Pitäisi antaa pakit kauniisti yhdelle miehelle,
kävin sen kanssa kerran treffeillä ja sen jälkeen vaihdeltiin parit viestit. En ollut aluksi varma, että kiinnostaako vai ei, mutta nyt oon. Mies laittoi tänään jonkun "mitäs kuuluu" tyyppisen viestin, niin nyt olis varmaan reilua kertoa ettei tapaamisia oo jatkossa luvassa. Millaisen viestin laitan, ettei toinen pahoita mieltään?
Kommentit (43)
No mutta tehty mikä tehty. Ajattelen, että joskus voi päästää suustaan valkoisia valheita, jotta toiselle ei tulis paha mieli. En halunnut, että mies alkaa kyselemään syitä tai miettimään, mikä hän persoonassaan on vialla. End of story ja kaikilla hyvä mieli. ap
Miksei voi sanoa sitä oikeaa syytä kun se on vaan että en ole enää kiinnostunut?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:37"]
Voi hyvänen aika kuinka epävarmoja ihmiset ovat! AP, taisi olla sinun elämäsi ensimmäinen tapaaminen miehen kanssa.
[/quote]
Ei :D ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:21"]
1) radiohiljaisuus
ja / tai
2) vastaat sille löytäneesi toisen
[/quote]
Näinhän ne miehet tämän tuppaa hoitamaan. Naisilla on yleensä vähän enemmän selkärankaa.
[/quote]
Eikä ole. Ignooraus, välttely, valehtelut. Tyypillisiä naisten taktiikoita. Eipä voi muuta odottaakaan sukupuolelta joka ei uskalla itse koskaan edes miehiä lähestyä.
[/quote]Yrjö Yleistäjä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:32"]
Kirjoitin, että jätetään tapaamiset tähän. Kiitos ja mukavaa jatkoa!
[/quote]
Tämä ei ollut minulta. Mikähän idea tuossakin nyt oli. ap
[/quote]
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta arvelen, että ideana oli olla rehellinen mutta kohtelias. Ei tarvitse valehdella tavanneensa ketään toista. Riittää vain, että kertoo, ettei halua tavata. Sen pituinen se.
[/quote]
Komppi tälle. Ei se tee miehen olosta parempaa,että valehtelet löytäneesi mieluisamman miehen.Jos se mies ei sytytä,täytyy osata sanoa se asiallisesti että sori mutta meillä ei oikein kemiat kohtaa. Vika ei ole miehessä,hän ei vain ole oikea mies sinulle.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:37"]
No mutta tehty mikä tehty. Ajattelen, että joskus voi päästää suustaan valkoisia valheita, jotta toiselle ei tulis paha mieli. En halunnut, että mies alkaa kyselemään syitä tai miettimään, mikä hän persoonassaan on vialla. End of story ja kaikilla hyvä mieli. ap
[/quote]Muutaman hassun viestin jälkeen ei kyllä mieti vielä moista, kun sillä miehelläkin on varmaan käynyt ihan samoin, nainen ei vaan enää kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:39"]
1) radiohiljaisuus
ja / tai
[/quote]
Näinhän ne miehet tämän tuppaa hoitamaan. Naisilla on yleensä vähän enemmän selkärankaa.
[/quote]
Eikä ole. Ignooraus, välttely, valehtelut. Tyypillisiä naisten taktiikoita. Eipä voi muuta odottaakaan sukupuolelta joka ei uskalla itse koskaan edes miehiä lähestyä.
[/quote]Yrjö Yleistäjä.
[/quote]
Tarkoitit varmaan tuota joka kirjoitti "Näinhän ne miehet tämän tuppaa hoitamaan".
Oon myös joskus kokeillut tuota "sori meillä ei synkkaa / mua ei kiinnosta enää" -tyyppistä viestiä ja saanut muutaman viikon kestävän kyselytulvan niskaani. Halusin välttää sen. ap
Annoit kuvan, että tapaat useita yhtäaikaa. Huono kuva. Mutta sinua se ei haitanne, kun hän kertoo sinusta sen eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:42"]
Oon myös joskus kokeillut tuota "sori meillä ei synkkaa / mua ei kiinnosta enää" -tyyppistä viestiä ja saanut muutaman viikon kestävän kyselytulvan niskaani. Halusin välttää sen. ap
[/quote]
Miten musta tuntuu että valehtelit nyt tuonkin koska täällä alettiin hiillostamaan. Huomaatko, suhun on vaikea luottaa kun olet tunnustanut että mieluummin valehtelet kuin kohtaat ikäviä tilanteita?
[/quote]Eikös se ollut eri ihminen vai samako mies sinulla on koko ajan kyseessä. Ai niin, kaikki miehet ovat samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:39"]
1) radiohiljaisuus
ja / tai
[/quote]
[/quote]
[/quote]Yrjö Yleistäjä.
[/quote]
Tarkoitit varmaan tuota joka kirjoitti "Näinhän ne miehet tämän tuppaa hoitamaan".
[/quote]Ihan teitä molempia tarkoitin. Älytön naiset vastaan miehet kinastelu.
Annoit kuvan, että tapaat useita yhtäaikaa. Huono kuva. Mutta sinua se ei haitanne, kun hän kertoo sinusta sen eteenpäin.
[/quote]
Juu, ihan vapaasti saa kertoa :) Ja kyllä nykyaikana nainenkin saa treffailla useampia miehiä yhtä aikaa. Enpä nyt itse niin tee, mutta en näkisi siinä mitään pahaa, jos tekisin. Seurustelu on sitten asia erikseen. ap
[/quote]
Miksi tapailet tuollaisia idiootteja ylipäätään? Useimmat ihmiset ymmärtävät,että ei kiinnosta tarkoittaa ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:44"]
[/quote]
Miten musta tuntuu että valehtelit nyt tuonkin koska täällä alettiin hiillostamaan. Huomaatko, suhun on vaikea luottaa kun olet tunnustanut että mieluummin valehtelet kuin kohtaat ikäviä tilanteita?
[/quote]
Anteeksi äiti. ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Miksi tapailet tuollaisia idiootteja ylipäätään? Useimmat ihmiset ymmärtävät,että ei kiinnosta tarkoittaa ei kiinnosta.
[/quote]
Anteeksi, en ymmärtänyt että oli minun vikani tuokin :D ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:47"]
[/quote]
[/quote]
Anteeksi, en ymmärtänyt että oli minun vikani tuokin :D ap
[/quote]
Ihmettelin vain,vaikuttivatko ne miehet ensin normaaleilta ja vasta pakit saatuaan paljastuivat urpoiksi?
Kasvattakaa itsellenne munat, naiset. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Parempi se on heti alkuun sanoa kuin kusettaa toista ikuisuuden. joskus sitä vaan tulee paha mieli, ei voi mitään, aikuinen ihminen ei sellaiseen kuole. Ja jos on selkeästi tahtonsa ilmaissut, voi "parin viikon kyselytulvat" jne. jättää huomioimatta.
Voi hyvänen aika kuinka epävarmoja ihmiset ovat! AP, taisi olla sinun elämäsi ensimmäinen tapaaminen miehen kanssa.