Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
141/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan pinseteillä räkää nenästäni.

Vierailija
142/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään erityisiä salassapidettäviä asioita ei ole, mutta omat privaatit ajatukseni ja sisäinen maailmani on jota en katso millään tavalla olevan tarpeen jakaa kenenkään kanssa.

Olisi kauheaa jos pitäisi paljastaa ja riisua itsensä sielua myöten, ei mitään yksityistä eikä omaa!

Sairaasti mustasukkainen vaatii päästä toisen aivoihin ja ajatuksiinkin, se ei vain valitettavasti onnistu koskaan. 

Terveessä parisuhteessa sallitaan yksityisyys ja oma tila. Terveessä parisuhteessa puhutaan asiat halki, niin negatiiviset kuin positiivisetkin ja pyritään löytämään yhteinen ratkaisu. Toisen selän takana kähmiminen on raukkamaista eikä johda mihinkään hyvään.

Terveessä parisuhteessa ei kyttäillä ja tenttailla ja epäillä.  Se todistaa tervettä tunne-elämää ja itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen ajatusta, että kaikki pitäisi jakaa ajatuksista lähtien. Jos vaikka ihastuu toiseen niin voi kertoa siitä ja ihastus voi jopa vahvistaa suhdetta. WTF. En todellakaan halua tietää jos puolisoni on ihastunut toiseen. Pitäkööt omana tietonaan. Ei se nyt sama ole kuin pettäminen.

Samalla logiikalla jokainen meistä on m**haaja kun miettii typerän naapurin teilaamista vaikka jos se jättää likaisen sohvansa taloyhtiön roskikseen. Vai yrittääkö ip-lehdet valmentaa tavan kansaa ajatuspoliiseiksi?

Vierailija
144/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Miehellä on. Hänellä on toinen nainen. Kohta mies on ex, ero astuu voimaan.

Vierailija
145/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut toiseen mieheen ja haaveilen hänestä kaiket päivät ja kirjoitan someen salassa haaveita hänestä.

Sama.

Vierailija
146/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen ajatusta, että kaikki pitäisi jakaa ajatuksista lähtien. Jos vaikka ihastuu toiseen niin voi kertoa siitä ja ihastus voi jopa vahvistaa suhdetta. WTF. En todellakaan halua tietää jos puolisoni on ihastunut toiseen. Pitäkööt omana tietonaan. Ei se nyt sama ole kuin pettäminen.

Samalla logiikalla jokainen meistä on m**haaja kun miettii typerän naapurin teilaamista vaikka jos se jättää likaisen sohvansa taloyhtiön roskikseen. Vai yrittääkö ip-lehdet valmentaa tavan kansaa ajatuspoliiseiksi?

En minäkään pidä pelkkää toisen ajattelua pettämisenä, mutta joskus kertominen voi silti olla järkevää. Saada asiat mittasuhteisiin ja lievittää ihastusta. Omassa päässä pyöriteltynä se saattaa paisua paljon suuremmaksi. Ja joskus ihastuminen on merkki siitä, ettei omassa suhteessa ole kaikki kunnossa. Silloin on reilua pohtia yhdessä mitä asialle voi tehdä.

Ja aina se ei ole edes mikään valinta kertoako vai ei. Kun on niitäkin pareja, jotka lukee toisiaan kuin avointa kirjaa. Näkee naamasta että jahas, nyt se on ihastunut tuohon toiseen. Meillä ainakin näin, ei tarvitse miettiä tunnustamista tai myöntämistä kun toinen tajuaa ihan sanomattakin. Ei toki aina pelkästään hyvä asia.

Vierailija
147/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut toiseen mieheen ja haaveilen hänestä kaiket päivät ja kirjoitan someen salassa haaveita hänestä.

Kuin myös. Mies on vielä yksi kaveriporukasta me.

Minulla sama juttu. Hermo menee.

Vierailija
148/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tilanne on mielestäni täysin absurdi! 

Huolettaa, kuinka pitkän aikaa suhteessa on jatkunut tuollaiset valtasuhteet, jos aloittaja kokee tämän olevan normaalia tai hyväksyttävää.

Tietysti jokainen määrittää itselleen sopivan vapauksien rajoittamisen rajat itse. Vaikuttaa vain, että tuo salattu lämppärihetki on ap:lle päivän parasta aikaa, ja siinä tapauksessa olisi syytä miettiä koko parisuhteen mielekkyyttä. 

Vierailija
149/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro aina, kun tilaan vaatteita netistä. Ei se kyllä ole edes koskaan sanonut mitään, jos on huomannut.

En myöskään kerro, että on pientä sutinaa kollegan kanssa.

