Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies antoi taaperolle alumiinikannen ja muovikääreitä imeskeltäviksi

Vierailija
17.06.2015 |

Mies tuli töistä kotiin ja lupasi hetken vahtia lapsia. Kuulin toisesta huoneesta rapinaa ja menin katsomaan: yksivuotias imeskeli jogurttipurkin kantta miehen vieressä lattialla. Kielsin ankarasti antamasta sellaista lapselle. Hetken päästä kuului taas rapinaa; nyt lapsella oli muovikääre suussa pureskeltavana. Harmittaa ja ärsyttää - miten mies voi olla noin tyhmä ja vastuuton? Olen nalkuttanut aiheesta jo ikuisuuden ja aina noita samoja juttuja tapahtuu uudelleen. Esikoisella on jo puheen viivästymää ja pelkään, että lapselle on sattunut jotain/joitain kehitystä haittaavia asioita lapsen oltua miehen valvonnassa, sillä mies on täysi torvi noissa asioissa. :( Mies ei tunnusta mitään, mutta ollessani paikalla noita lipsumisia tapahtuu koko ajan. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esikoisella on jo puheen viivästymää ja pelkään, että lapselle on sattunut jotain/joitain kehitystä haittaavia asioita lapsen oltua miehen valvonnassa, sillä mies on täysi torvi noissa asioissa. :("

Veikkaanpa että syy löytyy omista lapsellesi antamistasi geeneistä.

Vierailija
2/2 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:05"]

"Esikoisella on jo puheen viivästymää ja pelkään, että lapselle on sattunut jotain/joitain kehitystä haittaavia asioita lapsen oltua miehen valvonnassa, sillä mies on täysi torvi noissa asioissa. :("

Veikkaanpa että syy löytyy omista lapsellesi antamistasi geeneistä.

[/quote]

Noh, itselläni oli koulussa keskiarvo melkein kymppi ja opiskelin nopeasti yliopistotutkinnon. Itse opin puhumaan noin vuoden ikäisenä, eikä mitään viivästymiä ole havaittu. Toki lapsi on 50%:sesti minun geenieni tulos. Tiettävästi tosin miehellänikään ei ole ollut mitään viivästymiä ja hänkin on opiskellut ongelmitta. Mitä tarkemmin ajatellen siis tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla