Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kassaneitiä pyytää rehveille?

Vierailija
13.02.2022 |

On tosi nätti.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammathan ovat ammattilaisia, kun kysytään tälläistä. Ap, kaikki on kiinni sinusta.

Mä suosittelisin kysymään treffeille niin tuo tilanne ei jää vaivaamaan mieltäsi, kuten niin on käynyt itselleni.

Vierailija
22/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan kassaneitien treffikutsuja. Hiljaista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammathan ovat ammattilaisia, kun kysytään tälläistä. Ap, kaikki on kiinni sinusta.

Mä suosittelisin kysymään treffeille niin tuo tilanne ei jää vaivaamaan mieltäsi, kuten niin on käynyt itselleni.

Niin olemmekin. Hyvin monella naisella on kokemusta vastaavasta tilanteesta, joten on hyvä että Ap kysyy meiltä.

Vierailija
24/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en jotenkin näe tätä ollenkaan samalla tavalla kuin moni tänne kirjoittanut nainen tai kassatyöntekijä.

Siis niin, että ei se ole häirintää jos kysyy jotain ulos heidän työpaikallaan tai työajalla, kunhan tilanne on siis muuten otollinen! Eli ei tietenkään ole soveliasta kysellä jossain kiireisessä kassajonossa myyjää ulos kun kiirettä kuitenkin piisaa ja vastaus on aika varma ei.

Mutta siis jos käyt jossain kaupassa jossa on omasta mielestä kivan oloinen ja silmää miellyttävä henkilö töissä niin miksi et kysyisi tätä ulos vaikka antamalla numeron lapulla? Tuolloinhan sillä henkilölläkin on vielä mahdollisuus tavallaan pakittaa tuosta niin, ettei kysyjä menetä kasvojaan jos viestiä ei kuulu.

En minä ainakaan vaihtaisi liikettä vaikka kaupan myyjä ei myöntävästi pyyntöön vastaisikaan.

Kaikki stalkkaamiset, liikkeen ulkopuolella odottaminen ja muu em. touhu on nyt varmaan sanomattakin nou nou.

Vierailija
25/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kyllä voi pyytää. Jos joku täällä kysyy, että voiko salilla pyytää treffeille, niin vastaus on että ei, antakaa treenata rauhassa. Tai jos joku haluaisi esittää treffipyynnön kirjastossa, niin sekin luultavasti torpataan, koska kirjastossa pitää saada lukea/työskennellä rauhassa. Minusta ei periaatteessa ole paikkaa, jossa ihmiset eivät voisi lähestyä toisiaan, koska pariskuntia on syntynyt mitä erikoisimmissa paikoissa ja olosuhteissa. Olennaista on asiallinen käytös. Jos saa pakit, niin se pitää hyväksyä ja vetäytyä heti takavasemmalle. Ei saa jäädä vainoamaan tai häiriköimään. Kassaneidin tapauksessa pitää myös muistaa, että hän on töissä, eli ei kannata valita ruuhkaisinta hetkeä. Toivotan tsemppiä!

Vierailija
26/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kyllä voi pyytää. Jos joku täällä kysyy, että voiko salilla pyytää treffeille, niin vastaus on että ei, antakaa treenata rauhassa. Tai jos joku haluaisi esittää treffipyynnön kirjastossa, niin sekin luultavasti torpataan, koska kirjastossa pitää saada lukea/työskennellä rauhassa. Minusta ei periaatteessa ole paikkaa, jossa ihmiset eivät voisi lähestyä toisiaan, koska pariskuntia on syntynyt mitä erikoisimmissa paikoissa ja olosuhteissa. Olennaista on asiallinen käytös. Jos saa pakit, niin se pitää hyväksyä ja vetäytyä heti takavasemmalle. Ei saa jäädä vainoamaan tai häiriköimään. Kassaneidin tapauksessa pitää myös muistaa, että hän on töissä, eli ei kannata valita ruuhkaisinta hetkeä. Toivotan tsemppiä!

Tämä.

Periaatteessa mikä vaan paikka voi olla otollinen lähestymiselle, mutta ei on ei siitä paikasta riippumatta.

