Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastaisitko itsesi vai syntymättömän lapsesi?

Vierailija
25.06.2015 |

Jos olisi tilanne jossa olisit raskaana niin pitkällä, että tarvitsisit erikoisluvan aborttiin eli se on kuitenkin vielä mahdollinen. Sinulla todettaisiin sairaus johon tarvitsisit välittömästi hoitoa. Hoitojen aloittaminen tarkoittaisi aborttia tai keskenmenoa. Jos et aloittaisi hoitoja kuolisit ko sairauteen vuoden sisällä, lapsen olisi siis mahdollisuus selvitä. Hoitojen aloittaminen myöhemmin ei auttaisi, hidastaisi tautia ehkä parilla kuukaudella.

Mitä tekisit tilanteessa? Pelastaisitko itsesi vai syntymättömän lapsesi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni

Vierailija
2/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. 

Yksinhuoltajana lapsi jäisi orvoksi, kuten muutkin lapset. Kuka heistä huolehtii? Lapseni tarvitsee minua eikä minulla ole varaa kuolla vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa että itseni. Ja perustelen asian sillä, että mulla on neljä lasta ennestään jotka tarvii äitiä.

Vierailija
4/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, koska olen vasta reilu parikymppinen ja voisin saada myös uuden lapsen. Tällä hetkellä ei myöskään ole puolisoa, joka lapsesta huolehtisi.

Vierailija
5/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 02:49"]Mun täytyy sanoa että itseni. Ja perustelen asian sillä, että mulla on neljä lasta ennestään jotka tarvii äitiä.
[/quote]

Miehesi voisi mennä uudestaan naimisiin ja löytää lapsillesi ihanan äitipuolen

Vierailija
6/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ääliömäinen kysymys!
Itseni tietysti.
Vain joku tekopyhä jeesustelija vastaisi toisin.

Vierailija
7/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni toki. Minun päässäni se raja menee niin, että mahassa ollessaan lapsi ei ole vielä sellainen itsenäinen persoona, joka menisi minun edelleni. Syntymän jälkeen asia kääntyy toisin päin. Ja tässä nimenomaisessa tapauksessa vielä pitää ajatella sitäkin, että se lapsi kasvaisi ilman äitiä. Ja miltä siitä lapsesta tuntuisi kuulla, että on tavallaan syyllinen äitinsä kuolemaan.

Vierailija
8/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen joka valitsi lapsen. Sairastui melanoomaan ja hoidot aloitettiin vasta synnytyksen jälkeen, eivät auttaneet.

Vierailija
9/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni on kaksi pientä ennestään jo tarvii äitiä. Ja

Vierailija
10/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan todistettua taas että naiset on itsekkäitä.

Vierailija
11/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni tietenkin!

Vierailija
12/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa tehneet sopimuksen, että päättää lekureitten kanssa. Tosin enää en saa lapsia. Näistä asioista olisi kaikkien hyvä sopia ajoissa. 

Vierailija
13/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 05:36"]Olemme mieheni kanssa tehneet sopimuksen, että päättää lekureitten kanssa. Tosin enää en saa lapsia. Näistä asioista olisi kaikkien hyvä sopia ajoissa. 
[/quote]

Wtf? Kyllä omasta hoidostaan pitää itse päättää. Vai oletko holhouksen alainen? (Itseasiassa heilläkin on oikeus päättää ensisijaisesti itse omaan hoitoon kuuluvista asioistaan.)

Vierailija
14/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Kaksi muuta lasta tarvitsevat äitiä vaikka isä heillä onkin.

Vierailija
15/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 06:57"]Itseni. Kaksi muuta lasta tarvitsevat äitiä vaikka isä heillä onkin.
[/quote] sama. Ja jos kierukka pettäisi, harkitsisin jopa aborttia koska en tod halua lisää lapsia.

Vierailija
16/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 05:23"]

Tulipahan todistettua taas että naiset on itsekkäitä.

[/quote]

Tätä samaa kysymystä on vaikea kysyä mieheltä ja päästä todistamaan, että miehet ovat itsekkäitä. Sen toki tiedämme ilman todistelujakin.

Vierailija
17/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että pelastaisin tässä tapauksessa itseni. Minulla on jo kaksi lasta, jotka siis muutoin jäisivät äidittömiksi. En tosin tiedä, miten tuollaisestakaan sitten selviäisi järjissään.

Vierailija
18/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan

Vierailija
19/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Pelkään kuolemaa.

Vierailija
20/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Raskausmyrkytys käyty läpi.... niin kauan kuin olin tajuissani halusin vain sairaalasta kotiin vaikka ilman vauvaa.

Eli valinta on tullut aikoinaan tehtyä ihan tositilanteessa.

Äidittämiä ja isättömiä on turha tehdä tarkoituksella lisää.