Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Shoppailut hävettää välillä, niitä saatan piilotella. Tosin olen kyllä saanut omia kukkaron nyörejä kirittyä kireämmälle paljon viime aikoina ja sillä linjalla aijon jatkaakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta salaisuutena olen pitänyt yhden asian ja tulen taatusti pitämäänkin. Minulla on diagnoosi laaja-alaisista oppimisvaikeuksista (ent. heikkolahjaisuus). Olen saattanut mainita entisille seurustelukumppaneille matematiikan olevan vaikeaa, mutta se ei vielä herättänyt mitään epäilystä. Autismista uskaltanut myös olla rehellinen. Sen sijaan matala älykkyys olisi aikamoinen pommi, ja ymmärrän hyvin, jos entiset kumppanini olisivat saaneet tietää totuuden ja etsineet älyllisesti tasavertaista seuraa jättämällä minut. Ymmärrän hyvin olevani petkuttaja tämän asian suhteen ja niin hölmö olen, että en edes leskeksi tullessa tai kuolinvuoteellakaan paljastaisi salattua puoltani. Ehkä olen kyennyt hyvällä ulkonäöllä houkuttelemaan seureenin tavoun hyvännäköisiä miehiä, kun eivät tajua, mikä olen oikeasti naisiani.
Tekstistäsi välittyy sekä älyä että analysointikykyä. Unohda tuollaiset hölmöt diagnoosit, älä anna sen syödä itsetuntoasi kun selvästikään se ei kuvaa sinua ihmisenä.
Kumppanin poistuttua muutun oman elämäni pop-diivaksi ja käytän harjaa mikrofoonina. Olen selvästi aikuinen ihminen. En usko, että kumppanini ymmärtäisi... Saatan myös jutella huonekasveille kodinkoneille
Puoliso ei tiedä että mulla on kymppitonni säästössä.
Mies on höveli rahankäyttäjä ja mä haluan että mulla on puskuri.
Olen mies ja salaan naisystävältäni ainakin seuraavat asiat säännöllisesti:
Kun päivitän elektroniikkalaitteitani, siis läppäreitä, kuulokkeita, stereoita, mitä milloinkin.
Kun ostan uusia urheiluvälineita, esim. Padel -mailan tai vaikka polkujuoksukengät tai jotain uusia osia pyörään.
Nämä kaksi siitä syystä että hän on huomattavasti minua pienituloisempi. Meillä on omat rahat, mutta kodin menot maksetaan yhteisesti niin että parempituloisena maksan selvästi enemmän, aikalailla tulojen suhteessa mennään siis (asumme vuokralla, joten sitä miten asuntolainen maksu menee ei vielä tarvitse miettiä).
Että juon joskus illallisen kanssa ruokajuomaksi oluen tai kaksi kun hän ei ole paikalla. En kuitenkaan koskaan humalaan saakka, eikä hän koskaan ole vielä huomannut.
Että joskus mieleni tekee roskaruokaa ja saatan käydä vaikka mäkkärissä vetämässä hillittömät annokset, siis tyyliin 2 big maccia, kanaburgerin tai kaksi, isot ranskalaiset majoneesilla, ison limun, jälkiruokaa...
Nämä taas sen takia, että hän menee mielestäni terveellisen ruokavalion tavoittelun kanssa liiallisuuksiin. Mitään ylimääräistä ei koskaan kotoa ole eikä herkkuja syödä kun valittuina juhlapyhinä. Itse olen tottunut antamaan itselleni näitä vapauksia vaikka pääsääntöisesti ihan terveellisesti syönkin. Joo, toki arvostan hänen määrätietoisuuttaan ja tiettyä spartalaista kuria näissä asioista, enkä halua siksi aiheuttaa hänelle mielipahaa paljastamalla omia heikkouksiani.
