Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen tunkee miesten saunailtaan

Vierailija
25.06.2015 |

Mun mies ja hänen yläastekaverinsa ovat yläasteesta lähtien järjestäneet saunaillan, jossa on siis miehen yläasteaikaisia kavereita. Saunaillassa on perinteisesti ollut myös yksi nainen, "Hilma". Hilma on aina ollut ns. yksi jätkistä ja hänen läsnäolo on ollut aina ok kaikille. "Hilma" oli yläasteella luokan suosituin tyttö, ja hänellä on vieläkin jokin maaginen asema näiden miesten keskuudessa, koska hän on ollut aina jutuissa mukana, on ollut kaikkien miesten ihastus ja oikeastaan koko yläaste pyöri hänen ympärillä. Mutta kaikille meille muille vaimoille ja puolisoille Hilman osallistuminen tuohon poikien iltaan on enempi kuin ok, eikä hän edes sauno sillä pitää sitä epäsopivana.

No, yksi näistä miehistä oli nyt alkanut seurustella. Nyt hänen tuore naisystävänsä oli saanut päähänsä että koska Hilmakin on siellä niin hänenkin täytyy päästä. Vaikka nainen ei missään tapauksessa ole ollut osana kaveriporukkaa yläasteella, ei edes tunne näitä kaikkia miehiä. Silti piti päästä.

Ja voi pojat siellä oli ollut show. Tämä nainen oli tietysti haukkunut Hilmaa koko illan, koko saunomisen idea oli mennyt kun tämä tuore nainenkin halusi päästä saunaan. Ei ollut ymmärtänyt vihjailua että tämähän on miesten sauna. Mun mies soitti kesken illan ja pyysi hakemaan. Eikä kuulemma aio osallistua enää jos sinne nyt alkaa kaikki puolisoitansa raahaamaan. Ne illat ovat erikseen.

Mikä ihme tuon naisen motiivi on? Mikä se on että yhtä iltaa vuodesta ei voi suoda miehelle ja tämän kavereille, varsinkin kun koko porukka on kerääntynyt ympäri Suomea ihan tätä yhtä perinteistä iltaa varten?
Jos sinä nainen luet tämän niin häpeä. 

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto, mä olen Hilma. Olen aina ollut jätkien saunailloissa, koska siellä on niin hyvä tunnelma ja äijät heittää hyvää läppää. Jo jonkun vaimo sinne tunkee, niin pitää niellä se roisi humori, joka joukossa pesii.

Ehkä tämä tyttöystäväkin on oman joukkonsa Hilma ja viihty äijäporukoisssa?

Vierailija
62/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloittaja olisikin Hilma, niin ei se muuta tilannetta miksikään. Jos vanhat kaverit haluavat viettää iltaa sillä vanhalla kaveriporukalla, sinne ei ole asiaa kenenkään puolisolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:48"]Eiköhän se ole se Hilma joka on tunkeutunut väärään paikkaan, syyttäkää sitä, älkää tätä uutta naista! [/quote] Ai millähän logiikalla? :o [/quote] Miksi muut naiset eivät saisi tulla sinne,jos Hilmakin saa? [/quote] Hilmahan oli yksi pojista, yläasteaikainen kaveri! Ei kenenkään tyttöystävä. Aivan täysin eri asia.

[/quote]

Tuon yhden mielestä katsos naista syrjitään jos häntä ei aktiivisesti kutsuta joka paikkaan missä miehensä liikkuu. Ja miehiähän ei kiinnosta mikään kuin pillu joten on aina mahdollista, ehkä todennäköistäkin, että Hilmaa poljetaa bileissä. Koska Pyhä Vulva ja miehen irstas paha penis.
[/quote]
Minkä takia kukaan edes on semmosen miehen kanssa johon ei luota.. Ja pitäis miehen tyytyväisenä kotona. En tajua, en vaikka nainen olen itsekin.

