Mies luulee, että siivoan taloa, todellisuudessa valmistelen lähtöä!
Mies on aivan innoissaan, kun vien tavaraa kirppikselle jo kolmatta viikkoa. Suunnittelen kuitenkin eroa kaikessa hiljaisuudessa ja siksi hankkiudun turhasta tavarasta eroon. Joka kerta kun mies vittuilee, komentelee ja valittaa marisevalla äänellä, saan uuden siivousinspiraation, hah.
Nyt mulla on alkanut loma ja voin keskittyä projektiini kokopäivätoimisesti.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:57"]
Mikään vihjailu ei riitä. Pitää olla täysin suora ja avoin.
[/quote]Vaikka tietäisi että raju pahoinpitely siitä seuraa? Et voi olla tosissasi. Sinusta siis naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä.
Ymmärrätkö että on psyykkisesti sairaita/tunne-elämältä häiriintyneitä/jopa narsistisia, heitäkin oikeasti on miehiä jotka ovat vaarallisia. Ei sellaisille sanota suoraan jos on yhtään järkeä ja itsesuojeluvaistoa.
Minusta sellaisten kanssa vihjailukin on jo jalo teko. Joillekin ei kannata edes vihjailla.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:27"]
Taidat itsekin olla miehellesi aika turhaa tavaraa. Monesti tästä on miestenilloissa keskusteltu, mutta nainen on oikeasti meille vain pelkkä statusarvo. Ilman lehmää selviää erittäin hyvin. Miehesi omistaa talon kuitenkin ja hommaa paremman emännän. Sitten sua vasta vituttaa.
[/quote]
miksi mies hommaa heti uuden lehmän jos ilman pärjää paremmin?
[/quote]Jotkut ovat olleet avoimia ja kertoneet haluavansa erota ja tuloksia saamme lukea iltapäivälehdistä. Sekö on sinusta oikein?
Mulle tulinyksi ero miltei yllättäen. Opiskelimme vielä ja kesätöitten ajan asuimme vielä yhdessä. Olin yrittänyt vääntää rautalankaa suhteen kipukohdista, mutta sitten piston suuni kiinni ja ajattelin, että jos miestä ei kiinnosta, niin olkoon. Syksyllä vietiin yhdessä mun muuttokuorma opiskelupaikkakunnalleni ja mikä hyvä fiilis mulle tulikaan, oikein vapautunut olo.
Vähän mietittyäni soitin miehelle, että nyt riitti. Ilmeisesti kesä oli kuitenkin rassanut häntäkin, sillä tuntui olevan samaa mieltä, yhteistuumin siis erotaan ja tulen vielä hänen muutossaan avustamaan.
Jotenkin hän tuli kuitenkin vielä katumapäälle ja ehdotteli yhteen paluuta "kun mä luulin, että kaikki oli hyvin kun en valittanut enää". Tämä luulo kuitenkin vahvisti päätöstäni, ei ollut viidessä vuodessa tullut mua tuon enempää tuntemaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:10"]Mulle tulinyksi ero miltei yllättäen. Opiskelimme vielä ja kesätöitten ajan asuimme vielä yhdessä. Olin yrittänyt vääntää rautalankaa suhteen kipukohdista, mutta sitten piston suuni kiinni ja ajattelin, että jos miestä ei kiinnosta, niin olkoon. Syksyllä vietiin yhdessä mun muuttokuorma opiskelupaikkakunnalleni ja mikä hyvä fiilis mulle tulikaan, oikein vapautunut olo.
Vähän mietittyäni soitin miehelle, että nyt riitti. Ilmeisesti kesä oli kuitenkin rassanut häntäkin, sillä tuntui olevan samaa mieltä, yhteistuumin siis erotaan ja tulen vielä hänen muutossaan avustamaan.
Jotenkin hän tuli kuitenkin vielä katumapäälle ja ehdotteli yhteen paluuta "kun mä luulin, että kaikki oli hyvin kun en valittanut enää". Tämä luulo kuitenkin vahvisti päätöstäni, ei ollut viidessä vuodessa tullut mua tuon enempää tuntemaan.
[/quote]
Mulla oli kanssa parin kuukauden hiljaisuus ja ero vahvistui päätökseksi. Mies oli myös kuvitellut, että nyt kaikki ok.
