Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole mitään vakuutuksia

Vierailija
25.06.2015 |

Äskeisen vakuutusmainoksen aikana hoksasin että minulla ei ole mitään vakuutuksia. Asun opiskelija-asunnossa vuokralla, autoa tm. kulkuvälinettä ei ole. Tiukan rahatilanteen vuoksi mitkään vakuutukset eivät ole tulleet mieleenikään. Itse asiassa en edes tiedä mitä kaikkia on mihinkin joten nyt pyydän teiltä apua.

Mitä vakuutuksia olisi hyvä olla? Minkä hintaisia vakuutukset suunnilleen ovat?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus. Meillä tytär ei saanut opiskelijakämppää ilman sitä. Korvaa, jos sinulta jää esim. hana vahingossa vuotamaan ja tulee vesivahinko. Tai jos läppäri tippuu ja hajoaa.
Jos matkustat, niin matkavakuutus.

.
Nuorille on tarjolla edullisempia vakuutuspaketteja, esim. easy. GooglA.

Vierailija
2/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutukset on huijausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minullakaan mitään vakuutuksia. Kämppäkin on miehen, joten hän on hoitanut kotivakuutukset yms.

Vierailija
4/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:05"]Vakuutukset on huijausta
[/quote]
vakuutusmyyjät ja vähä-älyiset alapeukuttaa

Vierailija
5/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:05"]Vakuutukset on huijausta [/quote] vakuutusmyyjät ja vähä-älyiset alapeukuttaa

[/quote]

T: kengännumeroni on suurempi kuin äo:ni

Vierailija
6/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjääkö siis ilman kotivakuutuksia vai onko joku OIKEASTI tärkeä ja sellainen joka tulisi olla kaikilla?

ap

Vierailija
7/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:05"]

Vakuutukset on huijausta

[/quote]

Ei ne oo huijausta vaan liiketoimintaa. Itse entisenä korvauskäsittelijänä en lähde enää minnekään ilman matkustajavakuutusta, sen verran pahoja tositapauksia tuli ko työssä vastaan.

Vierailija
8/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus on kyllä ykkös juttu

Vierailija
9/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:12"]

Pärjääkö siis ilman kotivakuutuksia vai onko joku OIKEASTI tärkeä ja sellainen joka tulisi olla kaikilla?

ap

[/quote]

Pärjää, jos tililläsi on satojatuhansia euroja.

Vierailija
10/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus on ihan hyvä olla olemassa. Minä tosin olen 20 vuotta maksanut kotivakuutusta, mutta koskaan ei ole tullut tarvetta sille (onneksi?).

Vierailija
11/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkavakuutus on ainut jonka hankin aina ennen matkaa mutta ikinä ei ole muita vakuutuksia ollut.

Vierailija
12/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole 47-vuotisen elämäni aikana ollut vakuutuksia. Ehkä joskus olisi syytä hankkia, mutta kun takuueläkkeen kanssa saa olla muutenkin aika tarkkana jne., ja kun asiat vain ovat menossa huonompaan suuntaan, niin saa nyt nähdä.

Vierailija
13/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Kotivakuutus on oikeasti hyvä olla olemassa. Eikä ole edes kallis, alle 100€ vuodessa.

Vierailija
14/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin opiskelijakämpissä on kotivakuutus oletuksella, esim. minun ylioppilaskunnan omistamassa.

Vierailija
15/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:17"]

ap

[/quote]

Kotivakuutus on oikeasti hyvä olla olemassa. Eikä ole edes kallis, alle 100€ vuodessa.

[/quote]

No ei se hinta ole mikään vakio. 

Vierailija
16/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opiskelija-asunnoissa tarvitse olla kotivakuutusta? Jos olet alle 25v (muistaakseni) niin pohjolalla on aika hyvä ja edullinen paketti vakuutuksista. Mä otin sen Easy-paketin kun muutin omilleni. Lisäksi mulla on henkivakuutus ja tapaturmavakuutukset itselleni ja lapselleni.

Jos sulla ei ole autoa eikä muita ajoneuvoja niin koti- ja irtaimistovakuutukset ainakin olisi hyvä olla. Sairasvaukuutuskin monilla on mutta itse en ole ottanut sitä itselleni enkä tyttärelleni (2v). Ollaan käytetty julkista terveydenhuoltoa ja jos joskus on ollut tosi pitkät jonot tai olen halunnut spesialistille, olen maksanut käynnin itse (pystyisitkö vaikka lainaamaan vanhemmiltasi rahaa ja maksamaan myöhemmin takaisin). Perus terve ihminen ei mun mielestä sairasvakuutuksella tee juuri mitään kun vaikka kävisit kerran/kaksi vuodessa lääkärillä niin vakuutus maksaa enemmän. Tapaturmavakuutus tietysti kannattaa aina olla koska ikinä et voi tietää mitä voi käydä ja pääset sitten hyvään hoitoon.

Matkavakuutuksen olen aina ottanut erikseen kun olen lähtenyt reissuun. Mitään eristyisen kallista omaisuutta mulla ei olekkaan mitä erikseen kannattaisi vakuuttaa.

Vierailija
17/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Koti- ja tapaturmavakuutukset on oikeasti tärkeitä! 

Vierailija
18/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 32v ja ei ole ikinä ollut mitään vakuutuksia. Hyvin oon pärjännyt eikä ole mitään ikinä sattunut. En omista mitään niin arvokasta etteikö minulla olisi vahingon tullessa vara korvata sitä.

Vierailija
19/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti kotivakuutuksella on kaikille joskus tarvetta jos älyää käyttää sitä.Kännykkä vaikka tippuu lattialle ja hajoaa.Astiakaappi romahtaa ja Arabiat leviää.Pakastimessa olevat marjat,sienet ja lihat sulaa.Pahimillaan vesivahinko.Pieniä ja isoja juttuja.

Tapiolan kotivakuutus opiskelijalle on 8 e/kk,mulla on se.

Vierailija
20/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 51-v. eikä mulla oo koskaan ollu vakuutuksia.
Ainoastaan pari kertaa matkavakuutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme