Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kassaneitiä pyytää rehveille?

Vierailija
13.02.2022 |

On tosi nätti.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa sun varmaan pitäskin pyytää toi naapurissa oleva pullukka, keski-iän hyvällä puolella oleva, ehkä jopa ikäihminen, niille treffeille. Se nimittäin kovasti huomiota kaipaa!

Pyydä pois. Tunnistat sen siitä, että se on lyhyt ja pyylevä, se ei koskaan kasto muuta kuin sitä viivakoodin lukijaa kun se niitä tuotteita lukee, haisee pahalainen, mutta se haju johtuu vaan siitä että niillä on kissa!

Pyydä toki. Ehkä se sitten kaikkoaa toisten kimpusta helvettiin! Sairas vanha akka! Puoli tuntia tässä taas sai sen akan älyttömyyksiä, joilla se toki itteään viihdyttää, kuunnella tuolta seinän takaa!

Viikolla se yks päivä rupes syytään älyttömyyksiään asuntonsa ulko-oven takaa, sitten kun sille tuli kutsu sinne "vakituiselle työpaikalleen" niin sitte se ryntäs tonne talon takaovelle kailottaa älyttömyyksiään.

Musta tuntuu jopa, että teillä vois olla kovasti kivaa keskenänne! Tasoistasi seuraa....

Vierailija
42/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäiskö nyt niin, että vaan ne kassaneidit vastailis tänne että miten homma hridän kohdalla toimisi. Että saako ja kannattaako kysyä, ja minkälaiset kysyjät voisi saada jopa myöntävän vastauksen ja missä tilanteessa.

Esim voisin kuvitella, että jossain prisman iltapäiväruuhkassa, jossa kassaneiti on painanut tavaraa piipparin läpi pari tuntia, ja jonot vaan kasvaa, niin olisi aika huono hetki ruveta flirttailemaan ja pyytämään ulos.

Kun taas hiljaisempi hetki eikä ketään itsen takana jonossa, niin ehkä voisi jopa kysyä?

Mutta vastatkaa nyt te kassaneidit. Missä ootte kassalla, ja miten itse reagoisitte???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat "rehvit"? Jos ei osaa kirjoittaa tai puhua suomea, on parempi jättää suomalaiset naiset rauhaan, oli ihonväri mikä tahansa.

Harva kaupunkilaisnainen ainakaan haluaa tapailla mitään kouluttamatonta junttia, joka käy "rehveillä" ja hoitelee äfäärejä.

Uskotko, että kassaneideillä on hirveästi varaa valita?

Kaunis ja hoikka kassaneiti = kyllä on. Saattaa muuten olla koulutetumpikin kuin sinä, vaikket päällepäin uskoisi.

Vierailija
44/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat "rehvit"? Jos ei osaa kirjoittaa tai puhua suomea, on parempi jättää suomalaiset naiset rauhaan, oli ihonväri mikä tahansa.

Harva kaupunkilaisnainen ainakaan haluaa tapailla mitään kouluttamatonta junttia, joka käy "rehveillä" ja hoitelee äfäärejä.

No ne nuoret kassaneidit on siellä rahoittamassa opiskeluja., Niillä on varaa valita. Ei kukaan sitä eläkeikää lähentelevää haahkaa trefxeille pyydä, vaikka se saattaa olla itse kauppias :)

Vierailija
45/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtäiskö nyt niin, että vaan ne kassaneidit vastailis tänne että miten homma hridän kohdalla toimisi. Että saako ja kannattaako kysyä, ja minkälaiset kysyjät voisi saada jopa myöntävän vastauksen ja missä tilanteessa.

Esim voisin kuvitella, että jossain prisman iltapäiväruuhkassa, jossa kassaneiti on painanut tavaraa piipparin läpi pari tuntia, ja jonot vaan kasvaa, niin olisi aika huono hetki ruveta flirttailemaan ja pyytämään ulos.

Kun taas hiljaisempi hetki eikä ketään itsen takana jonossa, niin ehkä voisi jopa kysyä?

Mutta vastatkaa nyt te kassaneidit. Missä ootte kassalla, ja miten itse reagoisitte???

Kirjoitin jo aiemmin ketjuun että minua on kysytty lapulla, ja minusta se on ihan ok tapa kysyä, jos on ihan pakko. Siinä kysyjä ei velvoita kassaa vastaamaan yhtään mitään, mikäli ei ole kiinnostunut. Lappu on siitäkin hyvä, että sen voi antaa huomaamattomasti vaikka missä tilanteessa.

Jos kysyjä olisi hitsin hyvännäköinen ja vastaisi täysin miesmakuani, voisin suostua. Muussa tapauksessa en. Mulla on tosi tarkka miesmaku, ja siihen ei monikaan mahdu.

Vierailija
46/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa flirtillä ja jos flirttailee takaisin niin sitten on mahkuja treffeille.

Vierailija
47/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo aiemmin ketjuun että minua on kysytty lapulla, ja minusta se on ihan ok tapa kysyä, jos on ihan pakko. Siinä kysyjä ei velvoita kassaa vastaamaan yhtään mitään, mikäli ei ole kiinnostunut. Lappu on siitäkin hyvä, että sen voi antaa huomaamattomasti vaikka missä tilanteessa.

Jos kysyjä olisi hitsin hyvännäköinen ja vastaisi täysin miesmakuani, voisin suostua. Muussa tapauksessa en. Mulla on tosi tarkka miesmaku, ja siihen ei monikaan mahdu.

Tämä oli kiinnostava vastaus, kiitos! Nimittäin voisin kuvitella, että kassasi ohi kulkee päivässä enemmän asiakkaita mitä keskivertoiltana baarissa ehdit tavata. Mutta miten on, onko silti baarissa helpompi tavat se mies joka mahtuu spekseihisi? Vai onko niin, että siinä kassalla se rim on paljon korkeammalla, koska et ole varsinaisesti siinä etsimässä miestä? Meinaan luulisi oikeasti, että suuremmat mahikset tavata se sinun makuusi oleva mies on sinun työpaikalla, jossa tapaat joka päivä ison kasan miehiä. Tai siis, jos olet jonkun ruokakaupan kassalla. Toki jos olet kosmetiikkamyyjä.tms, niin ehkä niitä miehiä ei näy.

Vierailija
48/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin eli sä oot 50v setämies kysymässä 20v kassaneitiä ulos? älä kiitos tee sitä.

Se voi toimia, koska nykyään nuorilla naisilla on isätkin iäkkäitä. Tällöin nainen itsekin yleensä etsii itseä iäkkäämpää miestä.

Vierailija
49/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pyydetty. Asiakas jätti minulle lapun jossa oli treffipyyntö ja hänen numeronsa. En ottanut yhteyttä. Mies ei tullut liikkeeseen asioimaan enää sen jälkeen, joten siinä menetettiin sitten yksi asiakas.

Itsekin annoin viime vuonna ensimmäistä ja viimeistä kertaa numeroni kassatytölle. En olisi uskaltanut, jos ei olisi ollut joka tapauksessa viimeinen kerta siinä kaupassa.

Ei ottanut yhteyttä joten en kyllä enää menisi samaan kauppaan muutenkaan. Oma häpeä + pelko siitä, että sitä työntekijää ahdistaa olla töissä, jos näkee mua jatkuvasti. 

Vierailija
50/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kiinnostava vastaus, kiitos! Nimittäin voisin kuvitella, että kassasi ohi kulkee päivässä enemmän asiakkaita mitä keskivertoiltana baarissa ehdit tavata. Mutta miten on, onko silti baarissa helpompi tavat se mies joka mahtuu spekseihisi? Vai onko niin, että siinä kassalla se rim on paljon korkeammalla, koska et ole varsinaisesti siinä etsimässä miestä? Meinaan luulisi oikeasti, että suuremmat mahikset tavata se sinun makuusi oleva mies on sinun työpaikalla, jossa tapaat joka päivä ison kasan miehiä. Tai siis, jos olet jonkun ruokakaupan kassalla. Toki jos olet kosmetiikkamyyjä.tms, niin ehkä niitä miehiä ei näy.

En ole missään perus marketissa kassalla vaan liikkeessä, jossa asiakkaiden keski-ikä on suht korkea. Kyllä siellä myös minun ikäisiäni käy, mutta ei niin paljoa että jatkuvasti kohtaisin itseäni kiinnostavia. Vain yksi asiakas on jäänyt mieleen, ja hänkin oli satunnainen kävijä. Rimani on ihan samalla tasolla kuin kaikkialla muuallakin. En kohdannut läheskään joka kerta edes baarissa minun makuuni olevia miehiä, siis silloin kun tuli baareissa käytyä.

Vierailija
51/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pyydetty. Asiakas jätti minulle lapun jossa oli treffipyyntö ja hänen numeronsa. En ottanut yhteyttä. Mies ei tullut liikkeeseen asioimaan enää sen jälkeen, joten siinä menetettiin sitten yksi asiakas.

Luultavasti sait lopputilin..

-öynöy :d

Vierailija
52/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kassatyöntekijä (en usko, että kukaan haluaa tulla kutsutuksi kassaneidiksi), mutta olen elämäni aikana seissyt messuständeillä enemmän kuin tarpeeksi. Tilanne ei ole täysin sama, koska siellä se ihminen kohdataan vain kerran kun taas lähikaupassa hän saattaa olla lähes päivittäinen asiakas. Mutta pari asiaa pitäisi varmasti omalla kohdallani paikkansa, jos olisin sinkku:

- pelkkä ulkonäkö ei koskaan saisi minua kiinnostumaan treffeistä miehen kanssa. Minun pitäisi tietää, että hän on hauskaa seuraa, fiksu, älykäskin, puhelias, positiivinen ja kohtelias. Eli kassatilanteessa hänen olisi pitänyt jo tutustua minuun niin, että aina kun hän on asiakkaanani, me heitämme läppää, juttelemme, nauramme yhdessä

- sittenkään en lähtisi treffeille. Voisin lähteä kaljalle tai kahville, jopa elokuviin jos olisimme jo pitemmän aikaa siinä kassalla jutelleet. Treffeille en. Haluaisin ensin nähdä, millainen tyyppi hän on  ennen kuin haluaisin antaa hänelle minkäänlaista lupausta siitä, että haluan treffata häntä.

Eli pähkinänkuoressa: jos se mies ei ole jo heittänyt kanssani läppää niin, että molemmat olemme viihtyneet yhdessä, on aivan turha pyytää edes kaljalle. Sen takia en myöskään haluaisi mitään lippulappusia vaan sellaisen juttutuokion päätteeksi selvän kysymyksen, haluaisinko lähteä kahville/kaljalle.

Vierailija
53/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni on mikäli on rehellinen, iloinen, ystävällinen ja luotettava ihmissuhteissa sekä omaa miellyttävän ulkonäön.  Ei ainakaan minuun vaikuta negatiiivsesti ammatti tai arvo-asema mikäli muuten on mukava.

Vierailija
54/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on vitunhinku kun pitää työtään tekevää ihmistä kiusata. Menkää vajakitItseenne joskus.

Vierailija
55/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee kuin lehmän häntä!

Vierailija
56/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee kuin lehmän häntä!

No kerro. Mitä päätelmiä teit tästä ketjusta?

Vierailija
57/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Ostat kondomipaketin ja kysyt moneltako kassaneidin vuoro loppuu 😎

M35

Samalla kannattaa myös ostaa kondomien lisäksi peräsuolirasvaa ja iso kurkku.

Vierailija
58/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova on vitunhinku kun pitää työtään tekevää ihmistä kiusata. Menkää vajakitItseenne joskus.

Hiljaa tai lyön kovaa!

Vierailija
59/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, kun olin vielä kassalla töissä muutamaan otteeseen pyydettiin ja kaikista kieltäydyin tai jätin soittamatta. Yhdessä tapauksessa mies ei meinannut luovuttaa ja jäi odottamaan henkilökunnan oven ulkopuolelle. Soitettiin sitten vartija joka piti semmoisen puhuttelun ettei enää meillä käynyt uudestaan. Oikeasti todella pelottava kokemus, onneksi jätti rauhaan.

Vierailija
60/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sait lopputilin..

-öynöy :d

Tietenkin sain.

Noi ei vaan, edelleen samassa puljussa :D