Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Kyllä se silti vain on pitkä ja syvällinen orgasmi, ainakin minulla.
N30
Se kun kutittaa oikein paljon, ja raapii!
Kirsikan tai suklaarusinan puhkaisu ja täyttäminen vispatulla kermavaahdolla.
Kyl miust parasta on se, kun kauppareisulla joku joskus väläyttää kauniin hymyn. Tulee hyvä olo.
Sitä kun on elellyt jo 70 vuotta yksin, osaa arvostaa pieniä asioita.
Sohvalla kun nostaa jalat miehen syliin ja mies hieroo jalkapohjia, aah niin rentoutavaa <3
Kun fyysisesti raskaan päivän tai treenin jälkeen menee makuuasentoon. Silloin hyvän olon aalto pyyhkii läpi kehon.
Muistan imetyksestä sen, kun rinnat olivat ihan täynnä maitoa ja vauva sitten tyhjensi. Se helpotuksen tunne!
Kyllä se on kun pidättelyn jälkeen pääsee vessaan. Siinä kullan viereen käpertelytkin jää toiseksi.
Kuumalla hiekalla makaat ja kääriydyt vielä vilttiin ,ihanan lämmin olo.Ainakin hetken.
Tuulen vire iholla ja hiuksissa. Joko lämmin tuuli viileällä ilmalla tai viileä tuuli kuumalla säällä. Taivaallista ❤️
Se, kun saa pestä kylmät kädet lämpimällä vedellä.
Kun on alasti lusikassa ihanan naisen kanssa❤
Kun pääsee töistä päivän älämölön jälkeen kodin ihanaan hiljaisuuteen!
Muistan jo lapsuudesta, miten joskus, kun oli pitänyt pitkään pipoa päässä ja sitten hieroo pipoa otsan ihoon. Kuulostaa omituiselta, mutta se tuntuu hyvältä otsassa.
Lisäksi kylmä peitto jaloissa tuntuu kivalta jos on muuten lämmin.
Joskus jalkojen venyttäminen tuntuu väsyneissä jaloissa tosi hyvältä. Niin, että jalat suoraksi ja työntää kantapäitä eteenpäin.
Selkään piirtäminen ja raapiminen.
Päähieronta kampaajalla tai jos joku hiplaa hiuksia, tekee vaikka ranskalaista lettiä.
Kun herää aamulla liian aikaisin ja huomaa, että saa sittenkin jatkaa unta.
Sammal käden alla tuntuu kivalta ja kun saa juoda vettä oikein janoisena. Viileä tuuli helteellä.
Raskaan viikon jälkeen pikku pilvi.
Minua suruttaa että tämäkin kiva ketju pilataan paskomisella ja tuolla kakkapuheella.
Tulisen ruoan aiheuttama kihelmöinti ja turta olo suussa.
Samoin pieni kipu, esim. tatuointineula, tuo outoa mielihyvää.
Kaikkien eläinten silittäminen ja niiden lähellä oleminen tuo suunnatonta onnentunnetta kehoon.
Lämmittävät auringonsäteet kasvoilla kevättalvella hankien ympäröimänä.
Kesällä uimisessa se hetki, kun aluksi kylmältä tuntuva vesi muuttuu miellyttävän lämpöiseksi ja siinä unenumaisessa aineessa voi vaan soljua eteenpäin.
Löylyt puusaunan ja tuoreen vihdan tuoksujen ympäröimänä.
Haukotus, aivastus ja muut kehon toiminnat.
Nukkuminen ja unien jatkaminen aamulla.
Helpottava ja puhdistava itkeminen esim. jonkun ihanan musiikin tai elokuvan äärellä.
Livenä kuultu musiikki. Erityisesti sinfoniaorkesterin jousisoittimet tai tajuttoman hyvä livelaulu.
Hytkyvä ja vapauttava nauraminen ystävän kanssa niin, ettei ole tulla loppua ja kyyneleet kihoaa silmiin.
Kun kipu vihdoin helpottaa/päättyy.
Kun tulee kotiin ja voi riisua kireät farkut, rintaliivit ja muut puristavat vaatteet pois!
Ihaninta on kun menee pissat housuun.
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten olin lenkillä. Harrastan juoksua ja juoksen välillä pitkiäkin lenkkejä, 2,5-3h. Olin vaipunut ajatuksiini ja yhtäkkiä tuntui kuin olisin leijunut jossain ihan muualla. Tiesin kyllä, että olen juoksemassa paikassa X, mutta tuntui niin kuin olisin ollut jossain todella kaukana. Näkökenttä oli sumea ja ympäristön äänet tuntuivat kaukaisilta. Olo oli niin rento ja seesteinen kuin vain voi.
Tuo oli tosi siisti fiilis. Harmi että oli eka kerta kun noin tapahtui, vaikka juoksuharrastusta on jo takana vuosikausia.
Flow. Varmaan kaikessa treenaamisessa tulee välillä (liian harvoin) se olotila kun kaikki vaan menee täydellisesti ja hyvin kevyesti. Itse joskus kilpailin ratsastuksessa ja ne hetket valmennuksessa kun tunnet olevasi ” yhtä” hevosen kanssa ja kroppa on kevyt ja hevonen toimii ajatuksen voimalla. Missään muualla en ole saanut tuota samaa oloa.
Väsyneiden jalkojen hieronta. Päähieronta on myös aika ihanaa.