Kun nainen tunkee miesten saunailtaan
Mun mies ja hänen yläastekaverinsa ovat yläasteesta lähtien järjestäneet saunaillan, jossa on siis miehen yläasteaikaisia kavereita. Saunaillassa on perinteisesti ollut myös yksi nainen, "Hilma". Hilma on aina ollut ns. yksi jätkistä ja hänen läsnäolo on ollut aina ok kaikille. "Hilma" oli yläasteella luokan suosituin tyttö, ja hänellä on vieläkin jokin maaginen asema näiden miesten keskuudessa, koska hän on ollut aina jutuissa mukana, on ollut kaikkien miesten ihastus ja oikeastaan koko yläaste pyöri hänen ympärillä. Mutta kaikille meille muille vaimoille ja puolisoille Hilman osallistuminen tuohon poikien iltaan on enempi kuin ok, eikä hän edes sauno sillä pitää sitä epäsopivana.
No, yksi näistä miehistä oli nyt alkanut seurustella. Nyt hänen tuore naisystävänsä oli saanut päähänsä että koska Hilmakin on siellä niin hänenkin täytyy päästä. Vaikka nainen ei missään tapauksessa ole ollut osana kaveriporukkaa yläasteella, ei edes tunne näitä kaikkia miehiä. Silti piti päästä.
Ja voi pojat siellä oli ollut show. Tämä nainen oli tietysti haukkunut Hilmaa koko illan, koko saunomisen idea oli mennyt kun tämä tuore nainenkin halusi päästä saunaan. Ei ollut ymmärtänyt vihjailua että tämähän on miesten sauna. Mun mies soitti kesken illan ja pyysi hakemaan. Eikä kuulemma aio osallistua enää jos sinne nyt alkaa kaikki puolisoitansa raahaamaan. Ne illat ovat erikseen.
Mikä ihme tuon naisen motiivi on? Mikä se on että yhtä iltaa vuodesta ei voi suoda miehelle ja tämän kavereille, varsinkin kun koko porukka on kerääntynyt ympäri Suomea ihan tätä yhtä perinteistä iltaa varten?
Jos sinä nainen luet tämän niin häpeä.
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:33"]Hilma on sosiaalisesti niin lahjaton, että ei ole tullut toimeen muiden naisten kanssa? Ja hänellä on tarve olla keskipisteenä, mikä on vaikeaa naisporukassa. Miehet pyörivät ympärillä ja mielistelevät, koska Hilma on hyvännäköinen. Luonteella ei ole merkitystä, kun ulkonäkö on pantava. Sen takia Hilma tulee paremmin toimeen miesten kanssa. [/quote] Tai sitten Hilma on niinku minä? Mä kasvoin poikien seurassa, kun on kolme veljeä ja lähimmissä naapureissa vain poikia, tai liian iso ikäero tyttöihin joita oli. Mä nykyäänkin tykkään urheilusta, harrastan itse paljon ja katson myös telkkarista monia lajeja. Mä en meikkaa kuin äärimmäisen harvoin hienompiin tilaisuuksiin eikä mua kiinnosta meikit, niistä puhuminen jne mitkä on perinteisesti naisten juttuja. Olisko moni teistä Hilman tuomitsijoista mun ystävä, luuletteko että meillä olis puhuttavaa? Niinpä, tuskin kauhean moni. Kyllä mulla naispuoleisiakin ystäviä toki on, mutta niiden kanssa ei samalla tavalla tule vietettyä aikaa. Onneks oma mies ei ole mustasukkainen.
[/quote]Juu, ei varmaankaan olisi puhuttavaa, jos arvotat ihmisen sukupuolen perusteella ja oletat, että pystyn puhumaan vain meikeistä. Mistä sinä luulet, että naiset puhuvat miestensä tai muiden miestuttavien kanssa?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:56"]Siis mitä vittua se Hilma siellä saa edelleen olla haarojaan levittelemässä tissit paljaana heiluen??? Anteeksi nyt vain mutta KYLLÄ jotkin asiat todellakin muuttuvat kun ollaan parisuhteessa, ei todellakaan siellä silloin enää mitkään tissiperseet sauno mun mieheni kanssa, EI TODELLAKAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] Opettelepa kuule ihan ensimmäisenä lukemaan. Katsotaan sitten uudestaan. Nimittäin vittu aloituksessa lukee että HILMA EI KÄY SIELLÄ VITUN SAUNASSA!!!!! Taidat ihan kokemuksesta tietää käytännössä käsitteen tissiperse? Onks sulla muitaki epämuodostumia?
