Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi elämä ulkomailla

Vierailija
21.06.2015 |

Olen pistänyt omassa elämässäni parin vuoden aikana asioita uuteen uskoon ja pohtinut jopa ulkomaille muuttamista. Minulla ei ole mitään sellaista mihin olisin täällä Suomessa sidoksissa, että lähteminen kyllä onnistuu. Mitä mieltä olette pystyykö ulkomailla aloittamaan kaiken ihan puhtaalta pöydältä kun ei tunne ketään eikä kukaan tunne minua, enkä tunne maata saati kaupunkia ym?? Miten kotiutuminen uuteen ympäristöön sujuu?

Mielipiteitä kehiin vaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:48"]

Niin, pitää vaan saada suunsa auki joka puolella ja tutustua että saa sen sosiaalisen verkoston luotua. En ole kovin hyvä kielissä mutta siellähän se kielitaito väkisinkin karttuu. Ap

[/quote]

Juu juu, ja kyllä sinne maailmalle on semmosiakin lähtenyt, jotka eivät oikeasti osaa juuri mitään muuta kuin suomen kieltä ja hyvin hekin varmasti ovat oppineet. Kun on pakko. Mihin maahan olet ajatellut? Itse olen harkinnut Iso-Britanniaa ja Norjaa. Tsemppiä :) t. nro 2.
[/quote]
Ranska tuntuu sellaiselta paikalta mikä voisi olla itselle mieluinen. Hyvältä vaikuttaa nuo mitä olet harkinnut. Tsempit myös sinne!

Ap

Vierailija
2/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Varmasti toteutankin sen jonakin kauniina päivänä. Eiköhän sopeutuminen onnistu ihan hyvin, mutta jonkinlainen sosiaalinen verkosto pitää onnistua luomaan, ettei jää ihan yksikseen uudessa ympäristössä. Sehän on varsin hyvä uusi alku! :) 

Mutta varsinkin, kun itseään joutuu ilmaisemaan eri kielellä, niin on vaikeaa olla se kaikista aidoin oma itsensä. Varmasti rankkaa, mutta antoisaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitää vaan saada suunsa auki joka puolella ja tutustua että saa sen sosiaalisen verkoston luotua. En ole kovin hyvä kielissä mutta siellähän se kielitaito väkisinkin karttuu.

Ap

Vierailija
4/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:48"]

Niin, pitää vaan saada suunsa auki joka puolella ja tutustua että saa sen sosiaalisen verkoston luotua. En ole kovin hyvä kielissä mutta siellähän se kielitaito väkisinkin karttuu. Ap

[/quote]

Juu juu, ja kyllä sinne maailmalle on semmosiakin lähtenyt, jotka eivät oikeasti osaa juuri mitään muuta kuin suomen kieltä ja hyvin hekin varmasti ovat oppineet. Kun on pakko. Mihin maahan olet ajatellut? Itse olen harkinnut Iso-Britanniaa ja Norjaa. Tsemppiä :) t. nro 2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi