Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Kipu, omasta tahdosta tai enemmänkin kivun jälkeinen tila. Sellainen kipu, joka sattuu ensin mutta jälkeenpäin tuntuu hyvältä. Se voi olla seksuaalista, mutta useimmiten ei edes ole. Tarvin sitä ajoittain, koska se eheyttää.
Se tuntuu kehossa kun onnistuu jossakin kunnolla, saa ekstaasiin.
Hurmioituminen kauniista asioista kuten lunnosta tai taiteesta.
Se kun olo "normalisoituu" henkisen tai fyysisen kivun jäljiltä.
Kun tulee humahdus läpi kehon kun yhtäkkiä vaan havahtuu että elämässä on asiat hyvin.
Kun oikein paleltaa kylmänä pakkaspäivänä, menet saunaan ja heität ensimmäisen löylykauhallisen. Ihana lämpö ympäröi sinut ja olo on vaan niin ihanan lämpöisenraukea.
Se tunne vähän ennen orgasmia, kun tiedät, että enää ei pysty pidättelemään. Että muutaman sekunnin päässä odottaa valtava nautinto.
Se kun kakka slaidaa siististi ulos niin että pyyhkiessä paperiin ei jää mitään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen. Tuntemus on kehollinen ja sillä ei ole mitään tekemistä seksuaalisen reaktion kanssa. Tissiä kiristää ja pieni, rakas, minusta riippuvainen ihminen syö luonnollista ravintoaan ja kiristys helpottaa. Pieni katsoo tapittaa silmiin, väläyttää ehkä hymyn tai väsyneenä inisee tyytyväisenä ja nukahtaa siihen. Nukkuva lapsi, yksi maailman kauneimmista näyistä.
Mua aina yökötti imetys. Siis tuli sellainen oksettava tunne siitä, miltä se tuntui. Vieläkin puistattaa kun muistelen. Eikä se ollut mitään psyykkista, vaan ihan fyysistä. En ole koskaan muutenkaan tykännyt että nännejä hiplataan tms, koska se tuntuu todella oudolta, eikä ollenkaan hyvältä. Ihmetys oli kyllä yks kamalimmista kokemuksista ikinä.
Aika monta yläpeukkua. Minusta imetys oli ihanaa fyysisesti ja psyykkisesti
Minustakin se oli fyysisesti enemmän vastenmielisen kuin mukavan tuntuista. Varsinkin kokonaisuutena, arat nännit, välillä kivulias pingotus rinnoissa, epävarmuus siitä että entä jos maitoa valuu paidalle, hormonien aiheuttama limakalvojen kuivuus, se että oli niin sidottuna siihen vauvaan. Tosin se herumisen tunne oli kyllä aika jännä, tavallaan miellyttävä kihelmöinti. Ja olihan se vauva siinä rinnalla ihana ja maailman suloisin, imetin molempia hieman reilun vuoden ja imettäisin jos tulisi vielä yksi, kyllä plussat voittaa miinukset. Vaikka olen kyllä tyytyväinen siihen ettei enää ole tulossa lapsia eikä tarvitse olla raskaana tai imettää.
Vauvan ensimmäiset hennot potkut mahassa. Ja myöhemmin selvemmät. Mutta ei niinkään enää ne loppuraskauden jopa kivuliaat monotukset, vaikka toki positiivinen juttu nekin.
Herättyäni keliakiaherkkyyteen ja noin vuoden viljattoman jälkeen, suolisto alkoi toimia normaalisti. Se ensimmäinen kiinteä kakka, ilman ponnisteluja ja rimpulointia, tunsi miten suoli oli kerralla tyhjä, ei tarvinnut juosta kymmentä kertaa vessassa ennen töihin lähtöä. Aamut nopeutuivat ja elämä helpottui.
Sori brutaalius. Mutta voitti orgasmin, tätä joutui odottamaan niin kauan..
Puolipäivää hampaankolossa ärsyttänyt marjan siemen tms. lopulta irtoaa. Ei nyt ehkä ihan kaikkein ihanin, mutta top 5.
Rantasaunasta alasti järveen uimaan (kesällä). Elämän parasta antia.
Selän raapiminen! Jo lapsena rakastin sitä, että joku raapii ohuen paidan läpi selkää, kutitti tai ei. Myös vielä nyt aikuisena tykkään siitä :) Siis ei mitenkään rajusti, vaan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kipu on puhdistavaa. Tarvitsen sitä välillä rentoutuakseni. Seksijuttuja ei saanut mainita, mutta tämä on jotain mitä haen muualta kuin kotoa, eikä siihen sisälly seksi vaan väkivalta, kovat läimäykset kehon pehmeimpiin paikkoihin, kunnes nyyhkytän ja olen ihan kauhean näköinen niiskuttava räkänokka, hiukset sekaisin. Mitään liian kipeää tai pysyvää jälkeä ei tule, vain kipua, olen sen jälkeen rauhallinen, järkevä ja pirteä. Tarvitsen tätä välillä kun päässä on aivosumua. Tähän liittyy myös häpeä, nöyryyttäminen ja haukkuminen. Saatan saada orkut, mutta seksiä saan vain kotona, se on ihan eri juttu,
Sulla on ollut varmaan rankka lapsuus? Fyysistä ja henkistä väkivaltaa jo pienestä saakka?
Yksi kylmä olut saunan ja uinnin jälkeen. Ja moni muu mitä on jo mainittu.
Lemmikkikanin ihanan pehmeän ja lämpöisen turkin silittäminen ja pupun tyytyväinen, hiljainen rouskutusääni. <3
Vierailija kirjoitti:
Äänetön pieru täydessä hississä juuri ennen poistumista
Kun seisot takarivissä ja joudut ujuttautumaan pois ja kaikille käy selväksi kuka oli syyllinen ja sen näkee heidän ilmeistään?
Vierailija kirjoitti:
Koko kehon kylmät väreet musiikista.
Miksi kuuntelet musiikkia, jota et voi sietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kipu on puhdistavaa. Tarvitsen sitä välillä rentoutuakseni. Seksijuttuja ei saanut mainita, mutta tämä on jotain mitä haen muualta kuin kotoa, eikä siihen sisälly seksi vaan väkivalta, kovat läimäykset kehon pehmeimpiin paikkoihin, kunnes nyyhkytän ja olen ihan kauhean näköinen niiskuttava räkänokka, hiukset sekaisin. Mitään liian kipeää tai pysyvää jälkeä ei tule, vain kipua, olen sen jälkeen rauhallinen, järkevä ja pirteä. Tarvitsen tätä välillä kun päässä on aivosumua. Tähän liittyy myös häpeä, nöyryyttäminen ja haukkuminen. Saatan saada orkut, mutta seksiä saan vain kotona, se on ihan eri juttu,
Sulla on ollut varmaan rankka lapsuus? Fyysistä ja henkistä väkivaltaa jo pienestä saakka?
En ole kyseisen viestin lähettäjä, mutta samanlaisista asioista pitävänä voin itse vastata, että lapsuuteeni kuului sekä fyysinen ja varsinkin henkinen väkivalta.
Se kun väsyneenä menee omaan sänkyyn nukkumaan. Oon aina rakastanut nukkumista.
Orgasmi.
Se kun on nukkunut hyvin ja terve.
Kun jokin pehmoinen ja lämmin olento koisii tyytyväisenä ja pehmeänä sylissäsi, sinua lämmittäen ja tunnet sen pienet värähtelyt ja rakkauden osana itseäsi.