Miksi olet valehtelija ja pettäjä? Törkeää hyväk si käyttöä🤮

Vierailija
150/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pettäjät…hyi helvetti! Ja sitten ollaan puolison edessä kuin puhtaat pulmuset tekohymy naamalla, piru aivoissa!🤮

Vierailija
151/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te salapettäjät somessa, työpaikoilla jne, ette elä sinkkuina??

En todellakaan ymmärrä näitä narsistisia pettäjiä, jotka kokevat oikeudekseen tehdä puolisolleen noin sikamaisia asioita! Tuollaisten ei pitöisi ikinä saada elää parisuhteessa.

Vierailija
152/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tiedä, että Lähettelen parinkin eri varatun miehen kanssa seksuaalissävytteisiä viestejä. Piristää päivää ;)

Toisen kanssa saattaa joskus mennä vielä toteutusasteelle.

Vierailija
153/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä pettäjät…hyi helvetti! Ja sitten ollaan puolison edessä kuin puhtaat pulmuset tekohymy naamalla, piru aivoissa!🤮

Suurin osa on tässä ketjussa kyllä puhunut tunteista ja ajatuksista, ei konkreettisesta pettämisestä joten menehän muualle jeesustelemaan.

Vierailija
154/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on tässä ketjussa kyllä puhunut tunteista ja ajatuksista, ei konkreettisesta pettämisestä joten menehän muualle jeesustelemaan.

Miksi muuten olla suhteessa jos ei tahdo jakaa niitä sisimpiä ajatuksiaan toisen kanssa? 

Vierailija
155/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko pahasti ylipainoinen vai miksi tuollaista syömisten kyttäystä?

En. 163/56 , normaalipainoinen, pikku pömpykkä on kuitenkin eli en ihan timmissä salikunnossa mutta normaalipainoinen silti . Ja ei mieskään ole ylitreenattu salimake vaan ihan normaalioainoinen ja hänelläkin pieni vatsa.

Noilla mitoilla olet kyllä jo aika lihava.

Ei, vaan BMI:n mukaan normaalipainoinen. Normaalipaino on terveellistä.

Vierailija
156/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun sukkahousuihin puolison ollessa töissä. Tiedän että tämä on jokseenkin normaalia mutta en halua silti siitä puhua vaimolleni.

Minun puolesta mieheni saisi pukeutua sukkiksiin jos tahtoisi, kunhan käyttää omiaan eikä lainaa ja venyttele minun sukkahousuja. Onhan sulla omat?

Vierailija
157/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten olla suhteessa jos ei tahdo jakaa niitä sisimpiä ajatuksiaan toisen kanssa? 

Voi olla miljoona muuta syytä olla suhteessa. Sinun käsityksesi ei ole ainoa.

Vierailija
158/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa naimisissa pelkästään rahasta. Muuten rakastan komeaa rutiköyhää komeaa suurimunaista hurmuria.

Vierailija
159/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei tiedä, että kaksi hänen parasta ystävää on ehdottanut seksiä minun kanssa. Kieltäydyin, mutta jos kertoisin, niin siitä olisi vain haittaa kaikille. Ystävien puolustukseksi, molemmat oli aivan hirveässä kännissä, joten ihan loppuun asti eivät olleet asiaa miettineet. Kännisekoilua.

Mulla sama toisinpäin, tosin osa ollut ihastumisen tunnustamisia tai fyysistä lähentelyä. Enkä ole mitenkään flirtti tai anna ymmärtää tmv., ilmeisesti ystävällisyyteni tulkitaan väärin ja ulkonäössä viehättää jokin. En halua kertoa (vaikka mitään ei ole tapahtunut), koska miehelläni on huono itsetunto näissä asioissa. Onneksi kuitenkin ollut tosiaan kännisekoilua, eikä lähestymisiä ole tullut enää myöhemmin.

Vierailija
160/548 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikka ja mitä. Pitkässä avioliitossa olen ja kukaan ei uskoisi minusta tämmöistä eli oon harrastanu seksiä monien sukulaisten kanssa, serkkujen ja molemmat sukupuolet käynyt. nytkin on salasuhde ei sukulaiseen tällä kertaa.

Huijaan ja varastan kaikkea, en ole koskaan jäänyt kiinni

Saan hyvää palkkaa tekemättä oikein mitään

lista olisi pitkä mutta mitä niitä kertomaan teille kun en puolisollenikaan ole kertonut

Silti koen olevani täysin normaali veronmaksaja ja puolisoni rakastaa minua vaikka olen pettämisestä jäänyt kiinni 

-nainen 50