Miksei 190 cm mies kiinnosta
Niin ei ainakaa omalla kohdalla. 190 cm pitkä ja mitä nyt lukenut juttua että kaikki naiset haluaa pitkän miehen mut joo. Toki ei pituus aina ratkaise.
Kommentit (80)
Pelkkä pituus ei riitä. Sinulta puuttuu jotain oleellista, ja siksi tehtailet näitä typeriä aloituksiasi tänne monta kertaa päivässä.
En tiedä kyllä. Itseäni kiinnostaa kyllä, mutta vastakaikua ei ole.
Vaikutat yksinkertaiselta. Happivaje synnytyksen aikana?
Mieti mitä muuta olet kuin 190 cm pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ja millä tapaa? Miksi olet noin ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä
En ole koskaan kiinnostunut miehestä tai valinnut häntä pelkän pituuden perusteella. Olen itse keskimittaista lyhyempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kiinnostunut miehestä tai valinnut häntä pelkän pituuden perusteella. Olen itse keskimittaista lyhyempi nainen.
Asia selvä.
Koska pituus ei itsessään riitä, kaikki nämä on toteuduttava, jos haluat saada naisilta laajamittaista huomiota:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole häpeä olla heikkolahjainen, tarralenkkarit tiukalle ja menoksi vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä
Mutta et taida keksiä? Oletko fiksu, onko sinulla omia ajatuksia, näytätkö kivalta, huolehditko itsestäsi? Asutko äitisi luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole häpeä olla heikkolahjainen, tarralenkkarit tiukalle ja menoksi vaan!
Itse taidat olla vissiin?
Koska ainut, joka kiinnostaa, on se 176 cm mies 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä
Mutta et taida keksiä? Oletko fiksu, onko sinulla omia ajatuksia, näytätkö kivalta, huolehditko itsestäsi? Asutko äitisi luona?
En sanoisi olevan fiksu, pitäisikö olla? Näytän komealta on sanottu. Huolehdin. Asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Koska pituus ei itsessään riitä, kaikki nämä on toteuduttava, jos haluat saada naisilta laajamittaista huomiota:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Niin, haluaako ap saada laajamittaista huomiota vai edes yhdeltä naiselta pillua? Mainitsemiasi kriteerejä ei täytä kovin moni mies, ja loputkin heistä täyttävät ennemmin tai myöhemmin 27 vuotta.
Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä
Ap on Allu. Hyvin tuttu mies jo monen vuoden takaa melko monelle :D
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies valitaan pelkän pituuden perusteella, näinhän täällä on useasti todettu miesten toimesta. Jostain syystä aina on nainen kuitenkin löytynyt, kun olen halunnut. T. pitkä mies (174 cm)
Mutta on melko monet kauniitkin naiset sinkkuja.
Koska elää käyttämättä aivoja.