Voiko kassaneitiä pyytää rehveille?
Kommentit (68)
Joskus vuosia sitten kassaneiti spontaanisti innostui ostoshihnalla liukuvasta Game of Thrones -DVD:stäni. Ykköskausi oli just julkaistu levyllä. Täysin tapojeni vastaisesti (olen ujohko nörtti) ja itsellenikin totaaliseksi yllätykseksi ehdotin spontaanisti, että kiinnostaisiko tulla luokseni katselemaan. Annoin sitten puhelinnumeroni, koska sattui olemaan kassalla hiljainen hetki. Treffithän siitä tuli ja sen myötä hetken tapailimmekin.
Onko kauppiaalla joku direktio-oikeus siihen, saako treffipyyntöihin suostua? Sehän on kuitenkin työaikaa ja puhelinnumeroita pitää siinä vähintään vastaanottaa tai vaihdella. Entä mitä tuumaa viereinen kassa, jos romanssia alkaa spontaanisti pukkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko kauppiaalla joku direktio-oikeus siihen, saako treffipyyntöihin suostua? Sehän on kuitenkin työaikaa ja puhelinnumeroita pitää siinä vähintään vastaanottaa tai vaihdella. Entä mitä tuumaa viereinen kassa, jos romanssia alkaa spontaanisti pukkaamaan?
Tuskin haittaa mikäli ei tapahdu kovin monta kertaa päivässä ja viikosta ja kuukaudesta toiseen ja eri henkilöitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin haittaa mikäli ei tapahdu kovin monta kertaa päivässä ja viikosta ja kuukaudesta toiseen ja eri henkilöitten kanssa.
Siinä vaiheessa kun maine alkaa kiirimään kylillä, niin voi työpaikan vaihto olla edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kassaneitihullu on täällä taas!
Se on kylläkin niin, että monet ihastuvat kassaneiteihin ja minä myös kuulun siihen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ANNA TEHDÄ TYÖNSÄ RAUHASSA. TIEDÄTKÖ KUINKA MONI UKKELI EHDOTTELEE, KÄY KÄSIKSI, SOITTELEE KOTI8N PALVELUAMMATISSATYÖSKENTELEVILLE NAISILLE. OLET CREEPY!
Ne vitsiniekat jotka liikkeellä oman eukkonsa kanssa on pahimpia.
Mies kiusaa kassaneitiä ala-arvoisilla vitseillä ja oma muija ottaa nolona ja hikoillen tuskasta tavaroita vastaan ja pakkaa vaikean näköisenä,
Lähes myötähäpeä noitten vanhusten puolesta tuntee, mutta itse ne ei osaa hävetä kun on sitä suurta ikäluokkaa ja aina tottuneet saamaan kaiken mitä halunneet ja olemaan lähes maaliman napana.
Kuulun ehkä tuohon ikäluokkaan, itse olen vähän alle 60 ja mies 60+. Hänelle on alkanut tulla tapa kiusata nuoria työntekijöitä kysymällä asioita, joita he eivät tiedä, ja minä kyllä puutun siihen heti. Vitsejä hän ei, luojankiitos, heitä.
Riippuu mitä ostoksia yleensä ostat.
Ne vitsiniekat jotka liikkeellä oman eukkonsa kanssa on pahimpia.
Mies kiusaa kassaneitiä ala-arvoisilla vitseillä ja oma muija ottaa nolona ja hikoillen tuskasta tavaroita vastaan ja pakkaa vaikean näköisenä,
Lähes myötähäpeä noitten vanhusten puolesta tuntee, mutta itse ne ei osaa hävetä kun on sitä suurta ikäluokkaa ja aina tottuneet saamaan kaiken mitä halunneet ja olemaan lähes maaliman napana.