Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Valehtilijalle valehtelen. Enkä pidä siitä piirteestä itsessäni, joten poistun valehtelijan piiristä ja seurasta pois. Mukava viettää aikaa ja ns. helppoa hengittää rehellisen, salaamattoman ihmisen seurassa. Ei tarvitse miettiä mitä minkäkin takana on ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Enkä kyllä katselisi salaisuuksia pitävää kumppania.
No mistä sinä tiedät, että kumppanilla on salaisuuksia, jos hän ei niistä kerro? Sen takia ne on salaisuuksia.
Kyllä ne aika nopeasti selviää.
Huvittavia nämä ei ole salaisuuksia tai puolisolla ei ole salaisuuksia :D Tietäisittepä vaan kuinka yleistä on, että on jotain salaisuuksia, mitä ei haluta puolison tietävän.
Tai sitten olet vain itsekäs, etkä pysty parisuhteeseen. Ilmeisesti et kestä minkäänlaista kritiikkiä toimistasi ja uhriudut jos joku sanoo yhtään mitään. Tunnistan kyllä naistyypin, itselläsi on kyllä kovat vaatimukset miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa tuntemassani tapauksessa, jossa mies vahtaa kumppanin syömisiä on nainen ollut hoikka. Siinä on kyse nimenomaan vallankäytöstä, ei niinkään edes ulkonäöstä. Ei sillä että ulkonäkömielessä kontrollointi olisi ok sekään, mutta yleensä sekin on siis tekosyy, eikä naisella usein ole grammaakaan ylimääräistä vaikka kumppani niin sitkeästi väittää. Olemattomien liikakilojen kritisointi on osa henkistä väkivaltaa ja sen tarkoituksena on rikkoa naisen minäkuva ja itsetunto. Luoda epäilyksiä, että olenkohan minä tosiaankin niin läski etten kelpaa kenellekään, parempi vaan sopeutua tähän nälvimiseen ja alistamiseen ja olla kiitollinen että tämä luomakunnan kruunu suostuu minua vielä katselemaan. Ja sitten jossain vaiheessa tulee nyrkit kuvaan.
Miehet haluavat, että nainen nostaa statusta, ei laske sitä. Hoikkana pysyminen on siis tärkeää. Ja läskin kanssa näyttäytyminen noloa.
Entä jos mieskin on ylipainoinen?
Ei pullea nainenkaan automaattisesti viehäty pulleista miehistä. Sama on miesten kohdalla. Huomattavan paljon enemmän on kuitenkin lihava nainen ja hoikka mies pareja, kuin taas toisinpäin ja suurin syy siihen on varmasti tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saisi syödä lämppäreitä :(
Miehen mielestä kerran viikossa riittää :( minun mielestä se on liian vähän koska pidän niistä niin paljon :D
Ja sitten itketään, miksi en valaana enää kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies kuulostaa ahdistavalta määräilijältä. Mä syön lämppäreitä iltapalaksi joka ilta. Onneksi olenkin sinkku!
Ja sinkkuna myös pysyt...
Olen mieheni kanssa vain rahan takia. Ei rakkautta, ei seksiä. Saan olla päivät kotona ja elämä on turvattua. Matkustellaan ja ollaan ihan hyviä kavereita. Tulen köyhistä oloista ja noudatan Äitini ohjetta, eli rikkaisiin naimisiin. Ikää on jo lähes 60 joten tällä mennään. Olen oikein tyytyväinen. Enkä usko että olen ainoa.
Olen jonkinsortin seksiaddikti.. Käytän myös alkoholia enemmän kuin puoliso tietää.
Millaista syötävää on lämppäri? Lämmin voileipä vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen, mutta saattaisin ottaa sen laulaja-Sannin lipeksimään. Olen saanut jostain päähäni, että hän pitää sellaisesta 🤓
Et ole hetero
Onneksi sinulla on oma asunto. Älä vaan luovu siitä. Äläkä anna avaimia miehelle.
En ymmärrä ajatusta siitä, että kumppanin pitäisi tietää kaikki. Minua pelottaisi tuollainen symbioosiin viitatava suhde.
AP:lle kysymys! Miksi miestä ärsyttää sinun leipähimosi? Eli kontrolloiko sinun painoasi vai yhdistyykö napostelu vaikka johonkin negatiiviseen lapsuuden kodin tapaan tai tapahtumaan? Tämä on oleellista, syy pitää tietää. Ihan siksi, että jos kyse on painon kontrolloinnista, niin se on iso varoitusmerkki. Jos taas kyse on jostain assosiaatiosta, niin silloin siitä voi päästä eroon ja voit syödä leipäsi ihan kumppanin läsnä ollessa. Pidemmän päälle omien syömisten peittely ei ole tervettä, sille ei pitäisi olla tarvetta. Toisaalta salaisuutesi on todella viaton. Mutta mikä kumppanin reaktio olisi, jos kertoisit että olet syönyt leipiä salaa? Sekin kertoo sinulle paljon siitä juurisyystä.
Yleisesti aiheesta, niin totta kai minulla on asioita joista en kerro kumppanille. Ne ei liity mitenkään uskottomuuteen tai muuten epärehellisyyteen tai huijaamiseen, vaan ihan normaaleihin omiin juttuihin, ajatuksiin ja asioihin. Ahdistuisin todella, jos en saisi pitää mitään omaa ja kaikki pitäisi raportoida toiselle.
Ihailen varsinkin heitä jotka sijoittavat salaisesti.
Näköjään pariskunnilla kaksi suurta salaisuutta: naisen lämppärit (mitä ikinä ovatkin) ja miehen sukkahousut. Jossain elokuvassa Tommy Lee Jones vanhana sotaurhona neuvoi poikaansa, että kannattaa laittaa sukkahousut alle, koska ovat yökomennoilla lämpimät. Mutta ettei kannata kuitenkaan tapattaa itseään ne päällä.
Kyllä: en kerro puolisolleni että pidän yhteyttä ex-mieheeni. En kerro, koska hän ei ymmärrä sitä ja hän olisi vain mustasukkainen. Hänellä itsellään ei ole mitään välejä ex-vaimoonsa, ja haluaisi ettei minullakaan olisi exääni.
Ei ole minun vikani että puolisoni ero meni huonosti eivätkä ole väleissä exänsä kanssa. Itselläni ero meni hyvin, eivätkä lapset kärsineet, ja olemme koko ajan olleet hyvissä väleissä exäni kanssa.
Välillä käymme esim syömässä, ex-mieheni ja minä. Meidän välillämme ei ole mitään muuta kuin kunnioitusta ja ehkä myös osaltani jonkinlaista rakkautta tätä ihmistä kohtaan (mutta en silti halua häntä miehekseni, vaan rakastan häntä lasteni isänä). En halua seksiä tai haaveile yhtään mistään muusta kuin että välimme voisivat olla hyvät jatkossakin.
Ja koska nykyinen puolisoni ei tätä hyväksy/ymmärrä, salaan häneltä tiettyjä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Millaista syötävää on lämppäri? Lämmin voileipä vai mikä?
Lämppäri on auton lämmityslaite tai lämmittelybändi. Ei todellakaan mikään lämmin voileipä 🙄
No mistä sinä tiedät, että kumppanilla on salaisuuksia, jos hän ei niistä kerro? Sen takia ne on salaisuuksia.