Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellinen mies rakastui

Vierailija
26.06.2015 |

Olen n. 40v mies ja minulla on vaimo ja lapsia. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. N. viikko sitten kaverini järjesti illanvieton. Olen ollut naimisissa vuosia, enkä koskaan ole ihastunut kehenkään. Kaverillani oli naispuolinen ystävä, johon ihastuin. Hän teki itse aloitteen ja tuli heti kertomaan, että olisin hänelle täydellinen. Ihastuin silmittömästi.

Tämän jälkeen olemme soitelleet pari kertaa ja nähneetkin vähän. Olemme molemmat varattuja, mutta tämä tuntuu oikeammalta kuin mikään koskaan aikaisemmin. Olen umpirakastunut. Edes syöminen ja nukkuminen eivät juuri onnistu.  Minulla ei koskaan ole ollut läheskään vastaavaa olotilaa eläessäni.

Tietysti rakastan lapsiani yhä enemmän kuin mitään muut, enkä koskaan halua elää ilman heitä. Mitä minun tulisi tehdä?

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:45"]Kuinka moni teistä on itse kokenut vastaavaa ja tarttunut rohkeasti uuteen rakkauteen? Minä olen enkä joutunut katumaan. Olisi ollut itsepetosta lämmitellä kuollutta suhdetta ja vakuutella itselleen, ettei vaihtamalla parane. [/quote] No Tottakai on eri asia jos suhde on huono. Mutta jos kaikki on jo hyvin,ja silti ahneuksissaan pitää saada vielä enemmän? Sitä en ymmärrä...

[/quote]

Jos kaikki on hyvin, ei kukaan mene ja ihastu vaan johonkin satunnaiseen vastaantulijaan! Kyllä ihastujalla on paljon tyydyttymättömiä tarpeita tuossa tilanteessa.
[/quote]

ei minulla ollut:)

Vierailija
22/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen tarina takana.
Kaksi lasta ja avopuoliso. Kohtalo kuljetti minut veljeni kotiin, jossa hänen työkaverinsa oli viettämässä iltaa. Tutustuimme ja selvisi, että harrastamme samaa, meillä on sama ammatti, monet asiat osuivat yksiin. Tapasimme sattumalta taas veljeni luona parin kuukauden sisään noin neljä kertaa. Neljännen kerran tämä kolmen lapsen isä ja avoliitossa elävä mies soitti minulle ja ehdotti tapaamista. Tapasimme kerran, toisen, kolmannen. Kolmas kerta johti seksiin. Molempien tunteet olivat ennenkokemattomia. Molemmat tunsimme löytäneemme elämänkumppanin ja olevamme rakastuneempia kuin koskaan. Kumpikaan meistä ei ollut suhteessa, jossa olisimme olleet 'tyytyväisiä', mm. seksielämämme oli täysin kuollut ja löysimmekin toisistamme jotain uskomatonta! Tätä kamalaa valehtelua ja pettämästi kesti vuoden, ja kadun sitä, ja tiedän että teimme väärin. Vuoden kuitenkin kesti se esityö molemmilla kotona, että saimme hiljalleen sen hetkiset suhteemme siihen pisteeseen, että molemmat olimme valmiita lähtemään. Tähän sisältyi niin lasten kuin avopuolisoidenkin valmistaminen siihen, että suhde on loppu ja tulemme asumaan eri osoitteissa, emmekä halunneet kummatkaan, että silloiset kumppanimme luulisivat, tai tietäisivät, että jätämme heidät syystä, että on vain hetkellisesti jossakin rakkauden huumassa. Koitti se aika kun esityöt oli tehty ja me molemmat lähdimme sen hetkisestä kodista ja suhteesta. Nyt olemme olleet kolme vuotta yhdessä (+se vuosi, jonka me käytimme kaiken järjestelyyn) ja olemme onnellisia edelleen ja suhteemme kukoistaa! Enkä kadu sekuntiakaan, enkä ole katunut. Elämäni mies!

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampelan Hessu av-palstalla?

Vierailija
24/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla mun mies.mene vaan.parempi kaikille. Jos oot mun mies niin kunhan tää uus tutustuu suhun paremmin sä tuut jäämään yksin...

Vierailija
25/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:12"]Antaa mennä, kerran vain elät, varmasti hän on se oikea, jos alkaa sitten kyllästyttää niin voihan olla että erehdyit, uusi oikea löytyy varmasti, lapsia tee jokaisen kanssa, niistä väliä, pääasia että papi saa elää surta rakkauttaan!
[/quote]
Niin, kerranhan tässä vaan eletään. Itse mieluummin elän onnellisena ja tarvittaessa eroan kuin sinnittelen onnettomassa ja ahdistavassa liitossa koko elämäni. Elän itselleni, en muille ja mulla on lupa olla onnellinen.

