Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Minulla on eturauhasvibra jota käytän kun olen yksin kotona.
Miehillä: teen jotain mikä ei sovi ahtaaseen mieskuvaan.
Naisilla: petän, valehtelen ja sutkaan.
Tältä näyttäisi.
Himoitsen puolison kaveria. Pahinta tässä on että tämä mies on ei ole minun mieheni kanssa mitenkään erityisen hyvää pataa, ovat aika erilaisia luonteiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tyttöystävääni kaverimielessä enkä halua erota mutta sisimmiltäni olen kaapissa oleva homo joka ei kuitenkaan uskalla lähestyä miehiä.
Älä ainakaan perusta perhettä hänen kanssaan, koska ennen pitkää tilanne räjähtää.
Ei kukaan halua lapsia "kaverin" kanssa.
Kuuma salasuhde toiseen mieheen 3 v sitten. Päätin kuitenkin jatkaa perheeni kanssa...
Mulla on puolison lisäksi pari poikaystävää. 🙈
Olen ollut naisen kanssa hyvin läheinen jo pitkän aikaa, mutten ole kertonut hänelle seksinukestani kaapissani vaikka hän on vaikuttanut hyvin kiinnostuneelta aiheesta oma-aloitteisestikin. Jotenkin vain tuntuu että järkyttyisi silti ja nukkefanitus on vain sellaista hetken trendiä.