Viimeinen asia josta en kerro on hänen lahjojensa hinta. Käytän yleensä paljon enenmmän rahaa kun mitä sitten viestin. Ja jos hän tietää jonkun asian hinnan, valehten armotta, että oli vaikka 40% alessa vaikka olisinkin ostanut täyteen hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.
Jalkaterän, nilkan, säären ja pohkeen kuultaminen sukkahousujen läpi on paras, mielenkiintoisin ja koukuttavin näky elämässä. Housuosa ei ole seksikäs eikä näy katselijalle. Arjen erotiikkaa.
Arttuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta salaisuutena olen pitänyt yhden asian ja tulen taatusti pitämäänkin. Minulla on diagnoosi laaja-alaisista oppimisvaikeuksista (ent. heikkolahjaisuus). Olen saattanut mainita entisille seurustelukumppaneille matematiikan olevan vaikeaa, mutta se ei vielä herättänyt mitään epäilystä. Autismista uskaltanut myös olla rehellinen. Sen sijaan matala älykkyys olisi aikamoinen pommi, ja ymmärrän hyvin, jos entiset kumppanini olisivat saaneet tietää totuuden ja etsineet älyllisesti tasavertaista seuraa jättämällä minut. Ymmärrän hyvin olevani petkuttaja tämän asian suhteen ja niin hölmö olen, että en edes leskeksi tullessa tai kuolinvuoteellakaan paljastaisi salattua puoltani. Ehkä olen kyennyt hyvällä ulkonäöllä houkuttelemaan seureenin tavoun hyvännäköisiä miehiä, kun eivät tajua, mikä olen oikeasti naisiani.
Tekstistäsi välittyy sekä älyä että analysointikykyä. Unohda tuollaiset hölmöt diagnoosit, älä anna sen syödä itsetuntoasi kun selvästikään se ei kuvaa sinua ihmisenä.
Olen samaa mieltä kuin edellinen kommentoija - tekstisi ei ole lainkaan heikkolahjaisen ihmisen tekstiä. Olen ammatiltani psykologi, ja olen arvioinut kognitiivisia kykyjä työkseni.
Että pidän Breaking bad-sarjasta yhtä paljon kuin hän. Minun mielestäni sarja on ihan perus ok, mies fanittaa täysiä ja on onnessaan kun sai minutkin koukutettua. En oo hennonnut tuota onnea särkeä :)
En ole kertonut kumppanilleni joutuneeni vuosia sitten seksuaalirikoksen uhriksi, koska pelkään, että hän alkaisi kohtelemaan mua jonkinlaisena uhrina ja että se vaikuttaisi meidän seksielämään.
Tietysti asia muhun vielä jollakin tavalla vaikuttaa, mutta ei niin ratkaisevasti, että kokisin, että kumppanin olisi edes mitenkään tarpeellista tietää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.
Jalkaterän, nilkan, säären ja pohkeen kuultaminen sukkahousujen läpi on paras, mielenkiintoisin ja koukuttavin näky elämässä. Housuosa ei ole seksikäs eikä näy katselijalle. Arjen erotiikkaa.
Siitä kun kiskoo ne vielä karvasen kaljatynnyrin päälle ni ai että. Kyllä kelpaa patsastella.
En ole kertonut miehelle, että minulla on hoitoalan koulutus jottei hän oleta minun hoitavan häntä. Autan tietysti mutta mitään roolia en ota.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei tiedä että harrastan seksiä aina kun saan tilaisuuden muiden miesten kanssa.
Tavataanko? Asun Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kertonut miehelleni, että minulla on ollut n. 30 seksikumppania ennen häntä.
Todella ikävä ihminen olet.
Toisaalta jos miehesi ei tätä sinusta huomannut niin en kyllä häntä kamalasti osaa sääliä.
Ei ne exät haittaa muita kun katkamiehiä, sängyssä huono on kauhean huolissaan menneisyydestä.
