Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
501/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkä ketju että en lukenut kaikkia kommentteja, mutta onko joku muukin kuin minä joka syö lasten vanukkaat salaa?

Vierailija
502/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiedä että harrastan seksiä aina kun saan tilaisuuden muiden miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei tiedä että harrastan seksiä aina kun saan tilaisuuden muiden miesten kanssa.

Ihan varmaan ok, jos miehesi käy myös vieraissa naisissa?

Vierailija
504/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Jos vain sillä ulkonäöllä seksiä saa 🤔

Vierailija
505/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Jos vain sillä ulkonäöllä seksiä saa 🤔

Nyt kiinnostaa tietää mikä miehesi ulkonäössä on jotain millä ei saa seksiä?

- eri

Vierailija
506/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman raskas kaasujalka ja työmätkan varrella muutama valvontakamera. En ole miehelle maininnut ihan joka välähdystä ja sakkoa tässä vuosien aikana. Tiedän kyllä toimivani väärin, mutta kun on tyhjä ja kuiva tie eikä varsinkaan aamuisin juuri ketään muuta liikenteessä.... Mutta keliolosuhteet huomioin aina ja huonolla säällä ajetaan sen mukaan. Mies jaksaa aina paheksua, jos saa tietää sakoista, eli lähinnä, jos hakee postin ja pikavoitto odottaa laatikossa.

Vierailija
507/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hieman raskas kaasujalka ja työmätkan varrella muutama valvontakamera. En ole miehelle maininnut ihan joka välähdystä ja sakkoa tässä vuosien aikana. Tiedän kyllä toimivani väärin, mutta kun on tyhjä ja kuiva tie eikä varsinkaan aamuisin juuri ketään muuta liikenteessä.... Mutta keliolosuhteet huomioin aina ja huonolla säällä ajetaan sen mukaan. Mies jaksaa aina paheksua, jos saa tietää sakoista, eli lähinnä, jos hakee postin ja pikavoitto odottaa laatikossa.

No kyllä sitä voi paheksuakin jos ei työmatkan varrelta ala muistaa tolppien sijainteja ja hidastaa kohdalla. Vai onko jokin muistisairaus?

Vierailija
508/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teettänyt sterilisaation mieheltäni salaa, tosin tietää kyllä etten missään tapauksessa halua lapsia.

Miten mies ei muka huomaa arpia vai onko essure?

Vierailija
509/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kertonut miehelleni, että minulla on ollut n. 30 seksikumppania ennen häntä. 

Todella ikävä ihminen olet.

Toisaalta jos miehesi ei tätä sinusta huomannut niin en kyllä häntä kamalasti osaa sääliä.

Ei ne exät haittaa muita kun katkamiehiä, sängyssä huono on kauhean huolissaan menneisyydestä. 

Paitsi että useat seksikumppanit alentavat naisen kykyä esimerkiksi sitoutua kumppaniin. Muutenkin se alentaa hänen arvoaan.

Ja ennen kuin vastaat niin ei, se ei toimi miehillä samalla tavoin. Reilua tai ei, mutta näini se vaan menee.

Voiko joku selittä mulle miten useat seksikumppanit muka eivät alenna miehen kykyä sitoutua? Mielestäni seksikumppanien määrä ei alenna tai nosta kenenkään arvoa. Pitää parisuhdetta silmällä pitäen suhtautuisin kyllä vähän varauksella myös mieheen, jolla on takanaan iso määrä yhden yön juttuja. Tai lähinnä mieleen tulisi ajatus olisiko kykyä/ halua pysyä uskollisena, jos tarve useisiin seksikumppaneihin on ainakin menneisyydessä ollut noin kova. Ja suhtautuuko yleensä ihmissuhteisiin kuinka kertakäyttöisinä. Sama toki pätee naisiin.

Vierailija
510/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullaha on sit korttikin jo lähtenyt

Vierailija
511/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen vaimon siskon kanssa paneskelu.

Kun sisko ehdotti ja sanoi, että pysyyhän syrjähyppy perheessä, niin pari vuotta meni.

En vieläkään tiedä, kertoiko sisko koskaan exälleni, kun ero tuli.

Vierailija
512/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään salattavaa. Paitsi en halua, että mies lukisi päiväkirjaani tai viestejäni puhelimesta, ne on mun omia (ei niissäkään ole mitään salattavaa, mut tää on periaate).

Mutta siis mitä ihmettä ap, mitä sanomista miehellä on sun lämppärin syömiseen?? Syö nyt ihmeessä sitä, mitä huvittaa.

Vierailija
513/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan toista.

Miksi et eroa :O

En ikinä haluaisi olla tuossa tilanteessa puolisonasi, en edes lasten takia.

Miksi sitten olet kanssani 😂

Vierailija
514/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs näitä nyt on.. En ole kertonut miehelle

*Pitäväni myös naisista seksuaalisessa mielessä. Joskus kun harrastamme seksiä saatan fantasioida naisista jos en meinaa muuten tulla.

*Olen tehnyt ennen suhdettamme seksityötä, ja siitä kertyneiden säästöjen takia minun ei tarvitse tehdä tällä hetkellä paljoakaan töitä, miehelleni valehtelen kuitenkin tekeväni paljonkin kotona etätöitä. 

Olen aina haaveillut entisestä seksin ammattilaisesta puolisona

Vierailija
515/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut silleen ei-valkoisen kanssa, niin sitä ei kannata mainita. Ainakaan minä en haluaisi sellaisesta tietää.

516/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan toista.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

517/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan toista.

Tääh

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
518/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikropenis, nyt 3 vuotta sitä piilotellut.

Vierailija
519/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut silleen ei-valkoisen kanssa, niin sitä ei kannata mainita. Ainakaan minä en haluaisi sellaisesta tietää.

Joo,  Instasta FB:sta yms kannattaa poistaa kaikki kuvamateriaali yms, jos on sattunut ei-valkoisen kanssa styylaamaan.

Vierailija
520/548 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro enää mitään menneisyydestä, mies käyttää niitä aina välillä minua vastaan, ja lyö vyön alle heti kun hermostuu. Ja hermostuu usein ja ihan turhasta.