[/quote]MISTÄHÄN TIEDÄTTE ETTEI KÄY? MIETTIKÄÄPÄ - EHKÄ MIEHENNE SANOVAT ETTEI KÄY JOTTA AKAT EI KOTONA HERMOSTU JA SIELLÄ SE HILMA KUMMINKIN ALASTI LÖHNÖTTÄÄ JA KATSELEE KIKULEITA.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:14"]Suhtaudun hieman varauksella minäkin näihin "Hilmoihin". Jätkä jätkien joukossa, joka nauttii suojatin asemaa poikien keskellä. Ja suojatin asema kyllä, koska hän on tervetullut miesten saunailtaan, muut naiset eivät "kuulu porukkaan".
Kyllä tuo minuun vaikuttaisi kumppanina, myönnän sen täysin avoimesti. Vaikka tuo uusi tyttöystävä toimi melkoisen tökerösti, inhimillinen tunne sielläkin on takana. Miksi Hilmalla on asemansa tässä porukassa, ja miksi hän voi pois tiehensä olla istumassa iltaa miesten keskellä "miesten illassa", jos kerran kukaan muukaan nainen ei saa?
Kyllähän parisuhteet aina balanssia muuttavat, vaikkei sitä haluaisi myöntää. :) Minulla on itsellänikin ollut miespuolisia ystäviä, mutta kun he ovat tahoillaan menneet suhteeseen, kyllä sitä kumppaniakin kohden täytyy olla huomaavainen, vaikkei "hän kuulukaan jengiin".
[/quote]
Hilmalla on asemansa, koska hän on jätkä jätkien joukossa. Niinhän ap sanoi. Meilläkin porukassa yksi nainen, mutta hänellä mielenkiinnon kohteet kohtaavat meidän kanssamme ja ollut osa porukkaa jo ala asteelta asti.
Ei me kyllä kenenkään puolisoa oteta näihin juttuihin mukaan, koska huonoja kokemuksia on. Nimittäin kerran yhden kaverin puoliso vaati päästä mukaan kun kuuli että porukassa on yksi nainen ja hän puhui lähinnä meikeistä ja ihmissuhteista, joten emme tunteneet hänen kuuluvan osaksi näitä juttuja. Myöhemmin kun puhuttiin jotain, mainitsi tämä meidän porukkaan kuuluva nainen siitä että tunsi olonsa vaivaantuneeksi kun tämä vieras nainen puhui meikeistä, miehistä, sisustuksesta ja vaatteista mistä tämä nainen ei osannut keskustella, koska eivät kuulemma kiinnosta paskan vertaa. Aseksuaali kun on.
Toisella kerralla ei enää vaatinut päästä mukaan :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:00"]
Joko sinne saunaan menis kaikkien Hilmat, tai sit olis täysin Hilmaton sauna.
[/quote]
Samaa mieltä, vähän omituista että yksi nainen saa olla paikalla mutta muut eivät. Onpa ahdasmielistä porukkaa jos ei kerran uusi seura kelpaa, jotenkin omituista aikuisilta ihmisiltä että eivät halua uusiin ihmisiin edes tutustua. Epäilen että juttu on provo tai aloittaja on itse Hilma jota ärsyttää uuden naisen tuleminen saunaan viemään hänen suosittua, maagista asemaansa olla kaikkien ihastus ja jonka ympärillä koko yläastekin pyöri :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:56"]Siis mitä vittua se Hilma siellä saa edelleen olla haarojaan levittelemässä tissit paljaana heiluen??? Anteeksi nyt vain mutta KYLLÄ jotkin asiat todellakin muuttuvat kun ollaan parisuhteessa, ei todellakaan siellä silloin enää mitkään tissiperseet sauno mun mieheni kanssa, EI TODELLAKAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] Opettelepa kuule ihan ensimmäisenä lukemaan. Katsotaan sitten uudestaan. Nimittäin vittu aloituksessa lukee että HILMA EI KÄY SIELLÄ VITUN SAUNASSA!!!!! Taidat ihan kokemuksesta tietää käytännössä käsitteen tissiperse? Onks sulla muitaki epämuodostumia?
[/quote]MISTÄHÄN TIEDÄTTE ETTEI KÄY? MIETTIKÄÄPÄ - EHKÄ MIEHENNE SANOVAT ETTEI KÄY JOTTA AKAT EI KOTONA HERMOSTU JA SIELLÄ SE HILMA KUMMINKIN ALASTI LÖHNÖTTÄÄ JA KATSELEE KIKULEITA.