Vierailija
64/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:33"]Hilma on sosiaalisesti niin lahjaton, että ei ole tullut toimeen muiden naisten kanssa? Ja hänellä on tarve olla keskipisteenä, mikä on vaikeaa naisporukassa. Miehet pyörivät ympärillä ja mielistelevät, koska Hilma on hyvännäköinen. Luonteella ei ole merkitystä, kun ulkonäkö on pantava. Sen takia Hilma tulee paremmin toimeen miesten kanssa. [/quote] Tai sitten Hilma on niinku minä? Mä kasvoin poikien seurassa, kun on kolme veljeä ja lähimmissä naapureissa vain poikia, tai liian iso ikäero tyttöihin joita oli. Mä nykyäänkin tykkään urheilusta, harrastan itse paljon ja katson myös telkkarista monia lajeja. Mä en meikkaa kuin äärimmäisen harvoin hienompiin tilaisuuksiin eikä mua kiinnosta meikit, niistä puhuminen jne mitkä on perinteisesti naisten juttuja. Olisko moni teistä Hilman tuomitsijoista mun ystävä, luuletteko että meillä olis puhuttavaa? Niinpä, tuskin kauhean moni. Kyllä mulla naispuoleisiakin ystäviä toki on, mutta niiden kanssa ei samalla tavalla tule vietettyä aikaa. Onneks oma mies ei ole mustasukkainen. [/quote]Juu, ei varmaankaan olisi puhuttavaa, jos arvotat ihmisen sukupuolen perusteella ja oletat, että pystyn puhumaan vain meikeistä. Mistä sinä luulet, että naiset puhuvat miestensä tai muiden miestuttavien kanssa? [/quote] Missäs kohtaa sanottiin että just ihan kaikki niin tekee? Pakkoko kaikki on täällä lukea niin että tuo nyt varmasti tarkoitti kaikkia, minuakin, hmm. Sanoin että "tuskin kauhean moni", eikö tuo jätä tilaa myös toisenlaisille tapauksille?

[/quote]No ei jätä kovin paljon tilaa. Kysyit, luuletko, että meillä olisi puhuttavaa ja samalla sanot, että "niinpä". Eli oletit, että lähes kaikki vastaa, ettei olisi. Mainitsit ainoastaan meikit ja oletit, että se rajaa lähes kaikki naiset pois. Itse en muista puhuneeni meikeistä vuosiin kenenkään kanssa.

Joo, tiedän, ettet tarkoittanut pelkästään niitä meikkejä ja etteikö jotkut naiset voisi olla kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä, mutta tuo tekemäsi oletus miesten ja naisten asioista on aika jyrkkä. Minä tiedän paljonkin asioita, joista voi puhua, enkä liitä niitä pelkästään toiseen sukupuoleen. Lomamatkat, harrastukset, työ, koulutus, musiikki, tapahtumat, kotiin liittyvät suunnitelmat kuten remontointi ja asunnon osto, lemmikit, ruoka jne.

Vierailija
65/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen "Hilma". Suurin osa ystävistäni on miehiä, ollaan tunnettu lähes koko ikämme. Kellekkään näistä en ole "jakanut persettä" niin kuin moni täällä asian ilmaisi, vaan tosiaan oon kuin yksi jätkistä. Vaikka ne hormonit on hyrränny noilla äijilläkin ja sellaista kännisopertelua on vuosien saatossa ollut, mutta koskaan en ole tehnyt mitään noiden kanssa. Ovat sanoneet-jos jostain syystä tullut asia esille- että mua ei lasketa naiseksi jos haluavat miesten reissun, eli olen aina tervetullut. Omia vaimojaan eivät halua mukaan ja olen sanonut että mulle voi sanoa suoraan jos eivät mua mukaan halua. Silti en änge joka reissuun mukaan, tietenkään. Mitä enemmän ikää on tullut olen alkanut kohdella heitä kuin pikkuveljiä, en napise mistään, heitän yhtä tyhmää ja hurjaa läppää kuin hekin, huolehdin etteivät tee idioottimaisuuksia, mutta esim saunaan en mene heidän kanssaan.

Onneksi useimpien tyttöystävät ja vaimot ovat ok tämän kanssa ja olen heidän kanssaan myös ystäviä. Mutta nuorempana kieltämättä asetelma oli monelle liian vaikea. joskus joku otti reissuun typykkänsä mukaan (jos ei ollut muita naisia kuin minä) ja se meni aina showksi. Joko itsensä esittelyä, vuoronperään jokaisen miehen edessä kiehnäämistä tai sitten riitelyä. Ymmärrän hyvin, mikseivät halunneet naisiaan mukaan reissuille.

Ja mainittakoon myös että oma mieheni on täysin ok tämän asian kanssa ja se on hänelle itsestäänselvyys. Tosin nykyään hänkin on kaikilla reissuilla mukana, mutta samalla tavalla homma jatkuu. :)

Vierailija
66/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:56"]

Siis mitä vittua se Hilma siellä saa edelleen olla haarojaan levittelemässä tissit paljaana heiluen??? Anteeksi nyt vain mutta KYLLÄ jotkin asiat todellakin muuttuvat kun ollaan parisuhteessa, ei todellakaan siellä silloin enää mitkään tissiperseet sauno mun mieheni kanssa, EI TODELLAKAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

Kuulut ilmeisesti ihmistyyppiin, joka näkee kaikki vain k*lleina ja p*lluina. Tuttavapiiriini kuuluu joitakin tällaisia, mutta ystäviksi heistä ei ole, sillä sukupuolesta riippuen kaikki ovat heille vain potentiaalisia panoja tai klpailijoita. Äärimmäisen rasittavia ja ärsyttäviä ihmisiä.

[/quote]Harmittaa varmaan olla pelkkä Hilma joka ei miestä saa, ymmärrän.

[/quote]

Kuvittele, että on naisia joita miehet arvostavat ilman että ko. naiset ovat ikinä olleet ko. miesten kanssa sängyssä... 

Vierailija
67/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:57"]

Hilmalla ei ilmeisesti ole miesytävää? Mun on vaikea kuvitella että kukaan mies suhtautuisi suurella ymmärryksellä Hilman osallistumisen poikien saunailtaan...

Vaikea moittia tuon uuden naisen mukaantuloa kun Hilmakin siellä pyörii.

[/quote]

Joo ei ole mies alkujaan kauhean hyvin suhtautunut. Hilma oli ok niin kauan kun ei seurusteltu ja sitten se ei enää ollutkaan ok. Piti muutama kerta muistuttaa, että hän meni minun kanssani(tietynlaisenpersoonan kanssa) naimisiin, tiesi mitä nai, olisiko pitänyt sitten muuttua toiseksi? noup. 16 vuotta on vierähtänyt ja nyt mies on tottunut saunailtoihin.

t. Hilma

Vierailija
68/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on sinänsä mielenkiintoinen, koska kuinkahan monta kertaa olenkaan tällä palstalla törmännyt seuraavaan ongelmaan...

Kaksai tyttökaverusta on lähdössä iltaa istumaan, toinen tytöistä kutsuu ex tempore mukaansa kolmannen tytön, joka on piipahtamassa hänellä kylässä vähänn ennen iltamenoja... alkuperäisistä tytöistä toinen vetää herneensä otsaonteloon asti, koska nyt ei voi olla rennosti kun mukana on kolmas ihan viears tyttö :D

Tai niistä lukuisista ketjuista joissa tytöt lekkivät vain kaksistaan, isommalla porukalla ei onnistu.

Nyt sitten ihan vapaaehtoisesti ängetään mukaan itselle vieraaseen porukkaan ja vieläpä aiheutetaan kohtaus...

hyvä tytöt, sosiaaliset taidot ovat huipussaan :)

Vierailija
69/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:48"]Eiköhän se ole se Hilma joka on tunkeutunut väärään paikkaan, syyttäkää sitä, älkää tätä uutta naista! [/quote] Ai millähän logiikalla? :o [/quote] Miksi muut naiset eivät saisi tulla sinne,jos Hilmakin saa?

[/quote]

Koska Hilma on yläaste kaveri, "muut naiset" eivät.

Vierailija
70/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]Tyttöystävä toimi väärin mut se Hilmaki vois jo antaa olla. Lähes jokaisessa isommassa jätkäporukassa on aina yks tällanen Hilma. Väittää olevansa kuin yksi jätkistä eikä muka halua niistä miehistä kun kavereita. Todellisuudessa kaipaa kipeästi vaan sitä huomiota jonka tässä porukassa saa ja on salaa kateellinen miesten tyttöystäville ja yrittää vaivihkaa sabotoida miesten tuoreita suhteita. Sitte jos joku näistä miehistä esum.kännipäissään päättää vähän pokailla Hilmaa niin tää emäntä on heti valmiina. Nää Hilmat on niin nähty. [/quote] Mustasukkaisuus paistaa kauas taas tästäkin. Hohhoijaa.

[/quote]Ja mustasukkaisuus on kiellettyä koska???? Mikä vittu se sinä olet määrittelemään mitä tunteita kukakin saa kokea?

[/quote]

Haetko hyväksyntää mustasukkaisuudelle eli negatiiviselle tunteelle ja toiminnalle?

Vierailija
71/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:57"]

Hilmalla ei ilmeisesti ole miesytävää? Mun on vaikea kuvitella että kukaan mies suhtautuisi suurella ymmärryksellä Hilman osallistumisen poikien saunailtaan...

Vaikea moittia tuon uuden naisen mukaantuloa kun Hilmakin siellä pyörii.

[/quote]

Voi herranjumala teitä kääkkiä. Jos jollain ihmisellä sattuu olemaan kavereina vastakkaisen sukupuolen edustajia niin hän ei muka saisi mennä porukan yhteisiin tapaamisiin? Vituttaisi hieman jos haukuttaisiin lortoksi ja paheksuttaisiin kavereiden näkemistä vain siksi, ettei heillä ole samoja värkkejä haaroissa kuin itsellä. Ei ole mitään tekemistä sillä onko henkilöllä kumppania vai ei.

