Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni otti tarhasta väärät kengät enkä palauta niitä

Vierailija
25.06.2015 |

Itse olemme huonotuloinen perhe miehen työttömyyden ja minun äitiysloman takia. Tarhatäti oli pukenut väärät kengät lapselleni ja huomasimme asian vasta kotona. Kengät vaikuttavat kalliilta ja on lapselle juuri sopivat. Tarhaan jäi resuiset H&M tennarit. Eli jos kukaan ei kaipaa kenkiään, eikö olekin minulla oikeus pitää ne, sillä tämähän oli täysin tarhatädin vika? Vai mitä olette mieltä?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että varastamaan vaan, jos ei ole rahaa..mitäpäs, jos menisit opiskelemaan ja hankkisit töitä? Huono~osaisuuteen vetoat paljon, mutta se on asia, jolle voit tehdä jotain..

Vierailija
82/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:59"]Luulin että täällä saa anonyymisti pohtia asioita, mutta aloittekin heti lynkkaamaan minua. :( Jos olette oikeasti sitä mieltä että täytyy palauttaa kengät, niin sitten teen niin vaikka lapsi pahoittaakin mielensä! Hyvähän se on jo nuorena oppia että meille ei ole jaettu hyviä kortteja elämässä!   -ap-   [/quote] Joo, tuollainen uhriasenne on todella arvokas henkinen perintö lapselle. Not.

[/quote]

Eli olen nyt huono äiti kun ajattelen lapseni parasta ja sillä traumatisoin hänet? Ehkä olisi parempi että lapsi muuttaisi isälleen, kun äiti kerran on niin paska! Kiitos, sait mulle tosi hyvän mielen!

-ap-
[/quote]
Miten sä tässä keississä olet ajatellut lapsen parasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:18"]

Ette ymmärrä miten rankkaa meillä on, joten kun lapsi on tarhassa, saamme huokaista hetken ja keskittyä toisiimme ja vauvaan.

Heh!

-ap-

[/quote]

Vierailija
84/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:59"]Luulin että täällä saa anonyymisti pohtia asioita, mutta aloittekin heti lynkkaamaan minua. :( Jos olette oikeasti sitä mieltä että täytyy palauttaa kengät, niin sitten teen niin vaikka lapsi pahoittaakin mielensä! Hyvähän se on jo nuorena oppia että meille ei ole jaettu hyviä kortteja elämässä!

-ap-
Sinun tehtävä on vastattava lasta oikealle polulle ja elämässä tulee pettymyksiä ei niiltä voi varjella. Elämä on

[/quote]

Vierailija
85/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitä viestejäsi lukee, niin kyllä. Parempi olisi, että lapsesi asuisi muualla

Vierailija
86/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkävarkaushan se sinut sieltä köyhyydestä nostaa korkeammalle :).

Jos olisit todellinen, olisit juuri niitä jotka osaavat ajatella hädin tuskin nenäänsä pidemmälle.

Vierailija
87/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on rankkaa ei oikeuta varastamaan. Kusipää.

Vierailija
88/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene töihin ja hanki ammattia laiska
T.ihana saada välillä minirodinia :D

Vierailija
89/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta enää palauta, kengät on pilalla jo. Niissä haisee WT.

Vierailija
90/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen oman ottaminen ja pitäminen ilman lupaa on varastamista.

Kyllä ne tarhassa huomenna huomaavat, kun kengät menettänyt lapsi tuodaan tarhaan ja kerrotaan että tällaiset tuli tilalle, nyt on tainnut vaihtua kengät. Kyllä oman ryhmän ihmiset tunnistavat että hei, nuo on X:n kengät, ja tiedetään sitten X:ltä kysellä kenkiä.

Ja vaikka sinä valehtelisitkin tarhaan että ei ole teille tullut kenkiä, niin lapsesi toivottavasti ei ole vielä oppinut sinulta epärehellisyyttä vaan kertoo reippaasti tilanteen. 

Palauta kengät tarhaan. Ne voivat hyvinkin olla köyhän perheen arvokkain vaatehankinta koko tämän vuoden puolella.

Vierailija
91/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis arvaa kenen jalkaan väärät kengät on menneet..jep. Missä ajattelit niitä varastettuja käyttää,kun et kerhoon etkä edes kaupungille niissä voi mennä?

