Lapseni otti tarhasta väärät kengät enkä palauta niitä
Itse olemme huonotuloinen perhe miehen työttömyyden ja minun äitiysloman takia. Tarhatäti oli pukenut väärät kengät lapselleni ja huomasimme asian vasta kotona. Kengät vaikuttavat kalliilta ja on lapselle juuri sopivat. Tarhaan jäi resuiset H&M tennarit. Eli jos kukaan ei kaipaa kenkiään, eikö olekin minulla oikeus pitää ne, sillä tämähän oli täysin tarhatädin vika? Vai mitä olette mieltä?
Kommentit (104)
Meillä oli lapsella väärät sukat jalassa, kun tuli tarhasta. Oli kalliimmat ja paremmat kuin lapsen omat sukat. Vein oikealle omistajalle parin päivän päästä pestynä. Ap olet varas, jos et palauta kenkiä tarhaan.
Eiköhän sen lapsen vanhemmat jolle on puettu teidän lapsen rikkinäiset tennarit palauta ne päiväkotiin ja sitten selviää kuka on se äiti joka yrittää varastaa.
Synnärillä ei jaettu kultalusikoita mutta sinulle ei näköjään ole jaettu jotain kuin lusikalla mitä toiset saavat kauhalla..
Miksi otsikko on "lapseni otti tarhasta väärät kengät" ja kuitenkin sanot että päiväkodintyöntekijä puki väärät kengät lapsellesi ja syytätä häntä?
Minkäikäinen lapsesi on kun ei tunnista omia kenkiään tai ei osaa sanoa että puetut kengät eivät ole hänen? Ihan pienillä ei pitäisi olla tennareita.
Mielenkiintoinen trolli, ei enää itsekkään sadussaan mukana pysy - alussa oli isä työtön, äiti äippälomalla vauvan vuoksi ja siksi niin rankkaa ja rahatonta että esikoinen hoidossa.
Nyt kumpikin lapsi onkin vain äidillä ja isä ei liitykkään tarinaan enää työttömyydellään mitenkään.
Yrittäsit ees, parempaankin trolliin pystyisi. Tää oisi ollut ehkä jopa uskottava ilman sen painottamista, että lapsi olisi virikehoidossa ja lojuisitte muut kotona... ei kannata tunkea liikaa paskaa samaan trolliin, ei se silloin ole uskottava.