Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
81/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
82/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En salaa mitään puolisoltani eikä hänkään minulta.

Niinhän sä luulet ;(

Vierailija
84/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noin vuosi rikkonut tahallaan miehen puhelimen kun jäi kiinni muille naisille viestittelyistä. Mies makasi olohuoneen sohvalla lonkerotölkki sohvan edessä ja puhelin sen vieressä. Otin puhelimen ja vein sen hanan alle ja kastelun kunnolla niin kauan että meni rikki, sen jälkeen kuivasi huolellisesti ja laitoin puhelimen takaisin lonkerotölkin viereen minkä kaadoin sen viereen. Mies luulee edelleen että puhelin pilaantui kun lonkerotölkki kaatui sen päälle .

Psykopaatti ainesta.

Vierailija
85/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin vuosi rikkonut tahallaan miehen puhelimen kun jäi kiinni muille naisille viestittelyistä. Mies makasi olohuoneen sohvalla lonkerotölkki sohvan edessä ja puhelin sen vieressä. Otin puhelimen ja vein sen hanan alle ja kastelun kunnolla niin kauan että meni rikki, sen jälkeen kuivasi huolellisesti ja laitoin puhelimen takaisin lonkerotölkin viereen minkä kaadoin sen viereen. Mies luulee edelleen että puhelin pilaantui kun lonkerotölkki kaatui sen päälle .

Psykopaatti ainesta.

Ihan oikein tehty tuollaiselle miehelle.💪

Vierailija
86/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että jos mies alkaisi kytätä ja kontrolloida esim. syömisiäni, painoani, pukeutumistani, ihmissuhteitani, tai mitä tahansa, niin olisi hyvin pian entinen puoliso.

Tuollainen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
87/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä molemmilla henkilökohtaiseen elämään liittyviä salaisuuksia. Elämää kuitenkin jo eletty ennenkuin toisemme tapasimme joten mielestäni ihan luonnollista että on asioita joita ei toisen tarvitse tietää. Mielestäni sellaista suhdetta ei ole olemassakaan jossa tiedetään toisesta aivan kaikki.

Vierailija
88/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luultavasti alkaisin tahallaan syömään lämppäreitä joka päivä kumppanini silmien edessä, jos hän kieltäisi :D

Vierailija
89/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ri pääse pääni sisään lukemaan ajatuksiani.

Vierailija
90/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivoja ja terveitä parisuhteita teillä.

Vierailija
91/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut toiseen mieheen ja haaveilen hänestä kaiket päivät ja kirjoitan someen salassa haaveita hänestä.

Eli ruokit omaa ihastumisentunnetta? Jätä nykyinen, tai lakkaa haaveilemasta vieraista. Ruoki sitä ihastumisentunnetta omaan mieheesi!

Vierailija
92/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita, joita puoliso ei tiedä:

- olen pari kertaa ollut vähän ihastunut johonkin toiseen. Olen kuitenkin aktiivisesti pyrkinyt eroon tunteistani, eikä mitään sutinaa ole koskaan ollut.

- kuinka paljon inhoan miehen yhtä sisarusta ja tämän puolisoa. Mies tietää, etten pidä heistä, mutta ei ole sisäistänyt miten vahva ja syvä tunteeni on.

- en ole kertonut kaikkea lapsuuteni perheoloista, koska häpeän niitä.

Vierailija
93/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parisuhteessa, mutta jos olisin, minulla olisi tosi vähissä ne salaamisen aiheet - mutta ne olisivat sitten isoja juttuja. En paljastaisi koskaan hänen olleen minun ensimmäinen. Enkä myöskään paljastaisi olleeni mielwnterveysongelmainen lapsuudestani asti.

Sellaiset hömppä-telkkaohjelmien seuraamiset ja herkuttelut teen ihan silmiensä edessä. Nuorempana olisin arkaillut noita, mutta en enää.

Vierailija
94/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tiedä, että olen hänen äitnsä siskon kanssa harrastanut seksiä sukumökin paljussa. Täti kiristää minua sillä ja nyt joudun harrastamaan sitä, vaikka en haluaisi.

Vierailija
95/548 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahatilanne on hieman parempi kuin mies luulee.

Vierailija
96/548 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelkää klooria ja kloriittia ja muita vahvoja aineita mutta pahin on kloriitti siivotessa. Käyn uimassa parin viikon välein uimahallissa kaverin kanssa mitä en uskalla kertoa miehelle kun saisi halvauksen ja sekoaisi päästään.

Juokse.

T:Mies.

Vierailija
97/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupakkaa vaimolta salaa. Lopetettiin yhdessä vaimon kanssa yli kymmenen vuotta sitten, mutta minä en onnistunutkaan. Muutama tupakka pitää saada joka päivä. Poltan salaa, ettei vaimolle tulisi kiusausta aloittaa uudelleen.

Vierailija
98/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihtaisin miestä jos asiat olisi noin oudosti. Aikuinen saa syödä mitä haluaa millon haluaa piste.

Vierailija
99/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ikävä kyllä ole enää salaisuus miehelleni, kännipäissäni paljastin että minulla on rakastaja. Nyt täytyy pitää matalaa profiilia. Puolustukseni on että meillä ei ole ollut seksiä yli vuoteen.

Vierailija
100/548 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut toiseen mieheen ja haaveilen hänestä kaiket päivät ja kirjoitan someen salassa haaveita hänestä.

Kuin myös. Mies on vielä yksi kaveriporukasta me.