Mahtuuko viime kesän vaatteet päälle?
Outoa, jos vajaassa vuodessa voinut lihoa niin paljon, ettei mahdu. Miten käytännössä edes mahdollista?
Kommentit (21)
Minulle tuli mielenterveydenongelmia, eikä ruoka ole maistunut. Piti jo ostaa pienemmät farkut. Josko lääkkeet auttaisivat ja ruoka alkaisi jäälleen maistua.
En tiedä, kun en ole vielä kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli mielenterveydenongelmia, eikä ruoka ole maistunut. Piti jo ostaa pienemmät farkut. Josko lääkkeet auttaisivat ja ruoka alkaisi jäälleen maistua.
Mulla on niin levollinen olo aah. Pitääkö tähän lisätä "sivusta"
Juu mahtuu. Varmaan aika samoissa kiloissa olen kun viime kesänä.
Otin just kevättakin käyttöön, jonka sain lahjaksi joskus 15vuotiaana. Oon 33 nyt, mut ei oo ennen ollut mun tyyliä. Nyt on :)
Mahtuu, pientä väljyyttäkin on vaikka laihtunut vain 3kg.
Mahtuu helposti. Olin viime kesänä lihavampi kuin nyt. Olen syönyt vähemmän ja kuntoillut kohtalaisen aktiivisesti tämän talven aikana.
35v on mahtunut joka kesä samankokoiset vaatteet 😁
Mahtuu, mutta ei niistä ole paljon enää jäljellä. Viime kesänä kun en ostanut mitään. Enkä tainnut ostaa sitä edellisenäkään. Kaapissa on siis jäljellä pelkkää muotonsa menettäneitä ja hiutuneita matonkuteita.
Ei tarvitse montaa kiloa lihoa, että vaatteet eivät mahdu. Tietty jos käyttää lähinnä sellaisia vaatteita, joissa on elastaania, niin muutaman kilon painonnousu ei haittaa. Mutta siis ei ole tätä ongelmaa, mahtuvat.
kaikkea se sinäki mietit, miettisit TÖIHIN MENOA!
Mahtuvat - jopa vielä paremmin kuin viime kesänä!
Mahtuu paremmin kuin viime kesänä. Ja kiva niin, kun ei kinnaa ja purista
Ehkä juuri ja juuri, en ole kokeillut. Ainakin kuminauhavyötäröiset hameet mahtuu varmasti. Painan kolme kiloa enemmän kuin viime kesänä.
Outo ongelma, en tunne tuollaista,