37
Sitähän sanotaan että kun nainen lakkaa valittamasta miehen tulisi havahtua että nyt on syytä huolestua, mutta 99% kuvittelee että kaikki on yhtäkkiä hyvin ja järkyttyy kun puoliso ilmoittaa että se on loppu nyt. Kun kaikki oli niin hyvin.
[/quote]Riippuu niin tilanteesta. Normaalissa suhteessa kyllä. Mutta jos mies on vaarallinen ei missään nimessä pidä. Tätä mieltä ovat sosiaalityöntekijät ja poliisikin.
Missä vaiheessa miehesi tajuaa totuuden? Pitää olla aika yksinkertainen, jos ei tajua, että tavarat häipyy.
Kyllä mä olen jo puoltoista vuotta puhunut suoraan, mutta kun ei mene mikään jakeluun. Koti ei ole mikään rauhan tyyssija enää, kun toinen on itsekäs kuin mikä. Minun ja lasten elämä ei saisi näkyä mitenkään, niin jääköön sitten nauttimaan omasta laadukkaasta seurastaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:55"]
Onko ap Veikkolasta?
[/quote]
En ole. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:48"]Kyllä mä olen jo puoltoista vuotta puhunut suoraan, mutta kun ei mene mikään jakeluun. Koti ei ole mikään rauhan tyyssija enää, kun toinen on itsekäs kuin mikä. Minun ja lasten elämä ei saisi näkyä mitenkään, niin jääköön sitten nauttimaan omasta laadukkaasta seurastaan. Ap
[/quote]Hyvä ap!
Monenko lapsen yh.ksi meinaat ap alkaa?
Jo on nynny nainen, kun ei uskalla avata suutaan ja keskustella asiasta ukkonsa kanssa. Mutta itepä tiedät mitä teet, tai sitten et.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:19"]
Monenko lapsen yh.ksi meinaat ap alkaa?
[/quote]
Lapsia on kaksi, 11v ja 14v.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:54"]Ymmärrän tällaisen toiminnan, jos mies on väkivaltainen ja erolla uhkaaminenkin toisi hengenvaaran. Mutta jos tällaista tilannetta ei ole, niin on kyllä epäreilua salaa erota. Ei ihme, että niin monta miestä on raunioina kaduilla ja yömajoissa.
[/quote]
Niin naisen syyhän se on että miehellä menee huonosti. Yh-äidit on vaan niin surkeita lutkia eikä siinä mitään haittaa vaikka mies pani työkaveria kun vaimo oli synnärillä ja jätti heti kun tuli vauvan kanssa kotiin. Mitä se muka naisen mieleen ja olemiseen vaikuttaisi ja niin muka että mieli olisi raunioina jos mies teki kuten teki. Hankkisi nainen oman elämän...
Koskaanhan syy eroon ei ole se juoppo mies tai mies joka kohtelee vaimoa kuin ovimattoa eikä korvaansa hetkauta kun vaimo puhuu kuinka pahalta tuntuu...
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:22"]
Jo on nynny nainen, kun ei uskalla avata suutaan ja keskustella asiasta ukkonsa kanssa. Mutta itepä tiedät mitä teet, tai sitten et.
[/quote]
Jos minua tarkoitat, niin etkö lukenut, että nimenomaan olen erosta puhunut miehelle. Ap
No kyllä pitää aika luuseri ukko olla, jos pelkkä ero suistaa pelastusarmeijan yömajaan! Entäs ne naiset, jotka lähtevät mukulat kainalossa, kuinka ne ei mene raunioiksi???
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:39"]
No kyllä pitää aika luuseri ukko olla, jos pelkkä ero suistaa pelastusarmeijan yömajaan! Entäs ne naiset, jotka lähtevät mukulat kainalossa, kuinka ne ei mene raunioiksi???
[/quote]
Entäs ne miehet, jotka lähtevät mukulat kainalossa?
Mies on ihan onnessaan, kun kuvittelee ap:n nyt siivoavan itseään ja lapsia huomaamattomammiksi. Mutta puff, niistä tulikin näkymättömiä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:54"]
Ymmärrän tällaisen toiminnan, jos mies on väkivaltainen ja erolla uhkaaminenkin toisi hengenvaaran. Mutta jos tällaista tilannetta ei ole, niin on kyllä epäreilua salaa erota. Ei ihme, että niin monta miestä on raunioina kaduilla ja yömajoissa.
[/quote]Tästä olen ehdottomasti samaa mieltä. Se yksi "yllättäen" lähtenyt.