Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luulee, että siivoan taloa, todellisuudessa valmistelen lähtöä!

Vierailija
27.06.2015 |

Mies on aivan innoissaan, kun vien tavaraa kirppikselle jo kolmatta viikkoa. Suunnittelen kuitenkin eroa kaikessa hiljaisuudessa ja siksi hankkiudun turhasta tavarasta eroon. Joka kerta kun mies vittuilee, komentelee ja valittaa marisevalla äänellä, saan uuden siivousinspiraation, hah.

Nyt mulla on alkanut loma ja voin keskittyä projektiini kokopäivätoimisesti.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:03"]

Tuo vielä miehelle kaupasta kaljaa.

[/quote]Minä kun lähdin (ap:n tapaan sitä valmistelin) vaihdoin sänkyyn puhtaat lakanat, pesin kaikki pyykit ja kävin vielä ruokakaupassa, wc-paperiakin ostin. Miehelleni. Kun ajattelin (tiesin) ettei itse kykene, enkä pystynyt sotkun ja tyhjän jääkaapin kanssa jättämään vaikka elämäni viisain ja paras teko se lähtö olikin.

Vierailija
22/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:22"]

[/quote]Minä kun lähdin (ap:n tapaan sitä valmistelin) vaihdoin sänkyyn puhtaat lakanat, pesin kaikki pyykit ja kävin vielä ruokakaupassa, wc-paperiakin ostin. Miehelleni. Kun ajattelin (tiesin) ettei itse kykene, enkä pystynyt sotkun ja tyhjän jääkaapin kanssa jättämään vaikka elämäni viisain ja paras teko se lähtö olikin.

[/quote]

Ihanaa! Kuinka kauan valmistelit lähtöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:21"]

Paljon jättäjiä, kun noin paheksuntaa herätti mun kommentti. Kyllä se musta aika kylmää on ettei sanota toiselle mitään ja sitten pikkuhiljaa siinä valmistellaan lähtöä, kun toinen vielä elelee suhteessa tuttuun tapaan. Kyllä on aina niin toinen ääni kellossa täällä, kun mies onkin kadonnut yhtä-äkkiä mitään sanomatta seuraavana päivänä, vaikka on vielä edellisenä päivänä mukamas ollut kaikki niin hyvin.

[/quote]Mistä tiedät ettei sanota mitään? Itse sanoin vaikka kuinka ja vuosien ajan ja siedin valheellisia lupauksia ja väkivaltaa yms. Koska en ehkä olisi päässyt hengissä ovesta ulos jos olisin ystävällisesti valmistanut miestä lähtööni tein sen salaa. Kävin juttelemassa sosiaalityöntekijän ja psykiatrin kanssa, halusin neuvoja ja tukea sille että en ole "paha" vaan realisti kun suojelen itseäni.

Vierailija
24/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perhe pysyy koossa niin pitkään kuin nainen jaksaa. Kun hänen mittansa tulee täyteen, erotaan..

– Joskus se on toiselle osapuolelle aika kova paikka. Ei ymmärretä, miksi puoliso lähti, vaan ihmetellään: "luulin, että rakastimme toisiamme""

Usein nainen on vuosikaudet yrittänyt saada muutosta aikaiseksi, lopulta ei vaan enää jaksa edes yrittää.

Vierailija
25/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:27"]

Taidat itsekin olla miehellesi aika turhaa tavaraa. Monesti tästä on miestenilloissa keskusteltu, mutta nainen on oikeasti meille vain pelkkä statusarvo. Ilman lehmää selviää erittäin hyvin. Miehesi omistaa talon kuitenkin ja hommaa paremman emännän. Sitten sua vasta vituttaa.

[/quote]

Ja se uusi nainen haluaa heti joko talon myyntiin tai täyden remontin, se vasta kalliiksi tulee.

Avioerossa omaisuus menee puoliksi, jos ei ole avioehtoa. Kaikki miehet ei tätä tajua.

Vierailija
26/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:22"]

[/quote]

Ihanaa! Kuinka kauan valmistelit lähtöä?

[/quote]Henkisesti vuosia, käytännössä puolisentoista kuukautta. Loppu meni rytinällä, olin päättänyt että viikon sisällä lähden. Samana iltana mies lähti ja jäi kaupunkiin ryyppäämään -kuten aina- ja ykskaks päässä naksahti. Soitin pari puhelua, seuraavana aamuna kun mies heräili ilmoitin lähteväni, kyydit ja evakkopaikka oli valmiina. Olin pelännyt hullun lailla vihareaktiota mutta olikin rauhallinen (johtiko siitä että ulkopuolinen oli paikalla, en tiedä) ja ymmärsi tekoni. Myönsi myös että olin yrittänyt hyvällä ja kauan saada suhdettamme toimimaan mutta hän ei arvostanut yrityksiäni.

Vierailija
27/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:25"]

"Perhe pysyy koossa niin pitkään kuin nainen jaksaa. Kun hänen mittansa tulee täyteen, erotaan..

– Joskus se on toiselle osapuolelle aika kova paikka. Ei ymmärretä, miksi puoliso lähti, vaan ihmetellään: "luulin, että rakastimme toisiamme""

Usein nainen on vuosikaudet yrittänyt saada muutosta aikaiseksi, lopulta ei vaan enää jaksa edes yrittää.