[/quote]
Jos tuo on sulle realistinen kuva parisuhteesta, niin oot huonosti miehes valinnu. Tai sitten vaan yksinkertaiseati miehes ei uskalla kertoa sulle totuutta. Mä ainakin tiedän ihan tasan tarkkaan että mun mies uskaltaa olla rehellinen. Ohis
Missä ihmeessä te kohtaatte näitä naisia, jotka puhuvat vain meikeistä ja ihmissuhteista? :D Onko nämä oikeasti joidenkin tyttöystäviä, vai vain jotain hoitoja?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:33"]Hilma on sosiaalisesti niin lahjaton, että ei ole tullut toimeen muiden naisten kanssa? Ja hänellä on tarve olla keskipisteenä, mikä on vaikeaa naisporukassa. Miehet pyörivät ympärillä ja mielistelevät, koska Hilma on hyvännäköinen. Luonteella ei ole merkitystä, kun ulkonäkö on pantava. Sen takia Hilma tulee paremmin toimeen miesten kanssa. [/quote] Tai sitten Hilma on niinku minä? Mä kasvoin poikien seurassa, kun on kolme veljeä ja lähimmissä naapureissa vain poikia, tai liian iso ikäero tyttöihin joita oli. Mä nykyäänkin tykkään urheilusta, harrastan itse paljon ja katson myös telkkarista monia lajeja. Mä en meikkaa kuin äärimmäisen harvoin hienompiin tilaisuuksiin eikä mua kiinnosta meikit, niistä puhuminen jne mitkä on perinteisesti naisten juttuja. Olisko moni teistä Hilman tuomitsijoista mun ystävä, luuletteko että meillä olis puhuttavaa? Niinpä, tuskin kauhean moni. Kyllä mulla naispuoleisiakin ystäviä toki on, mutta niiden kanssa ei samalla tavalla tule vietettyä aikaa. Onneks oma mies ei ole mustasukkainen.
[/quote]Juu, ei varmaankaan olisi puhuttavaa, jos arvotat ihmisen sukupuolen perusteella ja oletat, että pystyn puhumaan vain meikeistä. Mistä sinä luulet, että naiset puhuvat miestensä tai muiden miestuttavien kanssa?
[/quote]
Missäs kohtaa sanottiin että just ihan kaikki niin tekee? Pakkoko kaikki on täällä lukea niin että tuo nyt varmasti tarkoitti kaikkia, minuakin, hmm. Sanoin että "tuskin kauhean moni", eikö tuo jätä tilaa myös toisenlaisille tapauksille?
Tyttöystävä toimi väärin mut se Hilmaki vois jo antaa olla. Lähes jokaisessa isommassa jätkäporukassa on aina yks tällanen Hilma. Väittää olevansa kuin yksi jätkistä eikä muka halua niistä miehistä kun kavereita. Todellisuudessa kaipaa kipeästi vaan sitä huomiota jonka tässä porukassa saa ja on salaa kateellinen miesten tyttöystäville ja yrittää vaivihkaa sabotoida miesten tuoreita suhteita. Sitte jos joku näistä miehistä esum.kännipäissään päättää vähän pokailla Hilmaa niin tää emäntä on heti valmiina. Nää Hilmat on niin nähty.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:33"]Missä ihmeessä te kohtaatte näitä naisia, jotka puhuvat vain meikeistä ja ihmissuhteista? :D Onko nämä oikeasti joidenkin tyttöystäviä, vai vain jotain hoitoja?
[/quote]
Minä tunnen pari, mun entisiä parhaita ystäviä. Puheenaiheet: Lapset, kosmetiikka jolla sais kiinteytettyä ihoa, meikit, kampaamokäynnit jne. Tommoset asiat ei kiinnostanu kumpaakaan ennen lapsia.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]Tyttöystävä toimi väärin mut se Hilmaki vois jo antaa olla. Lähes jokaisessa isommassa jätkäporukassa on aina yks tällanen Hilma. Väittää olevansa kuin yksi jätkistä eikä muka halua niistä miehistä kun kavereita. Todellisuudessa kaipaa kipeästi vaan sitä huomiota jonka tässä porukassa saa ja on salaa kateellinen miesten tyttöystäville ja yrittää vaivihkaa sabotoida miesten tuoreita suhteita. Sitte jos joku näistä miehistä esum.kännipäissään päättää vähän pokailla Hilmaa niin tää emäntä on heti valmiina. Nää Hilmat on niin nähty.
