Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka saada POIKAYSTÄVÄ

Vierailija
26.06.2015 |

Olen yksinäinen luuseri sinkku, mistä voin saada poikaystävän??

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulta kuulemma kaikki löytää toisensa.

Vierailija
2/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olet? Ota yhteys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä saisin tyttöystävän, no en helletti täältä ainakaan

Vierailija
4/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tahallaan työtön, mutta kuulemma hauska ja älykäs jätkä jolle viina maistuu. Ilmota jos kiinnostaa.

Vierailija
5/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
6/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu Tinderiä tai Hot or not-ii? Tai jotain muita deittisivustoits? 

Vierailija
7/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä olen kokrillut, mutta mietin onko sen käyttö noloa tai säälittävää..

Vierailija
8/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloo siinä on? Tiiän ihmisii, jotka on löytäny poikaystävän netistä. 

Vierailija
9/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko homma. Mieluiten saman tien. Ei niistä oo kuin vaivaa ja haittaa.

Tai joo. Jos nyt iskisi sellainen lottovoitto-tsäkä kohdalle, että kohtaisi oikeesti jonkun sielunkumppaninsa, joka olis vaikka yöuinnitkin valmis jakamaan, ja Jaffa-pullon puokkiin. Mutta ne on niin käsittämättömän harvassa ne yksilöt. Valitettavasti.

Elämä on älyttömän kivaa ihan itsekseenkin - tai nimenomaan juuri sillä lailla. Keskity nauttimaan kaikesta kivasta. Nyt on kaiken lisäksi vielä kesä :)

Vierailija
10/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoo. Mä tässä mietin, että miten päästä eroon omastani. Se ei oo niin kätevästi toteutettavissa enää nyt, kun asumme saman katon allakin.

Kaipaan niin tilaa ja omaa aikaa.

Vierailija
11/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on paljon paikkoja mistä voi löytää. Katso joku kiva sivusto ja anna palaa.

Vierailija
12/42 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ehdokas. Ei kai haittaa että tykkään pukeutua naiseksi ja runkata kenkiin.

Vierailija
13/42 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisilla on helppoa, ei tarvii kun oottaa kuin kukka kedolla, että joku tulis poimimaan. Tarjontaa riittää aina, kunhan vain valitsee. Tämä siis edellyttää, ettet muistuta ihan jotain sotanorsua tai kylähullua. Miehiltä sen sijaan odotetaan aina aloitteellisuutta naisten vain esittäessä vaikeasti tavoiteltavaa. Naisten ei pitäisi odottaa miesten aloitetta, vaan itse ryhtyä toimeen. Ei se aloitteenteko ole meille miehille yhtään sen helpompaa kuin naisillekaan, päinvastoin. Miehet ovat aina ainoastaan otettuja, jos joku nainen lähestyy heitä tositarkoituksella. Ajattelivatpa he naisesta lopulta mitä tahansa.

Ei miestä saa pistää juoksemaan naisen perässä, josta "palkinnoksi" nainen voi alkaa seurustelemaan miehen kanssa. Miksi miehen pitäisi nähdä kaikki vaiva parisuhteen syntymisessä? Suurin valhe, mitä on olemassa on se, että miehet muka kiinnostuisivat vaikeasti tavoiteltavista naisista tai sellaisista, jotka näyttävät siltä, etteivät tarvitse miestä. Höpöhöpö. Jos vaikutat siltä, ettet ole kiinnostunut, ajattelemme, ettet ole kiinnostunut, joten siirrymme eteenpäin. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
14/42 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia pliis mä olen itse 10.v. etsin poika ystävää

Vierailija
15/42 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin nynny

Vierailija
16/42 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etin poikaystävää joka alkais mun kaa

Vierailija
17/42 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat poikaystävän?

Siksi kun muillakin on? Sellainen kuuluu olla ettei olisi luuseri(vitun sairas ajattelumalli)

Se poikaystäväkö sinut tekisi sitten onnelliseksi? Ei kuule ole yhtäkään ihmistä jonka onnellisuus olisi kiinni toisesta ihmisestä.

On aika kammottava ajatus että oma onnellisuus riippuisi siitä kumppanin antamasta hyväksynnästä. Sitähän olisi sitten kuin mikäkin poloinen. Pitäisi miellyttää ja ostaa sitä kumppanin hyväksyntää.

Hollywoodin ja hömppäohjelmien/kirjallisuuden takia ihmiset oikeasti uskovat kusetukseen nimeltä ikuinen rakkaus.

Rakastuminen/ihastumisen huuma kestää kuukaudesta pariin. Sitten tunteet latistuvat.

Onnellisen näköiset parit joita näkee käsikädessä kaupungilla, ovat hyvin monesti kulissiaan esittäviä onnettomia luusereita, jotka eivät voi erota, koska ovat haalineet yhteistä omaisuutta ja pershedelmiä.

Ihminen, etenkään mies, ei ole yksiavioiseksi suunniteltu biologialtaan. Toki pitkälle kehittyneitä yksilöitä on, jotka pystyvät lujalla tahdonvoimalla pitämään munansa kurissa. Onko tosin mielekästä pitää sellaistakaan yksilöä itsellään, joka kuitenkin haluaisi levittää siementään muihinkin, muttei sinun takiasi raaski. Ikäänkuin säälistä.

Enpä ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnut mokomaan lujaa tahdonvoimaa.

m41

Vierailija
18/42 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap majailee?

Laita tarkempia tietoja, kuvakin olisi ihan hyvä, mielellään alastonkuva, toivottavasti olet +18v ?jos olet ok voisin alkaa sun poikakaveriksi.

Vierailija
19/42 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä olen kokrillut, mutta mietin onko sen käyttö noloa tai säälittävää..

No älä mieti.

Vierailija
20/42 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehiä saa olemalla vaan normaalipainoinen/hoikka?

Kummasti olen ja nyt alkaa 25. sinkkuvuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän