Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies luulee, että siivoan taloa, todellisuudessa valmistelen lähtöä!

Vierailija
27.06.2015 |

Mies on aivan innoissaan, kun vien tavaraa kirppikselle jo kolmatta viikkoa. Suunnittelen kuitenkin eroa kaikessa hiljaisuudessa ja siksi hankkiudun turhasta tavarasta eroon. Joka kerta kun mies vittuilee, komentelee ja valittaa marisevalla äänellä, saan uuden siivousinspiraation, hah.

Nyt mulla on alkanut loma ja voin keskittyä projektiini kokopäivätoimisesti.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:56"]

Mies on ihan onnessaan, kun kuvittelee ap:n nyt siivoavan itseään ja lapsia huomaamattomammiksi. Mutta puff, niistä tulikin näkymättömiä.

[/quote]

Kyllä, just näin!

Vierailija
62/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin vuoden päivät elvyttää suhdetta vaimon kanssa. Kai hänelle tuli joku ikäkriisi, kun saatiin lapsi nuorena ja elämä on ollut melko tasaista, kai liian tylsää hänelle. Viikonloput meni pojan kanssa kahdestaan kun vaimo viihtyi enemmän "tyttöjen illoissa" ja käyttäytyi kuin parikymppinen. Kuitenkaan ei halunnut erota, hänet tuntien siinä oli yksi syy se, että ei jaksanut nähdä vaivaa esim pakata. Juteltiin pojan kanssa asiasta, ja pakattiin yhdessä ja etsittiin asuntoa. Vaimo ilmoitti lähtevänsä laivalle niin minä ilmoitin että meille tulee muuttoauto. Tästä on nyt kaksi vuotta, ja olen kyllä onnellinen päätöksestä.
T. 14 vuotiaan yh-iskä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:12"]Minä yritin vuoden päivät elvyttää suhdetta vaimon kanssa. Kai hänelle tuli joku ikäkriisi, kun saatiin lapsi nuorena ja elämä on ollut melko tasaista, kai liian tylsää hänelle. Viikonloput meni pojan kanssa kahdestaan kun vaimo viihtyi enemmän "tyttöjen illoissa" ja käyttäytyi kuin parikymppinen. Kuitenkaan ei halunnut erota, hänet tuntien siinä oli yksi syy se, että ei jaksanut nähdä vaivaa esim pakata. Juteltiin pojan kanssa asiasta, ja pakattiin yhdessä ja etsittiin asuntoa. Vaimo ilmoitti lähtevänsä laivalle niin minä ilmoitin että meille tulee muuttoauto. Tästä on nyt kaksi vuotta, ja olen kyllä onnellinen päätöksestä.
T. 14 vuotiaan yh-iskä
[/quote]
Tiedätkö miten ex-vaimolla menee nykyisin? Ihan vaan, kun tuntuu että yleinen käsitys on aina se että nainen hoitaa ja naisella menee aina eronkin jälkeen hyvin.

Vierailija
64/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monen pässinpään mielestä yh:na olo on saatanasta? Pitäisikö mielummin olla raukkamainen hiirulainen joka jää huonoon suhteeseen surkean ihmispaskan kanssa ja kasvattaa yksin lasta/lapsia siinä sitten?? Se on sitten parempi? Ihmisillä on vaan yksi elämä ja jos olet paska mies tai paska nainen niin sitten saa olla sitä yksin! Kyllä mä olisin yh mielummin kuin eläisin kuin yh mutta parisuhteessa! En tajua miksi yksinhuoltajia pidetään yhteiskunnan pohjamutana!!

Vierailija
65/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:26"]Miksi niin monen pässinpään mielestä yh:na olo on saatanasta? Pitäisikö mielummin olla raukkamainen hiirulainen joka jää huonoon suhteeseen surkean ihmispaskan kanssa ja kasvattaa yksin lasta/lapsia siinä sitten?? Se on sitten parempi? Ihmisillä on vaan yksi elämä ja jos olet paska mies tai paska nainen niin sitten saa olla sitä yksin! Kyllä mä olisin yh mielummin kuin eläisin kuin yh mutta parisuhteessa! En tajua miksi yksinhuoltajia pidetään yhteiskunnan pohjamutana!!
[/quote]

Ja monesti yh-mies on oikea namu ja sankari muiden silmissä mutta yh-nainen on huora ja paska äiti. Vittu mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa...

Vierailija
66/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:12"]Minä yritin vuoden päivät elvyttää suhdetta vaimon kanssa. Kai hänelle tuli joku ikäkriisi, kun saatiin lapsi nuorena ja elämä on ollut melko tasaista, kai liian tylsää hänelle. Viikonloput meni pojan kanssa kahdestaan kun vaimo viihtyi enemmän "tyttöjen illoissa" ja käyttäytyi kuin parikymppinen. Kuitenkaan ei halunnut erota, hänet tuntien siinä oli yksi syy se, että ei jaksanut nähdä vaivaa esim pakata. Juteltiin pojan kanssa asiasta, ja pakattiin yhdessä ja etsittiin asuntoa. Vaimo ilmoitti lähtevänsä laivalle niin minä ilmoitin että meille tulee muuttoauto. Tästä on nyt kaksi vuotta, ja olen kyllä onnellinen päätöksestä.
T. 14 vuotiaan yh-iskä
[/quote]
Tiedätkö miten ex-vaimolla menee nykyisin? Ihan vaan, kun tuntuu että yleinen käsitys on aina se että nainen hoitaa ja naisella menee aina eronkin jälkeen hyvin.
[/quote]
Tjaa, ei olla pahemmin enää yhteyksissä. Huoltajuusasiat meni uusiksi, poika ei enää halunnut viettää viikonloppuja (1/kk) siellä, koska äitinsä ei oikein siivoa eikä välttämättä ollut edes kotona koko sitä aikaa kun poika siellä oli. Kaikille tämä järjestely on ollut parempi, poika näkee äitiään kuukausittain kaupungilla yms. Kai se ex jatkaa sitä nuoruuttaan, en tiedä.
Tsemppiä ap!

Vierailija
68/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait ap asuntoasian järjestymään?

Vierailija
69/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:38"]

Miten sait ap asuntoasian järjestymään?

[/quote]

En mä vielä asuntoa ole järjestänyt. Ei mulla sillai kiire ole. On kyllä tosi terapeuttista käydä noita varastoja läpi, mutta taukoja täytyy pitää. Huomenaamulla vien taas pienen kuorman kirppikselle. Ap

Vierailija
70/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaahan tää juttu on. Eikai kukaan tosissaan tätä ota?