Paitsi että useat seksikumppanit alentavat naisen kykyä esimerkiksi sitoutua kumppaniin. Muutenkin se alentaa hänen arvoaan.
Ja ennen kuin vastaat niin ei, se ei toimi miehillä samalla tavoin. Reilua tai ei, mutta näini se vaan menee.
Voiko joku selittä mulle miten useat seksikumppanit muka eivät alenna miehen kykyä sitoutua? Mielestäni seksikumppanien määrä ei alenna tai nosta kenenkään arvoa. Pitää parisuhdetta silmällä pitäen suhtautuisin kyllä vähän varauksella myös mieheen, jolla on takanaan iso määrä yhden yön juttuja. Tai lähinnä mieleen tulisi ajatus olisiko kykyä/ halua pysyä uskollisena, jos tarve useisiin seksikumppaneihin on ainakin menneisyydessä ollut noin kova. Ja suhtautuuko yleensä ihmissuhteisiin kuinka kertakäyttöisinä. Sama toki pätee naisiin.
Mielestäni suuri kumppanien määrä on pelkkä suositus. Olen mies.
Et ole milläänlailla normaali, mutta et tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei tiedä että harrastan seksiä aina kun saan tilaisuuden muiden miesten kanssa.
Tavataanko? Asun Helsingissä
Hei mä kiinnostuin heti! Oon Vantaalla mut auto käytössä. Imetkö? M45
Valehtelen pitäväni tavallisesta kiltistä seksistä, oikeasti fantasioin kaikenmaailman likaisesta irstailusta. Mietin näitä irstauksia aina kun rakastelemme, mies kun tykkää vain hellästä ja nätistä menosta joka ei minua innosta. En halua järkyttää tai ällöttää häntä.
Olen jättänyt kertomatta myös muutamista (ei seksiin liittyviä jos nyt joku sitä miettii) mielenkiinnonkohteistani koska en usko että hän ymmärtäisi, pitäisi vain friikkinä. Varsinkin jos kuulisi miten paljon olen käyttänyt aikaa niihin, nykyisin tosin vähemmän. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten olla suhteessa jos ei tahdo jakaa niitä sisimpiä ajatuksiaan toisen kanssa?
Suoraan sanottuna: toinen ihminen voi viehättää fyysisesti, hänen kanssaan haluaa perustaa perheen ja luoda hynttyyt yhteen taloudellisesti, mutta silti hän on vain toinen ihminen joka ei koskaan voi ymmärtää minua täysin. Haluan elää hyvää elämää ja yhdessä se on helpompaa, muttei ole järkeä kertoa kaikkia mielensä pimeitä puolia tai hetkellisiä oikkuja kellekään koska se hämmentää vain useimmiten toista.
Ei sitä aina ole itsekään varma mitä ajattelee niin parempi vetää roolia! On myös voimaannuttavaa että on itsellä sellainen osa itsestään johon toisella ei ole pääsyä, kriisitilanteen sattuessa. Tosin en sellaisiin miehiin koskisikaan jotka esim. eivät antaisi minun äänestää mitä puoluetta haluan tai eivät välittäisi siitä mikä lempimusiikkini tai ruokani on, miehen tulee vastavuoroisesti palvoa naista kuten nainenkin välittää miehen mieltymyksistä.
Vaimo ei tiedä, että avustan tytärtämme rahallisesti aika paljon. Vaimon mielestä hänen kuuluu tulla toimeen omillaan, kun on pesästä lentänyt.
Mutta tyttärellämme ei ole opintojen ohessa kuin satunnaisia pätkätöitä tarjolla. Avustan ennemmin rahallisesti vaimoltani salaa, kuin että jälkikasvu hankkisi rahaa muilla epäilyttävillä keinoilla.
Vaimo on jostain syystä todella tiukka ja ankara tytärtämme kohtaan tässä asiassa.
On. Liittyy ihastukseeni toiseen sekä seksifantasioihin hänen kanssaan.