Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kiltin ja herkän miehen

Vierailija
17.06.2015 |

Olen itsekin melko kiltti ja herkkä, olisi ihanaa jos mies olisi samanlainen ja samalla aaltopituudella... Monet ihmiset on nykyään niin ilkeitä ja koppavia, en tunne sellaisten kanssa oloani mukavaksi.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Javisst

Vierailija
2/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei auta muu kuin suunnata haku Suomen ulkopuolelle :) Euroopasta jo löytyy.

Suomessa kiltteys on kirosana ja herkistä ihmisistä tulee piilov*ttuilijoita ja kyynikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Kerro jos löydät. Tai mitä se minua hyödyttäisi... no, ehkä se antaisi toivoa, että sellaisiakin on :D

Vierailija
4/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:45"]Sitten ei auta muu kuin suunnata haku Suomen ulkopuolelle :) Euroopasta jo löytyy.

Suomessa kiltteys on kirosana ja herkistä ihmisistä tulee piilov*ttuilijoita ja kyynikoita.
[/quote]
älä puhu paskaa yleistäjä!
Suomesta löytää kyllä herkkiä ja kilttejä miehiä, itsekin olen löytänyt!

Vierailija
5/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä, tuu hakemaan tai tuu tänne.

Vierailija
6/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kiltin miehen arjessa mutta seksissä kiltteys ei sytytä.Seksuaalisesti kiihottaa mies joka nostaa mut vaikka seinälle.Ja sellanen mulla onkin.Mutta arjessaei tosiaankaan oo kiltti vaan ilkee ja vittumainen

Vierailija
7/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla letit ja mekko?

Vierailija
8/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin me arvostellaan, näytätkö tarpeeksi kiltiltä saadaksesi kiltin miehen.

Vierailija
9/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä etsi korkeimmasta palkkaluokasta niin alkaa löytymään.

Vierailija
10/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä mutta ei ne tee roiseja aloitteita baarissa

Vierailija
11/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä mies joka on todella kiltti. Oikeesti todella. Jos vaikka jättäny astiat pöytään ja nukahtanut sohvalle, sanon siitä ni se heti korjaa ne pois ja pyytää anteeksi. Ja herkkä on kans. En kyllä minäkään vois ilkeän ja koppavan ihmisen kanssa elää. Tuntuu vaan että tollaset herkät miehet ovat kuin aarteita.

Vierailija
12/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy keskustelun voinko suuttua tästä (liittyy mieheen) keskustelu ja kyst sen tekijältä vaihtasko. Jos vaikka sulle kelpais ruoka. :D

Vierailija
13/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kiltit ja herkät miehet emme juurikaan käy kapakoissa nuoruusiän jälkeen. Ja jos harrastukset ja työympäristö ovat miespainotteisia, niin mistäpä sitä naisen löytäisi? Ei ainakaan nettideitistä. Se on ihan sairas paikka kilteille ja kunnollisille ja vie viimeisenkin itseluottamuksen.

Vierailija
14/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kiltin miehen, joka oli pitkään ihastunut yhteen naiseen ja sitten se kirjoitti sille kirjeen, mutta nainen oli torjunut hänet tosi ilkeästi ja tämä herkkä mies meni aika hajalle... Muistakaa siis, että miehetkin voi olla herkkiä!

Vierailija
15/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haluan kiltin herkän miehen. Sellaisten kanssa ainoastaan olenkin seurustellut, muihin on turha aikaansa tuhlata. Moni kiltti ja herkkä on muuten aikamoinen peto sängyssä ;) Machomiehet ja röyhkeilijät ei sytytä sitten tippaakaan ja sellaisten kanssa seksikin on sitä pelkkää nylkytystä, kun naisen nautinnosta ei tarvitse tippaakaan välittää...

Vierailija
16/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:48"]

Tässä, tuu hakemaan tai tuu tänne.

[/quote]

Tässä se nähdään, 3 naista kirjoittaa tässäkin ketjussa, että haluaa minut. Kerron, että tässä minä olen ja eivät tee mitään. Tässä alkaa herkkä mies itkemään, kun naiset vaan puhuvat lämpimikseen, enkä kelpaa kuitenkaan. :-)

Vierailija
17/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen herkkä ja kusipää.

Ei ole miehelle hyvä yhdistelmä.

Vierailija
18/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:50"]

Onko sulla letit ja mekko?

[/quote]

Miksei ap vastaa? Tarvittaisiin jotain todisteita kiltteydestä.

Vierailija
19/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mis oot, ni tuun hakemaan ;) T. Kiltti ja herkkä N34

Vierailija
20/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:15"]

Kerro mis oot, ni tuun hakemaan ;) T. Kiltti ja herkkä N34

[/quote]

Oletko yrittänyt laittaa treffi-ilmoitusta, jossa kerrot tästä kilteyskriteeristä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi