Tunnusta tässä jotain
Mulla oli monta vuotta suhde naimisissa olevaan lestadiolaiseen mieheen.
Kommentit (187)
En aluksi alkanut seurustelemaan poikaystäväni kanssa siksi että olisin ihastunut tai rakastunut häneen, vaan siksi että hän oli ensimmäinen joka antoi minulle sellaista huomiota. Hän oli se ensimmäinen avoin syli, johon sitten syöksyin hetimmiten. Olisin siis ottanut kenet tahansa. Ihastuin ja rakastuin häneen kuitenkin vähän myöhemmin. En kadu, sillä nyt rakastan häntä oikeasti ja meillä on jo useampi vuosi takanamme ja monta vielä edesspäin. Hän on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut.
Aloitin munsalan kansallispuku-ketjun.
Minulla on velkaa, joista kukaan ei tiedä. Edes avopuoliso.
Mulla on ollut 4kk salaseksisuhde mua vanhempaan juoppoon. Tunnettu kyllä kauemmin. On vaan ajan kysymys että täö tulee mun kumppanille ilmi, ja taidan olla hieman rakastunu, enkä tiedä mitä tässä tekis...
Fanitan ja rakastan Arnold Schwarzeneggeriä, siispä nimesin lapseni hänen mukaansa Arnold Swaagiksi. Onneksi on ulkomaalainen sukunimi, eli nimi sopii hyvin :)
Nauran monille palstakirjoituksille.
Yleensä minua huvittavat naurettavat kirjoitusvirheet (mm. enään, Suomalainen, ulkoovi, Thaimaaseen, otappa jne.), mutta osa teksteistä on hauskoja.
Mulla on salasuhde toistakymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Eikä kaduta, kerran täällä vaan eletään.
Olen toivottoman ihastunut ystäväni vaimoon. Suutelimme salaa eilen priden puistojuhlassa ja hänkin kuulemma on ihastunut minuun. Mä olen ihan helvetin sekaisin nyt.
Minulla oli "suhde" 19-vuotiaana 34-vuotiaasren mieheen, joka oli opettajani kun olin yläasteella....
Istun nyt ripulilla. Ei tunnu hyvältä.
Väitin eilen, että kusin treffeillä housuun.
Haaveilen serkkupojastani. T. serkkutyttö
Olen ihan lopussa, enkä jaksaisi kantaa vastuuta yhtään mistään. Tekisi mieli vain lähteä ja jättää kaikki taakseen, mutta olen kai liian pelkuri tehdäkseni niin.
Muut eivät tätä tiedä, eivätkä halua tietääkään. Olen niiden tossu.
Harmittaa hälläväliä nuoruuteni, makselen vielä vuosia niitä velkoja vaikka olen jo 40 v. Lisäksi nykyinen avioliittoni on seksitön.
Olen nainut serkkutyttöä. Molemmat halusi sitä. Ja hyvää teki.
Olen ihan rakastunut työkaveriin. Tää on ihan hullua. Jos meistä oikeasti joskus jotain tulee ja tunne on molemmin puolinen ei missään ole järkeä ja kaikki tuntuu silti olevan juuri oikein kohdallaan. Niin sen elämän olisi pitänyt mennäkin, jos me vielä joskus yhdessä ollaan. Oon niin onnellinen kun katsomme toisiamme silmiin vaikka koko tästä "ehkä jostain" ei ole puuttu ollenkaan. Miten joku ihminen voikin olla niin oikein tuntuinen itselle?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]
Olen ihan rakastunut työkaveriin. Tää on ihan hullua. Jos meistä oikeasti joskus jotain tulee ja tunne on molemmin puolinen ei missään ole järkeä ja kaikki tuntuu silti olevan juuri oikein kohdallaan. Niin sen elämän olisi pitänyt mennäkin, jos me vielä joskus yhdessä ollaan. Oon niin onnellinen kun katsomme toisiamme silmiin vaikka koko tästä "ehkä jostain" ei ole puuttu ollenkaan. Miten joku ihminen voikin olla niin oikein tuntuinen itselle?
[/quote]
Kysyn itseltäni joka päivä, että tuleeko minua kaduttamaan tulevaisuudessa, jos en asialle mitään tee. Pyrin pohtimaan asiaa kaikkien kannalta ja mikään lopputulos ei ole ns. täydellinen. Jos tälläistä yhteyttä kokee, pitääkö siihen tarttua? Vai annanko vain ajan näyttää? Joka tapauksessa elämäni on mennyt ihan uusiksi osittain tämän seurauksena ja parempaan suuntaan :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:30"]
Olen pahassa puutteessa.
[/quote]
Tähän on apua saatavilla!
T: mies