Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Rentoutuminen/rauhoittuminen ja kun tietää että ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään 💞
Kun suihkun jälkeen voi kuivata itsensä superlaadukkaaseen isoon pyyhkeeseen. Yhdessä kyläpaikassa oli sellainen autuus ja vielä lattialämmitys. Minulla on kotona kylmä lattia suihkussa, ja vain halpoja kulahtaneita pyyhkeitä, mutta aion selvittää mikä on paras superpyyhe ja ostaa sellaisen.
Hierojalla kun hieroja aloittaa jumittavan niska-hartiaseudun käsittelyn lämpimällä öljyllä.
Jos kerran pitää keksiä muu kuin orgasmi, niin sellaisella vispilämäisellä härvelillä pään hierominen. Tosin se tuntemus muistuttaa vähän orgasmia. Härveli täytyy asettaa takaraivolle ja pyörittää kahvasta ympäri. Ei niin että hiukset sotkeutuisivat siihen vaan että härveli liikkuu. Tuntuu todella hyvältä.
Myös tehokkaan kipulääkkeen ottaminen kun oli nivelpussitulehdus tuntui uskomattomalta. Koko vartalon kaikki lihakset värisivät itsestään puolisen tuntia kivun hellittäessä.
Kun oikein kylmän suihkun ja pikaisen kuivauksen jälkeen saa päälleen lämpimän kylpytakin. Raikas, rentoutunut ja lämmin olo yhtä aikaa. Sen tunteen takia käyn joka aamu jääkylmässä suihkussa.
Kun koira tai kissa nukahtaa syliin. Se rauhoittaa omankin olon.
Uinti ja sauna, sen jälkeen on epätodellisen rentoutunut olo.
Kun käyt hierojalla ja lihasjumia painetaan juuri oikeasta kohtaa.
Päänahan hieronta.
Kun saat olla sylikkäin rakkaan kanssa eikä ole kiire mihinkään.
Raikas vesi kun on kova jano.
Puhtaisiin lakanoihin pujahtaminen.
Onhan näitä :)
Se, kun kaunis maksullinen nainen ottaa poskeen.
Kylmät väreet kun kuuntelee hyvää musiikkia!
Kun on päivän rehkinyt metsurina räntäsateessa ja kotiin tultua saa riisua märät vaatteet ja mennä kuumaan saunaan.
Ulostaminen. Luulin, että olen mielenvikainen, kunnes sisko sanoi että nauttii ulostamisesta. Mieskin myönsi saman.
Kyllä kunnon aivastus pitkän nenän kutinan päätteeksi on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Se, kun kaunis maksullinen nainen ottaa poskeen.
Tuntuuko se paremmalta kuin se, että kaunis maksuton nainen ottaa poskeen? Minulla on vain siitä kokemusta.
Kylmät väreet, jotka menevät selkää pitkin päänahkaan asti silloin, kun selkääni sivellään. (miesystäväni sivelee siis)
Se kun tunnet että orgasmi on ihan just tulossa ja sit se nousee varpaista ylöspäin. Ihan varmasti ei löydy mitään sen voittanutta.
oikein kuuma suihku tai kylpy. kylmästä en pidä. mieluusti vielä musiikkia samalla.
Vaikea valita, muta ehkä se kumminkin on kasvojen upottaminen kissan vatsakarvoihin. Vaatii kyllä sellaisen kissan, johon voi luottaa ettei vastaa kynsillään.
Vahaan karvoja aika paljon. Se joo sattuu, mutta sen jälkeen iho on sileämpi kuin mikään ja vahauksesta vähän hellänä. Tuntuu ihanalta. Mitä arempi paikka niin sen parempi!
Minäkin olen ollut kolmen kimppaa kahden nuoren naisen kanssa joskus 20 vuotta sitten ja olen itsekin nainen 😃