Pitäisi antaa pakit kauniisti yhdelle miehelle,
kävin sen kanssa kerran treffeillä ja sen jälkeen vaihdeltiin parit viestit. En ollut aluksi varma, että kiinnostaako vai ei, mutta nyt oon. Mies laittoi tänään jonkun "mitäs kuuluu" tyyppisen viestin, niin nyt olis varmaan reilua kertoa ettei tapaamisia oo jatkossa luvassa. Millaisen viestin laitan, ettei toinen pahoita mieltään?
Kommentit (43)
Ilmoita, että olet löytänyt poikakaverin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:42"]
Oon myös joskus kokeillut tuota "sori meillä ei synkkaa / mua ei kiinnosta enää" -tyyppistä viestiä ja saanut muutaman viikon kestävän kyselytulvan niskaani. Halusin välttää sen. ap
[/quote]
Miksi tapailet tuollaisia idiootteja ylipäätään? Useimmat ihmiset ymmärtävät,että ei kiinnosta tarkoittaa ei kiinnosta.
[/quote]
Anteeksi, en ymmärtänyt että oli minun vikani tuokin :D ap
[/quote]
Ihmettelin vain,vaikuttivatko ne miehet ensin normaaleilta ja vasta pakit saatuaan paljastuivat urpoiksi?
[/quote]
Eiköhän aika monella naisella ole samoja kokemuksia siitä, kuinka mies takertuu vaikka sille sanoo, ettei kiinnosta. Turha syyllistää, ei kai kukaan lähtökohtaisesti lähde urpoa tapaamaan. ap
[/quote]
Totta tuokin,mutta niin kuin joku kirjoitti,jos on tehnyt mielipiteensä selväksi,sitten vain jättää inttämisen huomiotta.Ei kai ne kyselijätkään jaksa kovin pitkään kysellä jos niille ei vastaa.Tietysti valkoinen valhe on helpompi torjujalle itselleen,mutta avauksessa kysyttiin kuinka olla loukkaamatta sitä torjunnan kohdetta.Siihen vastaus on,että rehellisyydellä.Miehessä ei ole vikaa,hän ei vaan nappaa siinä mielessä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:42"]
Oon myös joskus kokeillut tuota "sori meillä ei synkkaa / mua ei kiinnosta enää" -tyyppistä viestiä ja saanut muutaman viikon kestävän kyselytulvan niskaani. Halusin välttää sen. ap
[/quote]
Miksi tapailet tuollaisia idiootteja ylipäätään? Useimmat ihmiset ymmärtävät,että ei kiinnosta tarkoittaa ei kiinnosta.
[/quote]
Anteeksi, en ymmärtänyt että oli minun vikani tuokin :D ap
[/quote]
Ihmettelin vain,vaikuttivatko ne miehet ensin normaaleilta ja vasta pakit saatuaan paljastuivat urpoiksi?
[/quote]
Eiköhän aika monella naisella ole samoja kokemuksia siitä, kuinka mies takertuu vaikka sille sanoo, ettei kiinnosta. Turha syyllistää, ei kai kukaan lähtökohtaisesti lähde urpoa tapaamaan. ap