Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämppäri? Onko tämä joku yleinenkin termi?
Kyllä. Itekin sanon aina miehelle "tehääx lämppiksii/lämppäreitä 😆😆😆
Vaihtoehto raikkaille voileiville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raikkaat voileivöt on vaa vittuilua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettänyt kaikkia kumppaneitani, myös häntä.
Surullista. Miksi haet ylipäätään parisuhteeseen jos tiedät että et pysty olemaan uskollinen ?
Hyvä kysymys. Itse asiassa kyse ei ole siitä, ettenkö pystyisi.
Ehkä olen turvautunut toiseen, koska pääsemme tapaamaan niin harvoin.
Ehkä koska haluan kokea kaikenlaista niin kauan kuin se on mahdollista.
Ehkä koska en kuitenkaan halua luopua hänestä muutaman hassun seikkailun takia.
Ehkä olen antanut itselleni luvan siihen, koska hänellä puolestaan on seksisuhde samaa sukupuolta olevaan tyyppiin, koska on bi, enkä voi auttaa siinä asiassa.
Ehkä koska olen kusipää?
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh . Kuka tahansa näistä voi olla teidän oma puoliso. Pistää miettimään.
Niin. Itsehän olet 😇, eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremman kansan tuotetta noi raikkaat voileivät. Onkse juusto nii paljon "pahempaa" eri muodossa
Ap:n mies kuulostaa ahdistavalta määräilijältä. Mä syön lämppäreitä iltapalaksi joka ilta. Onneksi olenkin sinkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Miksi haet ylipäätään parisuhteeseen jos tiedät että et pysty olemaan uskollinen ?
Ehkä olen antanut itselleni luvan siihen, koska hänellä puolestaan on seksisuhde samaa sukupuolta olevaan tyyppiin, koska on bi, enkä voi auttaa siinä asiassa.
Ehkä koska olen kusipää?
Entä jos naisesi toimisi samoin ja "ei haluaisi luopua sinusta muutaman "seikkailun" takia?"
Arvostaisitko naista enään ? Niinpä. Kato peiliin, olet oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä koska olen kusipää?Entä jos naisesi toimisi samoin ja "ei haluaisi luopua sinusta muutaman "seikkailun" takia?"
Arvostaisitko naista enään ? Niinpä. Kato peiliin, olet oksettava.
Juu. Ei tullu kukkia , tuli tippuri . Sääliksi käy ton naista.
Mies ei tiedä että olen ollut jo pari vuotta ihastunut naapurin mieheen ja yhteen toiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tiedä että olen ollut jo pari vuotta ihastunut naapurin mieheen ja yhteen toiseenkin.
Miksi olet edelleen miehen kanssa ?
Voitin että mökillämme on tottakai sähköt , vaikkei ole. Eikä haittaa, ei me siellä vietetä aikaa.
Olen noin vuosi rikkonut tahallaan miehen puhelimen kun jäi kiinni muille naisille viestittelyistä. Mies makasi olohuoneen sohvalla lonkerotölkki sohvan edessä ja puhelin sen vieressä. Otin puhelimen ja vein sen hanan alle ja kastelun kunnolla niin kauan että meni rikki, sen jälkeen kuivasi huolellisesti ja laitoin puhelimen takaisin lonkerotölkin viereen minkä kaadoin sen viereen. Mies luulee edelleen että puhelin pilaantui kun lonkerotölkki kaatui sen päälle .
En salaa mitään puolisoltani eikä hänkään minulta.
On, valitettavan paljon. Minulla on raskas traumatausta, ja sen myötä erikoisia ihmissuhteita, vaikea selittää. Paljon sekä henkistä että fyysistä staffia mitä en koskaan tule jakamaan kenenkään kanssa.
Hän vihaa Voice of Finlandia ja yhdyn tähän vihaan,mutta oikeasti katselen salaa sitä kotona ja siskon luona 😄
Emme salaa juuri mitään. ehkä syömiset jos joku pakko valita.
Huhhuh . Kuka tahansa näistä voi olla teidän oma puoliso. Pistää miettimään.