Voiko universumi tai jokin muu voima jne lähettää negatiivisia vihjeitä mulle
Nään esim jatkuvasti yhden pienen kaupungin nimen päivittäin josta mulla on huonoja kokemuksia. (Jännä että nään sen nimen päivittäin vaikka kyseessä tosissaan on pieni kaupunki väkiluvultaan) Nään myös erään kirjaimen jatkuvasti, viimeksi tänään petauspatjasta (petauspatjassa on siis tekstiä ja se kuulsi lakanan läpi) ja myös muualla olen nähnyt sen kirjaimen tänään ( siis ei keskellä tekstiä vaan yksittäisenä kirjaimena jatkuvasti näen jossain)
Kommentit (15)
Itsekin saan negatiivisia vihjeitä aina kun täytän lottorivejä. Yritetään kuitenkin jatkaa, tiedä mitä vielä on tulossa.
Unet Pieksämäestä ovat peruste pakkohoidolle
Ei voi. I'm
Positiivinen ja negatiivinen ovat vain sähkömagneettisia varauksia.
Silloin voi irrottaa vanhasta. Tilalle positiivista. Tuttua että unissa tai alitajunnassa on ikävien asioiden jäännöksiä, heijastumia, joita voi poistaa. Kirkastaa aurakenttää.
Voi. Se viestilähde on salaliiton toimesta piiloitettu ihosi alle.
Oletkos milloin lääkärissä käynyt?
Tässä puhuu kätesi. Vihaan sinua, tulen kuristamaan sinut kun nukut!
Ei. Nuo ajatukset ja tulkinnat kuulostavat omituisilta, mahdollisesti harhaisilta. Mutta ilmeisesti itsekin osaat suhtautua niihin kriittisesti kun kyselet muiden mielipidettä. Se on hyvä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Se viestilähde on naapurisi, hän haluaa sinulle pahaa!
Kuulostaa siltä että ylitulkitset asioita ja annat niille merkityksiä joita niillä ei oikeasti ole. Hyvä että osaat itsekin epäillä ajatuksiasi, kriittinen ajattelu on hyvä asia tässä tapauksessa. Neuvoni on ignoorata tuollaiset ajatukset ja ohittaa ne reagoimatta niihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ylitulkitset asioita ja annat niille merkityksiä joita niillä ei oikeasti ole. Hyvä että osaat itsekin epäillä ajatuksiasi, kriittinen ajattelu on hyvä asia tässä tapauksessa. Neuvoni on ignoorata tuollaiset ajatukset ja ohittaa ne reagoimatta niihin.
Usko tätä. Ne ajatukset eivät halua sinulle pahaa. Eiväthän.
Ei.
Äiti.
Minä en parantunut.
Kuulostaa alkavalta skitsofrenialta tai mahdolliselta riivaustilan alulta. Oli miten oli, ei kuulosta terveestä ja normaalilta.
Miten kirjain on huono enne?