Vierailija
92/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsesi ei ilmeisesti osaa puhua?

Vierailija
93/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA JO AP! Palsta on täynnä sun tekemiä surkeita provoja. Hanki nyt hyvä ihminen jotain muuta elämää kuin täällä ROIKKUMINEN.

Vierailija
94/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtui baletissa. Soitettiin heti sieltä niiden vieneelle. Siellä joku turhautunut mies hermostui, että pitääkö hänen todella vaivautua HETI niitä tuomaan. (Heidän kengät 3 numeroa pienemmät)
Vaadittiin tietty heti tuomaan ja sieltä tuli hapannaama wt. Ei pyytänyt edes anteeksi.
.
Vaihtui toisenkin kerran eri perheen kanssa. Palautus anteeksipyyvtöjen ja hienon lahjan kera.

Vierailija
95/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen juttu että elämässä tukee pettymyksiä niin se on ja mitä vauvaan tulee näillä tiedoilla oisin jättänyt hankkimatta vauvan koska teillä ei näytä olevan varaa. jos on yhtään järkeä päässä. Pitää isolla olla oikeat varusteet ja ehjät. Ja palauta kengät heti

Vierailija
96/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:26"]Iänikuinen sota virikehoidosta. "Oisko kannattanut miettiä ennenkuin teitte vauvan?".
Niin, ratkaistu!
Onneksi, onneksi asia on noinkin yksinkertainen.
Menkääs ratkomaan eduskuntaan tää asia läpi ja samalla voitte ratkaista nälänhädän ja kolmannen maailmansodan
[/quote]

Eihän ap puhunut mitään että vie lapsen virikehoitoon vaan että saa itse huokaista ja että saavat keskittyä toisiinsa ja vauvaan! Noi on mun mielestä ihan eri asia. Hv koko ap.

Vierailija
97/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:22"]

Miksi lapsi päivähoidossa jos sinä kotona? Maksatteko päivähoitopaikasta?

[/quote]

Lue ylempi vastaus. Haluan nyt vain vastauksen kysymykseeni; pitäisikö joku muukin kengät vai olenko todellakin rosvo? :(

-ap-
[/quote]

Olet varas.

Vierailija
98/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupees ap hakemaan lasta vähän aikasemmin hoidosta, silloin muut lapset on vielä paikalla. Voit sitten valita oikein parhaat päältä toisten tavaroista. Kaikki hyväkuntoiset merkkivaatteet kannattaa napata, niitä voit sitten myydä nettikirppareilla. Erityisesti haalareista saa kuulemma hyvät hillot. On sulla siihen oikeus kun kerran ootte köyhiä.

Vierailija
99/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:45"]

Ehkä minun pitää sitten palauttaa kengät, en halua olla varas. Harmittaa lapsen puolesta kun innostui uusista hienoista kengistä ja nyt joutuu ottamaan huonot kengät takaisin käyttöön. :(

-ap-

[/quote]

Ihmisten keskimääräinen älykkyys on jo kääntynyt laskuun enkä ihmettele, kun vain tyhmimmät lisääntyvät. Sitten pöllivät päiväkodista toisten tavaroita kun ei ole ollut elämässä rahkeita mihinkään muuhun kuin poikimiseen. Ei jumalauta.. Toivottavasti ei tarvitse olla tuollaisten kanssa tekemisissä! Ja sehän onnistuu kunhan vaan kouluttautuu korkealle eikä lisäänny!

Vierailija
100/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:59"]Luulin että täällä saa anonyymisti pohtia asioita, mutta aloittekin heti lynkkaamaan minua. :( Jos olette oikeasti sitä mieltä että täytyy palauttaa kengät, niin sitten teen niin vaikka lapsi pahoittaakin mielensä! Hyvähän se on jo nuorena oppia että meille ei ole jaettu hyviä kortteja elämässä!   -ap-   [/quote] Joo, tuollainen uhriasenne on todella arvokas henkinen perintö lapselle. Not.

[/quote]

Eli olen nyt huono äiti kun ajattelen lapseni parasta ja sillä traumatisoin hänet? Ehkä olisi parempi että lapsi muuttaisi isälleen, kun äiti kerran on niin paska! Kiitos, sait mulle tosi hyvän mielen!

-ap-

[/quote]

Siltä ainakin nyt vaikutat kun opetat lapsellesi huonoa mallia.