[/quote]

Tämä se on, mies ja anoppi luulee että kaikki on hyvin, muut ei :)

Vierailija
28/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:27"]

Taidat itsekin olla miehellesi aika turhaa tavaraa. Monesti tästä on miestenilloissa keskusteltu, mutta nainen on oikeasti meille vain pelkkä statusarvo. Ilman lehmää selviää erittäin hyvin. Miehesi omistaa talon kuitenkin ja hommaa paremman emännän. Sitten sua vasta vituttaa.

[/quote]

Miten niin mies omistaa talon kuitenkin?

Vierailija
29/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:27"]Taidat itsekin olla miehellesi aika turhaa tavaraa. Monesti tästä on miestenilloissa keskusteltu, mutta nainen on oikeasti meille vain pelkkä statusarvo. Ilman lehmää selviää erittäin hyvin. Miehesi omistaa talon kuitenkin ja hommaa paremman emännän. Sitten sua vasta vituttaa.
[/quote]
Katkeraa katkeraa :D Ei tuo kolahda keneenkään, vaikka niin kobasti yritit. Että ihan miestenilloissa voi hellanlettas.

Vierailija
30/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!

Vierailija
31/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ero 16 vuoden avioliittovuoden jälkeen? Kiinnostaa ! Kerro sit miten kävi !

Vierailija
32/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:06"]

Suunniteltu ero on vähän niinkuin murha.

[/quote]Aika vähän. Minusta se on viisautta. Saattaa jopa ehkäistä murhia.

[/quote]Ja miksikähän alapeukku? Mietipä "laajennettuja itsemurhia" tai perhesurmia kun mies tappaa puolisonsa ja lapsensakin mieluummin kuin antaa näiden mennä.

Vierailija
33/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:27"]Taidat itsekin olla miehellesi aika turhaa tavaraa. Monesti tästä on miestenilloissa keskusteltu, mutta nainen on oikeasti meille vain pelkkä statusarvo. Ilman lehmää selviää erittäin hyvin. Miehesi omistaa talon kuitenkin ja hommaa paremman emännän. Sitten sua vasta vituttaa.
[/quote]

Pahoittelen vahinkoyläpeukkua! Ei ollut tarkoitus, todellakaan.

Vierailija
34/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:27"]Taidat itsekin olla miehellesi aika turhaa tavaraa. Monesti tästä on miestenilloissa keskusteltu, mutta nainen on oikeasti meille vain pelkkä statusarvo. Ilman lehmää selviää erittäin hyvin. Miehesi omistaa talon kuitenkin ja hommaa paremman emännän. Sitten sua vasta vituttaa. [/quote] Katkeraa katkeraa :D Ei tuo kolahda keneenkään, vaikka niin kobasti yritit. Että ihan miestenilloissa voi hellanlettas.

[/quote]

Taas tuli hiivainen sotanorsu paikalle rymistellen. Kyllä aikuisten herrojen illassa analysoidaan vitunreikiä ja nauretaan miten vitun tyhmiä te olette. Sullehan se näytti kolisevan, lehmä.

[/quote]Oletko sinä yksi näistä aikuisista herroista joilla on omia iltoja?  Joka analysoi vitunreikiä ja nimittelee tyhmiksi nauramiansa naisia lehmiksi?

On se suuri erehdys naiselta jos tuollaisen kultakimpaleen ja herrasmiehen aikoo jättää ;)

Vierailija
35/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt mieheni valmistellen lähtöä salaa. Sitä ennen kuitenkin yrittänyt korjata liittoa mutta yksin se ei onnistunut. En uskaltanut (koska mies oli väkivaltainen) sanoa "jätän sinut" mutta useamman kerran kerroin haavelevani siitä että joskus kun hän tulee kotiin olen kerännyt henkilökohtaiset tavarani ja lähtenyt tai kysyin eikö hän koskaan ajattele että joskus minulle riittää ja lähden. Vastauksena vain naurua ja "siitä vaa, etsi joku parempi".

Kyllä minä "vihjailin" lähtöni mahdollisuudesta ja suoraan puhuin pahasta olostani ja pelkäämisestäni.

En näe että minun pitäisi hävetä tai tuntea syyllissyyttä että lähdin tavalla jolla lähdin. Koska liioittelematta/valehtelematta en olisi hengissä tai ainakin  minut olisi hakattu ja murjottu sairaalakuntoon. Mielestäni en ollut miehellen velkaa siihen.

Vierailija
36/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tällaisen toiminnan, jos mies on väkivaltainen ja erolla uhkaaminenkin toisi hengenvaaran. Mutta jos tällaista tilannetta ei ole, niin on kyllä epäreilua salaa erota. Ei ihme, että niin monta miestä on raunioina kaduilla ja yömajoissa.

Vierailija
37/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro avoimesti. Tuo on valehtelua.

Vierailija
38/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Veikkolasta?

Vierailija
39/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vihjailu ei riitä. Pitää olla täysin suora ja avoin.

Vierailija
40/70 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin yritin vuosia ja viimeisen vuoden vielä enemmän saada toista hereille, että meidän pitää tehdä jotain radikaaleja muutoksia. Kalja ja oma napa kiinnosti enemmän. Kun ilmoitin, et se oli sit tässä niin vasta sitten löytyi halua puhua, mut kun juna meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi