kuinka saada POIKAYSTÄVÄ
Olen yksinäinen luuseri sinkku, mistä voin saada poikaystävän??
Kommentit (42)
Väärin meni jo kättelyssä, poikaystävät on niin viime vuosituhatta, kuin mikään. Mies pitää olla pojista kun tutkitusti edes miesten hommiin ole, tutkimus on minun oma tekemä mutta kattaa enemän kuin Suomen gallup. Aika hämmentävä huomio, seksikumppaiden määrä minulla olisi jo tilastollisesti kelvollinen otos. Paskat tilastot
Vierailija kirjoitti:
Etin poikaystävää joka alkais mun kaa
Ihan paras
Vierailija kirjoitti:
Ohoo. Mä tässä mietin, että miten päästä eroon omastani. Se ei oo niin kätevästi toteutettavissa enää nyt, kun asumme saman katon allakin.
Kaipaan niin tilaa ja omaa aikaa.
No ei ole suhde vahvalla pohjalla. Tilan ja oman ajan vuoksi olet valmis päättämään parisuhteen.
Etkö saa yhtään omaa aikaa nyt?
Kannattaa ottaa MIESystävä, ja olla varma että kyseessä on myös asiansa jämptisti hoitava MIES joka ei juo viinaa ja kohtele naistaan huonosti. Poikaystävillä ei tee mitään.
Terveisin MIES.
Hei mä yritän löytää taas poikaystävän..
Mitä pitää tehä jotta löytää poikaystävän?
Mulla oli ja se suhde kesti 2viikkoo...
Mut ei ooo muita ollu...
Tykkään läheisyydestä ja siitä et toinen välittää eikä esitä mitään. Mut tiiäm myös omat rajat.
No mä tapasin sillen et olin kaupugilla niin yks poika hymyili ja katto mua sillen tapasin poikisen.aletii nyt vasta Seurutelee
Löysin tinderista ja ola oltu 2 kuukautta yhdessä tai se ite iski mut
Mee paikalliselle ABC-Myymälälle, jää nojaamaan johonkin mopoauton kylkeen, saat pojulin hetkessä.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Ai miehiä saa olemalla vaan normaalipainoinen/hoikka?
Kummasti olen ja nyt alkaa 25. sinkkuvuosi.
Täällä 26. sinkkuvuosi alkamassa.
Liki päivittäin palstalla väitetään, että kunhan on pillu tavismies kelpuuttaisi sen perusteella jo suhteeseen. Eipä ole niitä "kelpuuttajiakaan" näkynyt. Kaipa pitää myöntää lopulta jo tässä iässä etten vain ole vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liki päivittäin palstalla väitetään, että kunhan on pillu tavismies kelpuuttaisi sen perusteella jo suhteeseen. Eipä ole niitä "kelpuuttajiakaan" näkynyt. Kaipa pitää myöntää lopulta jo tässä iässä etten vain ole vaimomateriaalia.
Oletko 24/7 kellarissa tai jossain, missä sinua ei tavoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 24/7 kellarissa tai jossain, missä sinua ei tavoita?
Olen käynyt baareissa/kokeillut tinderiä, mutta noissa paikoissa olisin kelvannut korkeintaan seksiseuraksi yhdeksi yöksi miesten puheiden perusteella. Vastaavasti kun olen tehnyt itse aloitteita miehille miehet eivät ole ihastuneet minuun vaan päättäneet tapailut yksipuolisesta halusta. Ja kyllä, kyseessä oikeasti tavismiehet eli kaikki nuo miehet olleet kokemattomia/hyvin vähän seurustelleita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat poikaystävän?
Siksi kun muillakin on? Sellainen kuuluu olla ettei olisi luuseri(vitun sairas ajattelumalli)
Se poikaystäväkö sinut tekisi sitten onnelliseksi? Ei kuule ole yhtäkään ihmistä jonka onnellisuus olisi kiinni toisesta ihmisestä.
On aika kammottava ajatus että oma onnellisuus riippuisi siitä kumppanin antamasta hyväksynnästä. Sitähän olisi sitten kuin mikäkin poloinen. Pitäisi miellyttää ja ostaa sitä kumppanin hyväksyntää.
Hollywoodin ja hömppäohjelmien/kirjallisuuden takia ihmiset oikeasti uskovat kusetukseen nimeltä ikuinen rakkaus.
Rakastuminen/ihastumisen huuma kestää kuukaudesta pariin. Sitten tunteet latistuvat.
Onnellisen näköiset parit joita näkee käsikädessä kaupungilla, ovat hyvin monesti kulissiaan esittäviä onnettomia luusereita, jotka eivät voi erota, koska ovat haalineet yhteistä omaisuutta ja pershedelmiä.
Ihminen, etenkään mies, ei ole yksiavioiseksi suunniteltu biologialtaan. Toki pitkälle kehittyneitä yksilöitä on, jotka pystyvät lujalla tahdonvoimalla pitämään munansa kurissa. Onko tosin mielekästä pitää sellaistakaan yksilöä itsellään, joka kuitenkin haluaisi levittää siementään muihinkin, muttei sinun takiasi raaski. Ikäänkuin säälistä.
Pakko vastata vaikka mies olenkin, juurikin näin
mies 55v
Minkä ikäi oot? mä oon 12 täytän 13.
Minkä ikäi oot? mä oon 12 täytän 13.
yläasteelaiset Keskisuomalaiset pojat ilmoittautumaan mulle kiitos!
Vittu jos haluut poika väli ystävän mee baariin kysyy joltain runkkarilta alax ja sit ootte yhes vittu ku oli vaikeet
vilmis kirjoitti:
Poikia pliis mä olen itse 10.v. etsin poika ystävää
10v?????????? Oot vielä lapsi
Jos olet ihastunut tuntemaasi henkilöön kutsu se itsesi luokse ja menkää olkkariin tönäse se sohvalle tai lattialle ja suutele jos olet poika se auttaa jos puristat tytön persettä kun vaikka vaan halaat auttaa:) itse sain tyttöystävän samana päivänä kun vain tartuin häntä perseestä kiinni ja pussasin poskelle:)tyttö vihasi minua ennen mutta kaikki tytöt rakastavat sitä kun heidän perseitä hiplaa:) olen jopa päässyt sänkyyn ihastukseni kanssa vain kun ensin koskettelen heitä ujoista paikoista:)