G: Mitä ruokayhdistelmiä syötte, joita muut eivät ymmärtäisi?
Oma herkkuni on "raakapuuro", eli sekoitan parisen desiä kaurahiutaleita veteen tai mieluiten piimään, annan turvota ja herkuttelen. En voi olla sanomatta AAH joka kerta saatuani ekan lusikallisen suuhuni ;). (Kaurapuuro varsinkin jäähtyneenä on puolestaan aivan oksettavaa, enkä myöskään ymmärrä raejuustolla höystettyä kaurapuuroa!)
Olen myös lapsesta asti rakastanut mössätä kaupan pipareita veteen ja syödä sitten. Opin tämän kaveriltani lapsena: kastelimme piparia juoksevan veden alla kunnes se alkoi hieman pehmentyä ja ripottelimme hieman sokeria päälle. Ah!
Myös sämpylä- ja pullataikinoista olen aina pitänyt, tosin niitä ei voi syödä kuin pienen nokareen ettei tule kamalia hiivaröyhtäisyjä. Mutta mites teillä? Saa myös laittaa raskauden aikaisia ruokayhdistelmäomituisuuksia!
Kommentit (105)
Jälkiuunileipää puolukkahillolla, nam.
Maksalaatikko + nötkötti voissa paistettuna.
Kesäkurpitsa, banaani ja valkosipuli paistettuna yhdessä pannulla. Aivan törkeän hyvää. Samoin ruisleipä, banaani ja juusto.
Kerroshampurulainen ja suklaapirtelö suussa samaan aikaan <3
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:58"]Kerroshampurulainen ja suklaapirtelö suussa samaan aikaan <3
[/quote]
Oletko lihava?
Mulla ei taida olla mitään outoja yhdistelmiä, mutta tykkään Vegemitesta, mikä taitaa olla Suomessa harvinaista.
Raskaana ollessa voitaikinalevy jäisenä. Helpotti heti kun oli huono olo :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:47"]Maksamakkaraa ja suolakurkkua <3333
[/quote]
Toihan nyt on ihan tavallinen: kaupasta saa suolakurkkumaksamakkaraakin (muistaakseni Snellmanin).
Aurajuusto ja piparit! Ei mikään kauheen outo yhdistelmä, mut tuttavapiirissä kukaan ei ymmärrä miten voin syödä :D ja sit ranskalaiset ja pehmis, parasta!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:01"]Aurajuusto ja piparit! Ei mikään kauheen outo yhdistelmä, mut tuttavapiirissä kukaan ei ymmärrä miten voin syödä :D ja sit ranskalaiset ja pehmis, parasta!
[/quote]
MÄ SYÖN JUST NOITA SAMOJA!! Olisko siellä nyt sielunsisko :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:01"]
ranskalaiset ja pehmis, parasta!
[/quote]
Joo, todella outoa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:59"]
Mulla ei taida olla mitään outoja yhdistelmiä, mutta tykkään Vegemitesta, mikä taitaa olla Suomessa harvinaista.
[/quote]
Jessus, sä olet hardcore! :) Marmite vielä jotenkuten menee, "kohteliaisuudesta", mutta Vegemite on kuin korealaista hapankaalia söisi. Ei pysty.
Paistettuja kaupan pinaattilättyjä ja kevytmajoneesia.
Tuorekurkku ja mätitahna
Salmiakki ja maito
Ruisleipä, avocado ja tomaatti (en tiedä onko outo)
Jukurtti ja nakit
Mä tykkään juurikin keitetystä, jäähtyneestä kaurapuurosta raejuustolla :D
Pakasteherneet kruunaa aterian kuin aterian. Perunasalaatti ranskanleivän päällä on herkkua.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:10"]
[/quote]
Jessus, sä olet hardcore! :) Marmite vielä jotenkuten menee, "kohteliaisuudesta", mutta Vegemite on kuin korealaista hapankaalia söisi. Ei pysty.
[/quote]
korealainen hapankaali on ihanaa. Siihen tulee todella kova himo :)
Pinaattiletut ja mansikkahillo. Opittiin siskon kanssa lapsina.
Lohi ja riisi +ketsuppi. Nykyään harvemmin ,mutta erittäin maukas yhdistelmä.
[/quote]
Mikä se on?
Juon omaa virtsaani appelsiinimehun kanssa. Terveellistä monellakin tapaa ja vieläpä herkullista.