Vierailija
26/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:12"]Antaa mennä, kerran vain elät, varmasti hän on se oikea, jos alkaa sitten kyllästyttää niin voihan olla että erehdyit, uusi oikea löytyy varmasti, lapsia tee jokaisen kanssa, niistä väliä, pääasia että papi saa elää surta rakkauttaan!
[/quote]
Niin, kerranhan tässä vaan eletään. Itse mieluummin elän onnellisena ja tarvittaessa eroan kuin sinnittelen onnettomassa ja ahdistavassa liitossa koko elämäni. Elän itselleni, en muille ja mulla on lupa olla onnellinen.
[/quote]
Ja tuo säälittävä alapeukuttaja voisi kertoa, mitä sanoin väärin? Sun mielestä mun pitää elää rakkaudettomassa suhteessa seuraavat 40-50 vuotta?

Vierailija
27/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v mies ja 3 lasta, omakotitalo ja uskomattoman kaunis vaimo.

Ihastunut olen ollut 2 kertaa avioliiton aikana. Toinen ihastus on työkaverini, kaunis nainen, fiksu ja herttainen. Ulkonäöllisesti ei silti mitään verrattavissa vaimooni.

Veikkaan että ihastuminen on molemminpuolinen, mutta jotenkin tiedän että se on ihastus jonka into laantuu

Suhteessa/avioliitossa on arki joka on hienoa mutta raskasta.

EN ala neuvoa, mutta ota asia käsittelyyn vaikka parhaan ystäväsi kanssa, juokaa bisseä mökillä ja saunokaa.

Meille miehille se parhaimman kaverin kanssa vietetty aika saattaa avata silmiä ja saat objektiivisesti katsottua asioita hänen silmin.

Jos tunne on pysyvä niin sitten mieti tarkkaan asiat ennenkuin toimit

Kaikkea hyvää ja tsemppiä sinulle!

-Vtj81

Vierailija
28/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet itsekäs idiootti. Annapa ajan kulua ja ota se sormi pois perseestä. Sinulla on perhe. Piste.

Vierailija
29/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:30"]

itse lähdin HYVÄSTÄ suhteesta kun tunsin ihstuneeni niin palavasti että mistään ei tule mitään, tässä sitten ollaan, uuden ihanan miehen kanssa, yhteinen koti ja kissavauva. Onnellisempi en voisi olla. ei se tarkoita ettei suhteesta voisi lähteä koska se on hyvä.

[/quote]

Niin lähdin minäkin hyvästä suhteesta tulisesti rakastuneena uuteen mieheen. No nyt olen yksin, kissa myös seuranani. Tulista rakkautta kesti vajaat kaksi vuotta kunnes uusi mies otti jalat alleen. Ei ollutkaan miehen puolelta yhtä tulista sittenkään. Jos saisin palata ajassa takaisin, jättäisin sekoilematta.

Vierailija
30/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:55"]

itse lähdin HYVÄSTÄ suhteesta kun tunsin ihstuneeni niin palavasti että mistään ei tule mitään, tässä sitten ollaan, uuden ihanan miehen kanssa, yhteinen koti ja kissavauva. Onnellisempi en voisi olla. ei se tarkoita ettei suhteesta voisi lähteä koska se on hyvä.

[/quote]

Niin lähdin minäkin hyvästä suhteesta tulisesti rakastuneena uuteen mieheen. No nyt olen yksin, kissa myös seuranani. Tulista rakkautta kesti vajaat kaksi vuotta kunnes uusi mies otti jalat alleen. Ei ollutkaan miehen puolelta yhtä tulista sittenkään. Jos saisin palata ajassa takaisin, jättäisin sekoilematta.

[/quote]

Jäihän sulle muistot.

Vierailija
31/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:01"]

[/quote]

[/quote]

Jäihän sulle muistot.

[/quote]

Muistot ei paljon lohduta nykytilanteessa. Suututin sukuni ja aikuiset lapsetkaan eivät juuri pidä yhteyttä.

Vierailija
32/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarrutas vähän ny. Ei kahdessa viikossa rakastuta. Tuskin tunnet koko ihmistä. Sulla on ny joku ikäkriisin tuoma hullaantuminen meneillään.

Vierailija
33/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:08"]

[/quote]

[/quote]

Jäihän sulle muistot.

[/quote]

Muistot ei paljon lohduta nykytilanteessa. Suututin sukuni ja aikuiset lapsetkaan eivät juuri pidä yhteyttä.

[/quote]

Kuulostaa petetyn tai jätetyn pseudotarinalta, jolla on tarkoitus estää toisiinsa rakastuneita ihmisiä saamasta toisiaan.

Minun sukulaiseni ja lapseni eivät minua hylänneet, vaikka erosin ja valitsin rakkauden. Jos olet yksinäinen, siihen on jokin aivan muu syy kuin se, että olet eronnut jostakusta.

Vierailija
34/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mahdollista ap, että sä olet kärsinyt lapsuudessasi jonkinlaisesta tunnekylmyydestä? Mä olen ja mulla oli aivan samanlainen tilanne ja tunneryöppy kuin sinulla nyt kaksi vuotta sitten. 

Käytin aivan samoja sanoja ja se oli minullakin aivan noin: en ollut koskaan rakastanut miestäni niin paljon, en olisi koskaan osannut kuvitellakaan ajattelevani niin, en todellakaan hakuenut mitään suhteen ulkopuolista rakkautta ja toinen tuntuu vaan niin uskomattoman hyvältä, vaikka seksiä ei ollut ollut. (Eikä ollutkaan). 

Mulla tilanne eteni niin, että kerroin miehelleni, hän pystyi edelleen rakastamaan minua, minä syöksyin elämäni kriisiin kun juttu sen kanssa kehen rakastuin ei edennytkään ja sain elämäni sydänsurut. 

Mieheni tuella koitan nyt sitten katsoa, millainen tunne-elämä minulla onkaan, kun tuota ennen (mäkin oon 40) en ole saanut siitä oikeastaan ollenkaan mitään selkoa.

Vierailija
35/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei rakasti muutamassa viikossa. Jäitä hattuun hyvä mies.

Vierailija
36/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 02:17"]

Olet vain höyrähtänyt (keski-iän kriisi), kyllä se siitä viimeistään pappa-iässä. Nyt malttia ja mene vaikkapa nikkaroimaan uusi laituri.

[/quote]

Kauheaa toisen tunteiden vähättelyä. Tällaisia kirjoittava ei ole ollut vastaavassa tilanteessa samanlaisin tuntein. 

Vierailija
37/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:08"]

[/quote]

[/quote]

Jäihän sulle muistot.

[/quote]

[/quote]

Kuulostaa petetyn tai jätetyn pseudotarinalta, jolla on tarkoitus estää toisiinsa rakastuneita ihmisiä saamasta toisiaan.

Minun sukulaiseni ja lapseni eivät minua hylänneet, vaikka erosin ja valitsin rakkauden. Jos olet yksinäinen, siihen on jokin aivan muu syy kuin se, että olet eronnut jostakusta.

[/quote]

Totta, tarina on 51-vuotiaan isäni elämästä. Olen se isän hylännyt lapsi kuten myös muu suku teki. Ja kissa on koira. Jos hylkää perheensä ja lähtee kiimoissaan randomin ämmän matkaan, on turha odottaa että mikään palaisi ennalleen. Olen myös erityisen vahingoniloinen siitä, että paha sai palkkansa.

Vierailija
38/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 05:26"]

Hyvinhän teillä vaimon kanssa on mennyt, ellei ihmeempiä ihastumisia ole ennen tullut. Tarinasi on aivan tavallisista tavallisin. Niin tavallinen, että ihme, ettei ole ennen sulle tullut. Näitä tulee jokaiselle ennemmin tai myöhemmin. Kestävät noin kuukauden ja sitten hiipuvat pois. Ellet siis itse lisää vettä myllyyn. Nyt vaan kaikki yhteydenotot poikki ainakin kuukaudeksi, jonka jälkeen huomaat ihmetteleväsi mikä sinuun oikein iski. Usko nyt vaan, anna olla ja ota enemmän kahdenkeskistä aikaa vaimosi kanssa.

Toinen toistakymmentä vuotta naimisissa oleva

[/quote]

Mulla kesti ainakin puolitoista vuotta ja yhä jatkuu omalla kriisilläni, eli tuollaisesta alkoi oman elämän ehkä isoin kriisi. Syynä omien tunteiden kohtaamattomuus kylmän kotikasvatuksen ja rakkaudettomuuden takia. Siinä ei järkisyistä otettu puoliso numero yksi paljoa paina, ellei ole sit HÄN just se, joka rakastaa ja saa liiton pysymään ehjänä kuten mulle on käymässä. 

Vierailija
39/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta vaimollesi. Jos hän pillastuu ja haluaa erota, niin eipä teillä sitten hääppöinen liitto ollutkaan. Ongelmia olisi tullut joskus joka tapauksessa, sellaisia, joissa hän ei halua olla kanssasi eikä rinnallasi tukenasi. Saatpahan selville siis liittosi tilan samalla kun se voi joko parantua (lähennytte) tai saat rauhassa katsella itsellesi sopivampaa elämää. Kunhan muistat välittää lapsistasi.

Vierailija
40/131 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:45"]Kuinka moni teistä on itse kokenut vastaavaa ja tarttunut rohkeasti uuteen rakkauteen? Minä olen enkä joutunut katumaan. Olisi ollut itsepetosta lämmitellä kuollutta suhdetta ja vakuutella itselleen, ettei vaihtamalla parane. [/quote] No Tottakai on eri asia jos suhde on huono. Mutta jos kaikki on jo hyvin,ja silti ahneuksissaan pitää saada vielä enemmän? Sitä en ymmärrä...

[/quote]

Moni ei ymmärrä miksi voi pahoin vaikka suhteessa ei ole mitään vikaa. Eikä se suhteen vika olekaan. Mutta jos ei voi hyvin, niin sen ymmärtää usein vasta jälkikäteen, jos ei ole osannut rakkaudesta edes uneksia, kuten aloittaja kirjoittaa. Minäkin menin liittooni ajatellen, etten koskaan löydä oikeaa rakkautta. Koska en siihen astiseen elämääni mennessä ollut löytänyt ja olin 34. 41-vuotiaana 2 lapsen äitinä se sitten kävi niin, että löysin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän