Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa klarnaa.

Vierailija
14.02.2022 |

Pienellä painetussa lukee että kauppias ei enää vastaakaan mistään vaan vastapuolesi on ulkomainen rahastaja. MikäänSuomen laki eikä kuluttajasuoja ei koske klarnaa.
Kantapään kautta vuoden taistelu ja voitto Ruotsin kuluttajaviranomaisen tuella.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi tapella jonkun firman kanssa?

Kun kauppa epäonnistuu, kauppias myöntää ja neuvoo pyytämään rahat takaisin ja klarna ei maksa. 

Millainen kauppa kyseessä ? 

Vierailija
142/144 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on toiminut hyvin, ostan aina 30 pv maksuajalla,tavarat tulee ennen eräpäivää ja jos pidän tuotteet, maksan klarnalle pankkisiirtona eräpäivänä. Jos palautan, ilmoitan klarnalle niin maksua ei tarvitse suorittaa ennenkuin myyjä on kirjannut palautuksen ja korjannut laskun. Ei mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Klarna. Yhtäkkiä et olekaan luottokelpoinen, vaikka vuosia olet maksanut joka laskun ajoissa. Ei pystykään enää maksamaan erissä. Kyllä muualla olen luottokelpoinen. Huvittavaa tämä saat Klarnalla maksaessasi takuun jos et saakaan tavaraa. Aijaa niitten takuu on, että ota yhteyttä kauppaan josta tilasit. Itse käytän nykyään vaan luottokorttia tilatessa sekun oikeasti korvaa.

Vierailija
144/144 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin mitä klarna on tehnyt. Minulla on aina ollut kaikki hyvin kyseisen firman kanssa, mutta kiinnostaa jos kaikilla ei ole.

Kyseessä on erittäin epärehellinen firma ja sitä jonkun muijan yksittäiset kokemukset eivät nollaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi