaan, kuitenkin niin että liian pitkä matka kävellä.

Mutta en oikein voi pyytää miestä tulemaan minun kotini lähelle koska en halua sitä luokseni eikä kotini lähistöllä ole oikein muuta kuin todella hyvät lenkkipolut mutta ehkä en viitsi pyytää miestä kuitenkaan "hyppää bussiin ja lähetään lenkille!" 

Joten minun on luonnolisestikin hypättävä siihen bussiin...

-ap

Vierailija
17/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jotain kysymyksiä mitä voisi "ihan tuosta noin vaan ohimennen" kysyä :)

Vierailija
18/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde menee nopeasti aika arkiseksi jos heti toiset treffit ovat toisen luona. Toki joku voi ajatella, että paikalla ei ole niin merkitystä jos toinen iskee kunnolla.

Tärkein kysymys on nyt ja jatkossa: mitä minä haluan? Ei se, että kelpaanko tuolle tai että onkohan tuo kunnollinen. Kyllä ne asiat tulevat esille ajan kuluessa. :-)

Vierailija
19/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy montako hamsteria sillä on.

Vierailija
20/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto kertoo kyllä tosi paljon ihmisestä. Minä ainakin vedin ihan osuvia johtopäätöksiä miehestäni hänen kotinsa perusteella.
Onko koti siisti? Millaisia esineitä esillä? Millaisia kirjoja/elokuvia hyllyssä?