Vierailija
72/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua on tämä ketju? Naiset älkää päästäkö miestänne kerran vuodessa viettämään iltaa yläaste-aikaisen kaveriporukan kanssa jos siellä on nainen!!11 juuh ne harrastaa siellä villiä ryhmäseksiä uskokaa pois

Vierailija
73/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jätkien kanssa ollu aina diili että jos joku tuo muijansa saunailtaan saa muut koeajaa sen. Ei ole pahemmin muijia näkynyt ja ollaanki jouduttu vähän joskus kännissä harjoitteleen keskenämme, jos joskus vaikka käviski flaksi, niin osais sitten. Ollaan rehtejä kolmikymppisiä perusjulleja ja joillakin on jo ollut useampiakin muijia, mutta ei kaikilla, joten olis omasta mielestääni kyllä reilua, jos joku vois vähän jakaakkin.

Vierailija
74/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellekään tullut mieleen, että ehkä Hilma ei olekaan ylipäätään kiinnostunut miehistä?

Itse voisin kuvitella itseni Hilman paikalle, vaikkei olekaan yläasteen kaveriporukkaa olemassa.

Ja voisin saunoa ainoana naisena miesjoukon kanssa, kun kerran ovat kavereita, eikä siinä olisi mitään ihastumisia taikka seksuaalista jännitettä.

Enkä todellakaan halua jakaa ihmisiä seuraaviin ryhmiin: yksi jätkistä -naiset, jotka ovat jotenkin parempia muka kuin muut naiset, ja ne muut naiset, jotka ei muka osaa puhua muusta kuin ulkönäöstä tai hömpästä. Olenhan itsekin nainen, jota kiinnostaa talous, politiikka, historia, kulttuurit, taide jne.

Kun saunotaan kaveriporukassa, niin sitten saunotaan, eikä sinne oteta lähisukulaisia, puolisoita, työkavereita tai kummin kaimoja mukaan.

Vierailija
75/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen yhtenä jätkänä miesten saunailloissa" on kyllä niin ehtaa wt:tä että evvk tämä uudempi kuvio.

Vierailija
76/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:20"]

"Nainen yhtenä jätkänä miesten saunailloissa" on kyllä niin ehtaa wt:tä että evvk tämä uudempi kuvio.

[/quote]

:D

Vierailija
77/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:20"]

[/quote]

Eihän se kuulemma edes sauno vaan on siellä ilmeisesti tapaamassa kavereitaan.

Vierailija
78/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vallanhaluista jos ei voi kerran vuodessa päästää puolisoa viettämään iltaa vanhojen kavereiden kanssa. Jotkut eivät näköjään ikinä opi, että toista ihmistä ei voi omistaa.

Vierailija
79/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:56"]Siis mitä vittua se Hilma siellä saa edelleen olla haarojaan levittelemässä tissit paljaana heiluen??? Anteeksi nyt vain mutta KYLLÄ jotkin asiat todellakin muuttuvat kun ollaan parisuhteessa, ei todellakaan siellä silloin enää mitkään tissiperseet sauno mun mieheni kanssa, EI TODELLAKAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] Opettelepa kuule ihan ensimmäisenä lukemaan. Katsotaan sitten uudestaan. Nimittäin vittu aloituksessa lukee että HILMA EI KÄY SIELLÄ VITUN SAUNASSA!!!!! Taidat ihan kokemuksesta tietää käytännössä käsitteen tissiperse? Onks sulla muitaki epämuodostumia?

[/quote]MISTÄHÄN TIEDÄTTE ETTEI KÄY? MIETTIKÄÄPÄ - EHKÄ MIEHENNE SANOVAT ETTEI KÄY JOTTA AKAT EI KOTONA HERMOSTU JA SIELLÄ SE HILMA KUMMINKIN ALASTI LÖHNÖTTÄÄ JA KATSELEE KIKULEITA.

[/quote]

Girlfriend from hell.

Vierailija
80/169 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:56"]Siis mitä vittua se Hilma siellä saa edelleen olla haarojaan levittelemässä tissit paljaana heiluen??? Anteeksi nyt vain mutta KYLLÄ jotkin asiat todellakin muuttuvat kun ollaan parisuhteessa, ei todellakaan siellä silloin enää mitkään tissiperseet sauno mun mieheni kanssa, EI TODELLAKAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] Opettelepa kuule ihan ensimmäisenä lukemaan. Katsotaan sitten uudestaan. Nimittäin vittu aloituksessa lukee että HILMA EI KÄY SIELLÄ VITUN SAUNASSA!!!!! Taidat ihan kokemuksesta tietää käytännössä käsitteen tissiperse? Onks sulla muitaki epämuodostumia?

[/quote]MISTÄHÄN TIEDÄTTE ETTEI KÄY? MIETTIKÄÄPÄ - EHKÄ MIEHENNE SANOVAT ETTEI KÄY JOTTA AKAT EI KOTONA HERMOSTU JA SIELLÄ SE HILMA KUMMINKIN ALASTI LÖHNÖTTÄÄ JA KATSELEE KIKULEITA.

[/quote]

Girlfriend from hell.

[/quote]

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/da/62/d7/da62d73232219da58a292636cf4c8dc9.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme