Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
101/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut jatkaa poikamiespäiviäni, mutta tyttöystävä halusi lisääntyä ja varomattomana sitten nyt ne haaveet on heitetty. Kukaan ei estä haaveita.

Vierailija
102/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa ihastunut Erääseen mieheen. Meitä kaavailtiin pariksi mut minulla ei riitä koulutus eikä osaaminen siihen hommaan. Siitä olisi tullut pitkällä tähtäimellä työpaikka romanssi ja elämäni ensimmäinen sellainen. Se on niin huomioon ottava mies. Tyydyn kuiten haaveiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin parisuhteessa, mies ei saisi koskaan tietää seksikokemattomuuttani tai tiettyjä asioita mielenterveyshistoriassani.

Onneksi ei tartte noita oikeasti pohtia.

Vierailija
104/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä molemmilla henkilökohtaiseen elämään liittyviä salaisuuksia. Elämää kuitenkin jo eletty ennenkuin toisemme tapasimme joten mielestäni ihan luonnollista että on asioita joita ei toisen tarvitse tietää. Mielestäni sellaista suhdetta ei ole olemassakaan jossa tiedetään toisesta aivan kaikki.

Juuri näin. Kiitos tästä kommentista. Kerrankin järkevää puhetta.

Vierailija
105/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokonaan lopettanut lääkkeiden väärinkäyttöä(puoliso uskoo että lopetin ennen kuin tapasimme.)

Vierailija
106/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa ajatuksen kanssa oma aloituksesi. Ei ole tervettä parisuhdetta, että joudut lähtemään omaan kotiisi salaa syömään leipiä, koska mies ei sitä hyväksy!

Sen sijaan että luovut miehen takia lämppäreistä, luovu nyt hyvä ihminen tuollaisesta miehestä joka kontrolloi syömisiäsi. Voin sanoa lähes varmaksi, että kontrollointi ei jää vain lämppäreihin.

Vierailija
107/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nNo ne iltapalalämppärit ei oikein kelpaa salasuudeksi,  Kevyt juttu. haluat olla miehelle mieliksi.  Minä laitan  molemmille  lämppäreitä usein,   iltasella tulee sellainen  suolasen  nälkä.

Vierailija
108/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.

Ehkä se läpinäkyvyys ja se, että hyväilee/painaa vähän niitä alueita, jotka pyrkivät kehosta ulospäin ja näin ehkä vähän kuin hierovat tiettyjä alueita...?

Vierailija
109/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen oikein mitään. Aiemmasta seksielämästäni en puhu miehelle, mutta en siksi että se olisi salaisuus, vaan siksi että se on yksityistä ja vanhoista hoidoista puhuminen ei ole hyvä tapa vahvistaa sidettä kumppanin kanssa.

Vierailija
110/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa navetoiden rakentaminen.

Vierailija
111/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein entistä miesystävää jonka kanssa seksi oli parempaa. Emme harrasta puolison kanssa enää seksiä kuin korkeintaan kolme kertaa vuodessa (mies haluton).

Vierailija
112/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joitakin, mutta ne ovat asioita, joita en muutenkaan kerro kenellekään. En siis paljasta niitä tässäkään.

Vierailija
113/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
114/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mua panettaa joka päivä mutta en kerro siitä naiselle.

Vierailija
115/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka mitä. Mies ei tunne minua kovin hyvin. Ei vielä vuosikymmenienkään jälkeen ikinä muista inhokkiruokiani tai karkkejani eikä lempimusiikkiani. Minulla on yksi harrastuskin, josta kyllä joskus yritin kertoa miehelle, mutta hän ei osoittanut kiinnostusta vaan vähän  naureskelikin  kirjallisille tekeleilleni.  Ja sitten on yksi salainen asia

Vierailija
116/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun hajut.

Vierailija
117/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla om polyamorisia piirteitä, ja vaikka rakastan puolisoani saatan rakastaa myös toista ihmistä romanttisessa mielessä hänen lisäkseen. Epäilen tosin, että tämä on yleisempää kun sanotaan, tai siis se sanomatta jätetään.

Vierailija
118/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiedä, että olen ennen ollut mies. En uskalla kertoa.

Vierailija
119/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko pahasti ylipainoinen vai miksi tuollaista syömisten kyttäystä?

En. 163/56 , normaalipainoinen, pikku pömpykkä on kuitenkin eli en ihan timmissä salikunnossa mutta normaalipainoinen silti . Ja ei mieskään ole ylitreenattu salimake vaan ihan normaalioainoinen ja hänelläkin pieni vatsa.

Noilla mitoilla olet kyllä jo aika lihava.

Voit olla laiha läski ellet ole lihaksikas.

Painoin juuri tuon 56, kun kävin aktiivisesti salilla + pituus 163 eli samat.

No, nyt pitkään vain harrastanut aerobiclajeja ja paino pudonnut, hädin tuskin 50.

Eli lihaksissa se paino oli minulla.

Vierailija
120/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailen sitä että olen koukussa k-poppiin, ja vietän salaa ehkä jopa tunteja päivässä k-pop-fanitilejä tutkien twitterissä.