Tosin uskoisin, että useampi torppaa lähtökohtaisesti kaikki lähestymiset esim. salilla huomattavasti todennäköisemmin kuin vaikkapa siellä töissä kaupan kassalla.

On hyviä paikkoja ja hetkiä sekä vähän huonompia paikkoja ja hetkiä.

Vierailija
27/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Tinderissä ja muissa hooraaplikaatioissa saa lähestyä.

Vierailija
28/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Jotkut on valittu ulkonäön vuoksi tai ansiosta joten et taida olla ainoa. Usein naisella on mistä valita.

Vierailija
29/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olemmekin. Hyvin monella naisella on kokemusta vastaavasta tilanteesta, joten on hyvä että Ap kysyy meiltä.

Te varmaan myös vastaatte toisten naisten mielipiteistäkin. Ette te voi vastata kuin omasta puolestanne vaan.

Vierailija
30/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyytää.treffeille, koska et sinä oikeasti niitä treffejä halua vaan pimperoa.

Etkö edes tuollaisen eroa ymmärrä.  Treffeistä saattaa seurata jopa loppuelämän kestävä ihmissuhde ja sinä pyytäisit vain pimperoa ja kuvittelet että sama asia tuolla tavalla esitettynä.  Ei ap mikään tyhmä ole kuitenkaan mikäli treffeille meinaa kysyä.

Vierailija
31/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyytää, mutta älä tee numeroa, jos ei lähde. 

Vierailija
32/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se yli 50v. setämies ?Vain tuon ikäiset kyselee tällä foorumilla asiasta,koska oikeesti tietävät itse että jotain vikaa päässä täytyy olla jos tuon ikäinen pyytää 20v. kassaneitiä treffeille.

Vierailija
33/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran lupasin ottaa s-kortin kun myyjäneiti sitä tyrkytti. Hän lupasi lähteä kanssani syömään jos kortin otan. Loppui lyhyeen kun kortin kaavakkeessa kysyttiin vaimon tietoja ja minä menin sanomaan😃 tuumasi tyttö, ettei varattuihin sotkeennu... Nyyh.

Vierailija
34/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneitihullu on täällä taas!

Vierailija
35/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko se yli 50v. setämies ?Vain tuon ikäiset kyselee tällä foorumilla asiasta,koska oikeesti tietävät itse että jotain vikaa päässä täytyy olla jos tuon ikäinen pyytää 20v. kassaneitiä treffeille.

Valitettavasti moni heistä ei tiedä, vaan kuvittelee oikeasti että se yli puolet nurempi kaunis mimmi voisi olla kiinnostunut. Toisaalta, ei sen naisen kannalta tilanne ole välttämättä yhtään sen parempi, jos kysyjä on oman ikäinen. Kaikki oman ikäisetkään ei todellakaan miellytä.

Vierailija
36/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA TEHDÄ TYÖNSÄ RAUHASSA. TIEDÄTKÖ KUINKA MONI UKKELI EHDOTTELEE, KÄY KÄSIKSI, SOITTELEE KOTI8N PALVELUAMMATISSATYÖSKENTELEVILLE NAISILLE. OLET CREEPY!

Vierailija
37/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Ostat kondomipaketin ja kysyt moneltako kassaneidin vuoro loppuu 😎

M35

Kassaneiti on nuori nainen, mahdollisesti alaikäinen, jonkun tytär tai sisko. Hänellä on oikeus tehdä työnsä rauhassa ilman setämiesten seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
38/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannan kaupunginjohtaja meni naimisiin kassaneidin kanssa. Oli juttu lehdessä tänään.

Vierailija
39/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat "rehvit"? Jos ei osaa kirjoittaa tai puhua suomea, on parempi jättää suomalaiset naiset rauhaan, oli ihonväri mikä tahansa.

Harva kaupunkilaisnainen ainakaan haluaa tapailla mitään kouluttamatonta junttia, joka käy "rehveillä" ja hoitelee äfäärejä.

Uskotko, että kassaneideillä on hirveästi varaa valita?

Vierailija
40/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen setämies ja yksi nuori kassa on tuijottanut minua tavallista pidempään useamman kerran. Voisiko hän kiinnostunut minusta? En kyllä kehtaa kysyä :)