[/quote]
Mustasukkaisuus paistaa kauas taas tästäkin. Hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]
Tyttöystävä toimi väärin mut se Hilmaki vois jo antaa olla. Lähes jokaisessa isommassa jätkäporukassa on aina yks tällanen Hilma. Väittää olevansa kuin yksi jätkistä eikä muka halua niistä miehistä kun kavereita. Todellisuudessa kaipaa kipeästi vaan sitä huomiota jonka tässä porukassa saa ja on salaa kateellinen miesten tyttöystäville ja yrittää vaivihkaa sabotoida miesten tuoreita suhteita. Sitte jos joku näistä miehistä esum.kännipäissään päättää vähän pokailla Hilmaa niin tää emäntä on heti valmiina. Nää Hilmat on niin nähty.
[/quote]Siellä se on saunan ovella ottamassa vuorotellen miehiä, miehet kun siinä jo Hilman "syliin" jonottavat.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]Tyttöystävä toimi väärin mut se Hilmaki vois jo antaa olla. Lähes jokaisessa isommassa jätkäporukassa on aina yks tällanen Hilma. Väittää olevansa kuin yksi jätkistä eikä muka halua niistä miehistä kun kavereita. Todellisuudessa kaipaa kipeästi vaan sitä huomiota jonka tässä porukassa saa ja on salaa kateellinen miesten tyttöystäville ja yrittää vaivihkaa sabotoida miesten tuoreita suhteita. Sitte jos joku näistä miehistä esum.kännipäissään päättää vähän pokailla Hilmaa niin tää emäntä on heti valmiina. Nää Hilmat on niin nähty. [/quote] Mustasukkaisuus paistaa kauas taas tästäkin. Hohhoijaa.
[/quote]Ja mustasukkaisuus on kiellettyä koska???? Mikä vittu se sinä olet määrittelemään mitä tunteita kukakin saa kokea?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:56"]
Siis mitä vittua se Hilma siellä saa edelleen olla haarojaan levittelemässä tissit paljaana heiluen??? Anteeksi nyt vain mutta KYLLÄ jotkin asiat todellakin muuttuvat kun ollaan parisuhteessa, ei todellakaan siellä silloin enää mitkään tissiperseet sauno mun mieheni kanssa, EI TODELLAKAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Kuulut ilmeisesti ihmistyyppiin, joka näkee kaikki vain k*lleina ja p*lluina. Tuttavapiiriini kuuluu joitakin tällaisia, mutta ystäviksi heistä ei ole, sillä sukupuolesta riippuen kaikki ovat heille vain potentiaalisia panoja tai klpailijoita. Äärimmäisen rasittavia ja ärsyttäviä ihmisiä.
[/quote]Harmittaa varmaan olla pelkkä Hilma joka ei miestä saa, ymmärrän.
[/quote]
En ole ap enkä hilma, mutta tunnen kaltaisiasi. Ja olen kyllä ihan onnellisesti parisuhteessa, kiitos huolenpidosta. Minulla ja miehelläni on molemmilla sekä mies- että naispuolisia ystäviä, surullista että sinulle ei moinen onnistu, menetät aika paljon.
[/quote]
Ja tuollahan kyllä taisi lukea että Hilma EI SAUNO ;)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]Tyttöystävä toimi väärin mut se Hilmaki vois jo antaa olla. Lähes jokaisessa isommassa jätkäporukassa on aina yks tällanen Hilma. Väittää olevansa kuin yksi jätkistä eikä muka halua niistä miehistä kun kavereita. Todellisuudessa kaipaa kipeästi vaan sitä huomiota jonka tässä porukassa saa ja on salaa kateellinen miesten tyttöystäville ja yrittää vaivihkaa sabotoida miesten tuoreita suhteita. Sitte jos joku näistä miehistä esum.kännipäissään päättää vähän pokailla Hilmaa niin tää emäntä on heti valmiina. Nää Hilmat on niin nähty.
[/quote]
Ainiin, ja kun tää Hilma löytää itselleen ulkopuolelta oman poikaystävän niin nää sen mies"kaverit" yllättäen ei ookkaan kiinnostunu siitä että Hilma jää pois niiden porukasta. Ketään ei enää Hilman menot kiinnosta kun se on nyt varattu eikä "ilmasta hupia"
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:24"]
MISTÄHÄN TIEDÄTTE ETTEI KÄY? MIETTIKÄÄPÄ - EHKÄ MIEHENNE SANOVAT ETTEI KÄY JOTTA AKAT EI KOTONA HERMOSTU JA SIELLÄ SE HILMA KUMMINKIN ALASTI ...
[/quote]
Niinpä, miehet voivat puhua potaskaa jotta vaimokkeet eivät suutu.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:48"]Eiköhän se ole se Hilma joka on tunkeutunut väärään paikkaan, syyttäkää sitä, älkää tätä uutta naista! [/quote] Ai millähän logiikalla? :o [/quote] Miksi muut naiset eivät saisi tulla sinne,jos Hilmakin saa? [/quote] Hilmahan oli yksi pojista, yläasteaikainen kaveri! Ei kenenkään tyttöystävä. Aivan täysin eri asia.
[/quote]
Tuon yhden mielestä katsos naista syrjitään jos häntä ei aktiivisesti kutsuta joka paikkaan missä miehensä liikkuu. Ja miehiähän ei kiinnosta mikään kuin pillu joten on aina mahdollista, ehkä todennäköistäkin, että Hilmaa poljetaa bileissä. Koska Pyhä Vulva ja miehen irstas paha penis.
Tuli mieleen samantapainen juttu, minkä mieheni kertoi poikamiesajoistaan. Tosin kyseessä oli erään hänen ystävänsä vaimo, joka "tukkeutui" aina mukaan miesten saunaan. Toisten vaimot eivät tykänneet tästä, enkä kyllä minäkään olisi...
[/quote]
Olispa kamalaa jos ei voisi olla lapsuuden ajan ystävien kanssa enää tekemisissä kun tuollaiset yrittäisi ne suhteet sabotoida:( mun miespuoliset ystävät btw on jokainen esitellyt mulle tyttöystävänsä (nykyiset vaimonsa) ekojen joukossa, ja halunneet myös tietää mun mielipiteet heistä. Joku tytsy on matkan varrella lentänyt jorpakkoon minun kommenttini takia (tilanteet joissa akka ihan sekopää, vrt. tämän ketjun tissipersehuutelijat ja mustasukkaiset hullut), olen tosin myös parittanut onnellisesti yhden parhaista ystävistäni (mies). Monasti ollaan kaikki porukalla juhlimassa puolisoiden kanssa yhdessä mutta esim mun musiikkimaku on samantyyppinen kuin monella miespuolisella ystävälläni niin keikoilla tulee heidän kanssaan käytyä useastikin ilman puolisoita.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]Tyttöystävä toimi väärin mut se Hilmaki vois jo antaa olla. Lähes jokaisessa isommassa jätkäporukassa on aina yks tällanen Hilma. Väittää olevansa kuin yksi jätkistä eikä muka halua niistä miehistä kun kavereita. Todellisuudessa kaipaa kipeästi vaan sitä huomiota jonka tässä porukassa saa ja on salaa kateellinen miesten tyttöystäville ja yrittää vaivihkaa sabotoida miesten tuoreita suhteita. Sitte jos joku näistä miehistä esum.kännipäissään päättää vähän pokailla Hilmaa niin tää emäntä on heti valmiina. Nää Hilmat on niin nähty. [/quote] Mustasukkaisuus paistaa kauas taas tästäkin. Hohhoijaa.
[/quote]Ja mustasukkaisuus on kiellettyä koska???? Mikä vittu se sinä olet määrittelemään mitä tunteita kukakin saa kokea?
[/quote]
Sanoinko vittu mä ettet saa olla mustasukkainen? Siinähän olet. Mutta kannattaa laittaa mies vaihtoon jos on niin epäluotettava :) Tosin kyllä sekin jossain vaiheessa karkuun juoksee jos tarpeeks kovasti niitä tunteitas näytät.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:56"]
Siis mitä vittua se Hilma siellä saa edelleen olla haarojaan levittelemässä tissit paljaana heiluen??? Anteeksi nyt vain mutta KYLLÄ jotkin asiat todellakin muuttuvat kun ollaan parisuhteessa, ei todellakaan siellä silloin enää mitkään tissiperseet sauno mun mieheni kanssa, EI TODELLAKAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Kuulut ilmeisesti ihmistyyppiin, joka näkee kaikki vain k*lleina ja p*lluina. Tuttavapiiriini kuuluu joitakin tällaisia, mutta ystäviksi heistä ei ole, sillä sukupuolesta riippuen kaikki ovat heille vain potentiaalisia panoja tai klpailijoita. Äärimmäisen rasittavia ja ärsyttäviä ihmisiä.
[/quote]Harmittaa varmaan olla pelkkä Hilma joka ei miestä saa, ymmärrän.
[/quote]
En ole ap enkä hilma, mutta tunnen kaltaisiasi. Ja olen kyllä ihan onnellisesti parisuhteessa, kiitos huolenpidosta. Minulla ja miehelläni on molemmilla sekä mies- että naispuolisia ystäviä, surullista että sinulle ei moinen onnistu, menetät aika paljon.