mies suuttuu aina kun häviää
Miehen kanssa ei pysty pelamaan mitään kun suuttuu heti jos häviää.mies on kolmekymppinen ja mielestäni käyttäytyy kun lapsi välillä.jos pelataan esim.koripalloa ja hän sattuu häviämään suuttuu, alkaa mököttämään.kerran jopa lähti menemään ja jätti minut yksin kentälle..löytyykö muilta samanlaista kokemusta? Onkohan miehellä kaikki ihan kotona?
Kommentit (27)
Miehillä on usein kova kilpavietti ja häviö tuntuu elämää suuremmalta. Sillä e ole väliä mikä laji on missä häviö tulee, reaktio on sama aina.
Jos tahallaan häviää ettet suutu ja sitten alat ylistää jotain feminismiä ja kuinka naiset on yhtä hyviä kuin miehet kaikessa niin silloin reaktio voi olla tuo.
Miten naiselle voi hävitä koripallossa? Ei se mikään mies ole.
Mulle on itselle ihan sama kumpi voittaa. Mulle se koriksen heittely on ennemminkin hauskaa ajanvietettä enkä todellakaan pistä pahakseni vaiko häviäisin joka kerta. Olen miehelle monesti sanonutkin ettei tarvitse laskea koreja ettei sit tule pahaa mieltä mutta lopputulos on aina sama.miehellä on muutenkin kyllä omituisia piirteitä.muissakin asioissa loukkaantuu ja suuttuu hirveen helposti.ap
Ex-mies oli vähän tuollainen, mutta vielä pahempi. Halusi ottaa mittaa ja kilpailla kaikesta sairaalloisen typerästä jatkuvasti. Raivosi ja solvasi, en saanut olla missään parempi. Kun kävi selväksi, että olen monessa suhteessa paljon parempi ja taitavampi, alkoi hakata minua.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:45"]Jos tahallaan häviää ettet suutu ja sitten alat ylistää jotain feminismiä ja kuinka naiset on yhtä hyviä kuin miehet kaikessa niin silloin reaktio voi olla tuo.
[/quote]
Koska kaikki naiset puhuu aina pelkästään feminismistä? Kuinka monen naisen kanssa olet jutellut?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:45"]Jos tahallaan häviää ettet suutu ja sitten alat ylistää jotain feminismiä ja kuinka naiset on yhtä hyviä kuin miehet kaikessa niin silloin reaktio voi olla tuo. [/quote] Koska kaikki naiset puhuu aina pelkästään feminismistä? Kuinka monen naisen kanssa olet jutellut?
[/quote]
Vaikea muistaa monenko. Tuo on tyypillistä joillekkin naisille että kun annetaan voittaa jotta vältetäisiin pimppirage niin sitten aletaan paasata siitä että ollaan yhtä hyviä kuin miehet ja nyt se on todistettu.
Onko miehellä paljon sisaruksia? Mun sisko on samanlainen. Muutaman kerran alkanut itkemään kun hävisi pelissä.
Suhteen alussa kun pyysi tuomaan wc-paperia satuin ostaan jotakin halpismerkkiä niin kilahti ja käski viemään roskiin, ei kuulemma kelvannu halpismerkki...kerran suuttu kun tuli mun luo yöksi ja olin ostanut "väärää" leipää eikä aamupalalla suostunut sitä syömään..mökötti pari tuntia siitäkin...olen vähän miettinyt että onko miehen käytös ihan normaalia? Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:52"]Ex-mies oli vähän tuollainen, mutta vielä pahempi. Halusi ottaa mittaa ja kilpailla kaikesta sairaalloisen typerästä jatkuvasti. Raivosi ja solvasi, en saanut olla missään parempi. Kun kävi selväksi, että olen monessa suhteessa paljon parempi ja taitavampi, alkoi hakata minua.
[/quote] Joopajoo ja sitten heräsit
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:56"]
Suhteen alussa kun pyysi tuomaan wc-paperia satuin ostaan jotakin halpismerkkiä niin kilahti ja käski viemään roskiin, ei kuulemma kelvannu halpismerkki...kerran suuttu kun tuli mun luo yöksi ja olin ostanut "väärää" leipää eikä aamupalalla suostunut sitä syömään..mökötti pari tuntia siitäkin...olen vähän miettinyt että onko miehen käytös ihan normaalia? Ap
[/quote]
Kuulostaa ihan naisen käytökseltä. Ootko trolli vai onko miehelläsi testosteronivaje?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:45"]Jos tahallaan häviää ettet suutu ja sitten alat ylistää jotain feminismiä ja kuinka naiset on yhtä hyviä kuin miehet kaikessa niin silloin reaktio voi olla tuo. [/quote] Koska kaikki naiset puhuu aina pelkästään feminismistä? Kuinka monen naisen kanssa olet jutellut?
[/quote]
Vaikea muistaa monenko. Tuo on tyypillistä joillekkin naisille että kun annetaan voittaa jotta vältetäisiin pimppirage niin sitten aletaan paasata siitä että ollaan yhtä hyviä kuin miehet ja nyt se on todistettu.
[/quote]
Tai sitten on vaan olemassa IHMISTYYPPI (sekä naisia että miehiä) jotka ei kestä häviämistä. Mulla ei ole ongelmia hävitä mutta jos joku jätkä esim korttipelin päätteeksi sanoisi että mun häviö johtui sukupuolesta niin sillon alkaisin ehkä vääntämään asiasta. Muuten toi sun heitto oli todella kaukaa haettu ja ideana taas vaan jotenkin kääntää kaikki naisen viaksi.
Miehellä on yksi vanhempi sisko mutta hän on ihan mukava ja asiallinen eikä omaa vastaavia piirteitä kun miehessä.ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:57"]Onko miehesi kapiainen?
[/quote]
Ei vaan mulkku
Lellitty piloille kotona. Ei ok laitettu rajoja ja aikuisena ressukan pitää päteä...
Siis syy selvisi. Perheen odotettu poika ja kuopus. Lellitty. Sisko vastuunkantaja. Siis miehesi on miesvauva!!
tuttava on samanlainen, edes korttia voi pelaa.
liian iso kilpavietti